Sagadīšanās vai tomēr ikdiena? 53

 
9.augusts 2002 9:01

Valsts Iekšlietu struktūras varētu mūs – autovadītājus apvainot, ka mēs pārkāpjam CSN un pēc tam rakstam sūdzības par policijas darbinieku rīcību un cenšamies bojāt policistu imidžu sabiedrības acīs, publicējot rakstus mēdijos par nejēdzībām viņu darbā...

Nav obligāti jābūt autovadītājam, lai saprastu, ka ar varu un varas struktūrām šajā valstī kaut kas, tomēr, nav kārtībā... Tiek pieņemti likumi un saistoši noteikumi, lai mēs – indivīdi tos ievērotu un sabiedrībā būtu kārtība, bet neskatoties uz to, atrodas atsevišķu struktūru darboņi, kuri uzskata, ka viņi ir izņēmums un uz viņiem valsts likumi neattiecas. Manuprāt, ja kāds kļūst par amatpersonu, kurai ar likumu tiek dotas tiesības pāraudzināt (sodīt, brīdināt, izteikt aizrādījumu) to sabiedrības daļu, kura nav tik apzinīga un likumus neievēro, tad šādai amatpersonai būtu jābūt paraugam sabiedrības acīs. Mūsu valstī ir pieņemts savādāk – amatpersona var atļauties neievērot (pārkāpt) likumus un uzskatīt to par pašsaprotamu lietu, bet “parasto” sabiedrību par līdzīgu likumpārkāpumu bargi jo bargi sodīt. 2002. gada 8. augustā ap 10:15 es, kā vienkāršs kājāmgājējs ar CSN zināšanām, pārliecinājos, ka policijas darbinieki paši rupji pārkāpj CSN. Par pašu pārkāpuma būtību – fotogrāfijās. Redz kur arī paši vaininieki - ienākuši paēst... Šādas nejēdzības var novērot katru dienu, tā nav nekāda sagadīšanās, bet šim stāstam ir turpinājums. Tas, ar ko nodarbojas policijas darbinieki savā darba laikā un kā tiek tērēta mana, Jūsu, uzņēmumu, kuros strādājam, nodokļu maksātāju nauda atkal ir redzams fotogrāfijās. Mēs visi katru gadu valstij nodokļos samaksājam ievērojamas naudas summas un es kā nodokļu maksātājs neesmu mierā ar to, ka par šo naudu tiek uzturēti pārkāpēju, liekēžu un sliņķu bari. Pārkāpums, kurā redzams, ka policijas ekipāžas ar valsts numuriem CPB2 un CPB4 rupji pārkāpj CSN un stāv uz gājēju pārejas, fiksēts 08/08/2002 10:15 Rīgā, Basteja bulvārī 18 ar Concord Q eye fotokameru. Ar cieņu, March PORSCHE 944
 
Visi komentāri
 
33619. viesis 9.augusts 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka??? pauti viņi visi ir!!!! bez izņēmumiem

33620. viesis 9.augusts 2002 9:12
0 0 Atbildēt

Tulit Smirdinsh, tfu SeDlinjs, premiju viniem uzrekinas.

33621. viesis 9.augusts 2002 9:12
0 0 Atbildēt

Nu var fotografeet, var rakstiit utt., bet LABUMA TA NE KAADA !

Redaktors 9.augusts 2002 9:14
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir aizsūtīts arī Ceļu policijai uz e-mailu!

33624. viesis 9.augusts 2002 9:20
0 0 Atbildēt

Tā piezīme par to ko dara darba laikā gan nav īsti vietā. Pusdienlaiks pienākas katram. Bet par to stāvēšanu uz gājēju pārejas jau nu gan tā kā sods pienāktos!

33625. viesis 9.augusts 2002 9:22
0 0 Atbildēt

Nu aizsuutiji uz meilu, nu i, izteiks mutisku briidinaajumu shiem diviem indiviidiem, so what ? paarejie uz to liks "miiksto" un staavees kur gribees :)

33626. viesis 9.augusts 2002 9:26
0 0 Atbildēt

jā liela jēga jau no tā nav!!! bet tomēr labāk kā nekas, jo vairāk foķīs jo labāk!!! kaut būtu vairāk cilvēki ar foķikiem !!!!

33627. viesis 9.augusts 2002 9:26
0 0 Atbildēt

bljin, vajadzeeja tos aparaatus taa riktiigi apgaazt, un ja tie idinji kau ko teiktu, ta peteikt, ka tie staaveeja celjaa....

33628. viesis 9.augusts 2002 9:26
0 0 Atbildēt

Cik nav rakstiiti shaadi raksti, ar visaam bildeem utt. nu bet labuma tieshaam nekaada, nepiekriitat ??? Vienmeer kaads CPists atradiisies kursh noliks savu auto kur gribees un dariis ko gribees...nu taa ir realitaate....diemzheel. :(

Redaktors 9.augusts 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Mad: Ko tad Tu iesaki? Preses uzdevums ir norādīt, nevis likvidēt pārkāpumus. Kā man reiz pastāstīja M.Vabulis, Ceļu policijā iAuto tiekot lasīts un brīdinājumi arī tiekot izteikti. Pats zinu gadījumu, ka dēļ iAuto raksta tikusi uzrakstīta pat viena iekšējā pavēle...

Vispār varēsim pavērot situāciju: zem rakstiem, kur pārkāpums ir neskaidrs, policijas darboņi un atbalstītāji ņemas un komentē, kritizē iAuto un mani personīgi, utt., bet šim rakstam apakšā nebūs neviena CP komentāra, jo te viss ir skaidrs: POLICISTI IR PĀRKĀPUŠI VIŅIEM VISSVĒTĀKO - SAVAS VALSTS LIKUMU (lai arī cik niecīgs būtu pārkāpums).

33630. viesis 9.augusts 2002 9:30
0 0 Atbildēt

To MaD

Nav tik traki, es domāju, ka CP lēnām sāk pierast pie mūsdienu apstākļiem un saprast, ka viņus arī kāds visu laiku vēro, filmē, fotografē un ka CSN ir rakstīti (pagaidām tikai daļēji) arī viņiem. Protams, pa brīdim nolaižas rokas, kad atkal redzi kārtējo atklāto patvaļu un bezpriģelu, bet tomēr jāsaprot, ka melnās avis ir katrā ganāmpulkā. Bez tam tie, kas saka, ka CPistiem tikai pakrata ar pirkstu un nekas nemainās - tā nav. Darbs par CP ir visienesīgākais, lai arī ko viņi bazūnētu mēdijos, konkurss uz tām vietām ir milzīgs un katrs otrais pēc Policijas akadēmijas vēlas strādāt tieši CP... neviens nezin kāpēc?

33631. viesis 9.augusts 2002 9:31
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka par tiem ir viss pateikts - tie ĒD! WCDonalds...

33633. viesis 9.augusts 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Redaktors ka beidzas ar CP bakstīšanu, kad pa tasi sameta cp kladbutnē ?

33634. viesis 9.augusts 2002 9:48
0 0 Atbildēt

Labdien!

Cik Riga kopa ceļu policistu. Pienemot, ka mazak par 1000, Cp prieksnieki vsaretu izrunaties ar katru personigi menesa laika, paprasit kadas problemas, palugt lai neparkapj noteikumus un lai klust pieklaigaki. Cilveki ir tadi kada ir sistema, ja cilveki ir neapmierinati un nospiesti tad, vainiga ir sistema, par sistemu atbild vadiba, sai gadijuma Cp vadiba, kas palikusi no PSRS.

P.S. Apskatot rakstus par Cp rodas iespaids, ka "sliktie" ir tikai Rigas Cp, iespejams, ka ta ir jo cik esmu saticis laukos policisti ir loti pieklaigi un zolidi, iespejams ka viniem nav tik stresains darbs un nav tik lielas iespejas parkapt noteikumus.

