Ford gatavo jauno hibrīdsistēmu 7

 
25.jūlijs 2002 9:00

Ford Motor Co. gatavojas izlaist jaunu sistēmu Hydraulic Power Assist, kas kā visas pārējās hibrīdsistēmas, savāc enerģiju, kas rodas bremzēšanas laikā.

Tā vietā, lai savākto enerģiju "novietotu" akumulatorā, HPA akumulē to speciālā rezervuārā ar šķidrumu. Tad, kad mašīnai vajadzīga papildus enerģija, tā ar speciāla motora-sūkņa palīdzību, spēj to pievienot esošajai dzinēja enerģijai. HPA pat var darboties atsevišķi - bez dzinēja līdzdalības - "stumt" auto līdz pat 45 km/h. Pēc ražotāja apgalvojumiem, sistēma ir daudz efektīvāka par akumulatoriem, īpaši lielajiem hibrīdauto. Vēl viena sistēmas priekšrocība - bremzes dilst par 70% mazāk. iAuto // autonews
 
Visi komentāri
 
32037. viesis 25.jūlijs 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Aatraak kaads vareetu izgudrot kaadu fikso hibriidu, jo benziindzineeju tehnoligjiskaa attiistiiba drusku taa kaa bremzee. Apnicis skatiities, ka piem.325i jau 85.g bija 172 Zs, kas joprojaam daudziem razjotaajiem nav sasniedzams un pats bmw arii nav daudz taalaak ticis.

Veel nesen lasiiju, ka electromobilis uzvilcis liidz 100m/h 4sek. Luuk taads aatraak vareetu paraadiities pie apvarshnja.

32073. viesis 25.jūlijs 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Tas tik ir ko vērc, interesanti, kā viš to enerģiju uzkrāj šķidrumā, interesanti...

32254. viesis 25.jūlijs 2002 17:02
0 0 Atbildēt

"Vēl viena sistēmas priekšrocība - bremzes dilst par 70% mazāk."

Un laikam jau arii bremzeejas par 70% suudiigaak... :)

32317. viesis 26.jūlijs 2002 10:00
0 0 Atbildēt

neko nesapratu!

vareja jau siikaak kaut ko apraxtiit! lai ir ko palaiities.

tieshaam, kaa vinsh uzkraaj to energjiju shkjidrumaa??? un peec tam pieliek motoram jaudy kad vajadziigs!!! kaa vish to izdara? vai iespricee benzham klaat?

iskaidrojiet!!!!

32342. viesis 26.jūlijs 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Nee, tie bembisti jau piegriezas ar savu lieliisanos. Ari no 1L var izspiest tadu jaudu,ja grib,bet cik ilgi tads motors vilks,pashi saprotat.

Par rakstu. Cik noprotu tiek uzkrāta elektriskā enerģija. Mehaniska parveidota elektriskajaa. Skidruma vieta varetu but kaut vai kondensatori. Atri uzladejas. Acim redzot skidrumam ir daudz labaakas ipasibas. Saite ir elektromotors,ģenerators un hidraulisks suuknis.

Tas ir mans pieņēmums,tā varēu uzbūvet.

P.S. Viss ģeniālais ir vienkāršs.

32347. viesis 26.jūlijs 2002 12:34
0 0 Atbildēt

Un vēl par to bremzēšanos, lai pārvērstu vienu energiju citā, ir zudumi, šajā gadījumā šie zudumi ir lietderīgi, jo bremzē autiņu.

Sistēma darbojas tikai tad, kad nospiež bremzes pedāli. 70% tas ir baigi labi.

HJ

-------------

Viss ģeniālais ir vienkāršs.

32471. viesis 28.jūlijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

A manam Capri arii taadu var uzlikt? :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 vienībās - Range Rover Sport satīna versija 1

Britu autobūves uzņēmums iepriecinās savas tehnikas cienītājus ar krosovera Range Rover Sport īpašo versiju Satin Edition, kas paredzēta Eiropas tirgum un tiks saražota 100 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Tesla Cybertruck sānu “triecientests” reālos apstākļos (+ FOTO) 7

Spēcīgo sadursmi ar Ford Edge Tesla elektriskais pikaps pārdzīvojis ar salīdzinoši nebūtiskiem bojājumiem. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti