Ford Motor Co. gatavojas izlaist jaunu sistēmu Hydraulic Power Assist, kas kā visas pārējās hibrīdsistēmas, savāc enerģiju, kas rodas bremzēšanas laikā.
Tā vietā, lai savākto enerģiju "novietotu" akumulatorā, HPA akumulē to speciālā rezervuārā ar šķidrumu. Tad, kad mašīnai vajadzīga papildus enerģija, tā ar speciāla motora-sūkņa palīdzību, spēj to pievienot esošajai dzinēja enerģijai. HPA pat var darboties atsevišķi - bez dzinēja līdzdalības - "stumt" auto līdz pat 45 km/h. Pēc ražotāja apgalvojumiem, sistēma ir daudz efektīvāka par akumulatoriem, īpaši lielajiem hibrīdauto. Vēl viena sistēmas priekšrocība - bremzes dilst par 70% mazāk. iAuto // autonews- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aatraak kaads vareetu izgudrot kaadu fikso hibriidu, jo benziindzineeju tehnoligjiskaa attiistiiba drusku taa kaa bremzee. Apnicis skatiities, ka piem.325i jau 85.g bija 172 Zs, kas joprojaam daudziem razjotaajiem nav sasniedzams un pats bmw arii nav daudz taalaak ticis.
Veel nesen lasiiju, ka electromobilis uzvilcis liidz 100m/h 4sek. Luuk taads aatraak vareetu paraadiities pie apvarshnja.