33636. viesis 9.augusts 2002 9:56
0 0 Atbildēt

CP iecinijusi mc donaldu? Tas ir kaut kas jauns. Laikam Lido Gertruudes nebija vietas, visi trotuaari un gaareeju paarejas bija aiznemtas. :)

33637. viesis 9.augusts 2002 9:59
0 0 Atbildēt

Starp citu, rupja gramatikas kļūda virsrakstā ir sagadīšanās vai ikdiena? :) Protams, nav jau diktāts, bet komatus pareizi ielikt vajadzētu mācēt...

33638. viesis 9.augusts 2002 10:01
0 0 Atbildēt

nu ka reiz redzeshu ka sie ta rolleri nometushi, piebrauksu klat un savu ar ar kedi saparkosu kopa. izsauksu policiju. tada cirka pec man nebus zel soda naudu samaksat.

33640. viesis 9.augusts 2002 10:03
0 0 Atbildēt

Laba ideja. Bloķēt pārkāpušo policistu transportu un izsaukt citus policistus, lai tos soda!

33645. viesis 9.augusts 2002 10:17
0 0 Atbildēt

Labdien.

Piekritu Iauto lasitajam ar niku Vejs. Ja Celu Policisti nevar izlasit un iemacities APL (ADministratīva procesa likumu) un APK (administrativa parkapuma kodeksu) tad nezinu kadi individi ar kadu IQ limeni tur strada. Nevelos teikt par visiem CP sliktu. Ir nacies sastapt loti pieklajigus un korektus CP. Prieks par to, ja es parkapu CSN un ja man korekti un pieklajigi izskaidro ko esmu parkapis ideala gadijuma vel parada video, nav problemas, esmu vainigs un jamaksa sods.

Diemzel CP strada tadi individi, ka virsserzante Dz. Babajeva, nu piedodiet, vardam nav vietas. Tada sajuta, ka vina nezin, kas ir likums. Iespejams, ka vina pati sev izstrada likumus un pec tiem ari strada. Iespejams, ka vecums ir vainigs, jo smadzenes vairs nespej uztvert. Ja likuma ir noteikts, ka alkohola parbaude ir javeic sastadot protokolu un pieaicinot 2 lieciniekus. Tad kada velna pec, tas netiek darits. Lieku laiku aiznem? Ja protams, bet negribas tacu, jo pa tam 15 min. var vel kadu pieciti nograbt.

Ja vel pec pieprasijuma, ka ludzu sastadit protokolu un pieaicinat lieciniekus, tiek uzbraukts virsu, ko es vispar te atlaujoties. Es atlaujos likuma noteiktajas normas, un diemzel vina atlaujas daudz par daudz. Vinai butu stipri japamacas runas kultura, vai vispar nedrikst laist ara uz ielas. Runat galigi neprot, tikai ar uzbraukumiem. Nu piedodiet, ja jau cilveks nevar mierigi runat, tad nu tadam nav vietas uz ielas, bet gan pie galda papirus skirot. Ja kads no CP lielajiem prieksniekiem lasa so komentaru, ja nav gruti izdaliet Babajevas k-dzei APL UN APK, lai iemacas vienreiz un tad nebus domstarpibu. Starpcitu, vinas kolegis, nezinu uzvardu, bet vins ir ar usam ir normals CP. Pieklajigs, kulturals un ari attiecigi izturas, ka CP vajadzetu stradat.

Autovaditaji, ja Jus apstadina virsserzante Dz. Babajeva nemiet uzreiz ara APL un APK, jo savadak uzbrauks un nomidis, bez nekadiem iemesliem un pieradijuma.

Piedoddiet, ka tik gari.

33647. viesis 9.augusts 2002 10:24
0 0 Atbildēt

Vai ir taisnīgi prasīt no policijas augstu intelektu un precīzu un laipnu attieksmi, zinot situāciju ar vienu no galvenajiem mūsdienu cilvēku motivējošiem līdzekļiem - atalgojumu?

33651. viesis 9.augusts 2002 10:36
0 0 Atbildēt

Bl*#%

ja tu uznjemies straadaat par to atalgojumu, tad arii straadaa godiigi un pildi savus pienaakumus. Ja neapmierina, meklee darbu citur.

Redaktors 9.augusts 2002 10:38
0 0 Atbildēt

Saņēmu šādu atbildi no policijas:

Cien. Bieles k-gs!

Par Jūsu portālā aprakstīto cp inspektoru pārkāpumiem informēta Rīgas Ceļu policijas bataljona vadība.

P.S man sevišķi patika frāze - "viņi visi ir!!!! bez izņēmumiem". Un Jūs vēl aicinat mūs uz diskusiju, ja tāda attieksme pret mums?

M.Vabulis

33654. viesis 9.augusts 2002 10:48
0 0 Atbildēt

M.Vabulim:

Viens indiviids nepaarstaav visu sabiedriibu. Katram ir savs viedoklis.

Ir gan profesionaali CP darbinieki, gan neprofesionaali. Diemzheel tie otrie ir vairaak,

33655. viesis 9.augusts 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Vareeja vispaar atcelt tos noteikumus. Tad tik buutu brauksana

33657. viesis 9.augusts 2002 11:13
0 0 Atbildēt

Tadag kaads RCP bataljona vadiibas paarstaavis vareetu pastaastiit, ko vinsh taalaak ir informeejis. Taa taas "strelkas" tiek biidiitas muuzhiigi...

33660. viesis 9.augusts 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Jā...Piekrītu teiktajam, ka ir korekti, ar visnotaļ normālu IQ līmeni apveltīti CP-isti, bet liela daļa ir vienkārši dumi, kuriem sakāpis galvā. Mani vakar arī apturēja,nebiju paspējis piesprādzēties izbraucot no benzīntanka, un tad man paziņoja, ka jāpiesprādzējas pirms braukšanas uzsākšanas un palaida, apstulbu nedaudz..Godīgi, CP-ists pat pamanījās pasmaidīt par savu asprātību. Un tas par to atalgojumu...nu sorry,ja uzņēmies darbu par tādu atalgojumu, tad pildi ar visu savu godaprātu; man personīgi arī tā alga naf nemaz tik liela, bet cenšos ar sirdi un dvēseli.

To M.Vabulis: vai tad tiešām ir grūti uzrīkot darbiniekiem kaukādus seminārus vai pārrunas par darba specifiku? Piedodiet, ja CP inspektors atļaujas būt rupjš pret autovadītāju, tad nekas nav, bet ja autovadītājs izmet kādu asāku vārdu, tad tas uzreiz tiek sodīts. Ne tā? Kur šeit taisnība?

33663. viesis 9.augusts 2002 11:50
0 0 Atbildēt

vienkaarshi vajag izveidot divas sadaljas - labie cp un sliktie cp. tad nebuus iemesla spreegaat, ka kinda visi vinjus noliek un peec tam veelas normaalu attieksmi. piem., nofotograafeet kaa kaads CP darbinieks paliidz paariet celju vecam cilveekam (nekad dziivee gan neesmu redzeejis taadu skatu) vai kaut ko tamliidziigu. nav jau vinji visi kretiini, bet lielaakaa dalja gan :) bet par motorolleriem - vajadzeetu visus vinju mochus aizstaat ar rolleriem (degvielas un uztureeshanas izmaksu samazinaajums) kaa arii ar rolleri virs 80 kmh izspiest ir maaxla. vairaakas reizes ir bijis, ka man palido cp mocis(i) garaam ar stipri lielaaku aatrumu kaa braucu es - t.i. stipri paarsniedzot max atljauto. MOnk

33664. viesis 9.augusts 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Ja kads policists (CP) pec avarijas guletu gravi bezsamana es nezinatu ko darit - iespert vinam vai palidzet ???

33665. viesis 9.augusts 2002 12:01
0 0 Atbildēt

To; VABUĻA k-gam

Nav ko te ''āpbižoties'' , pierādiet , ka nav visi tādi , tieši tā pat ,kā liekat personām pierādīt ka viņas nav pārkāpušas CSN . Kazi varbūt tiešām ir kādz ''chrystal clear''CPists ??!! Man tādi nav gadijušies . Esmu tikai čakarēts par un nepar pārkāpumu . Ir nācies pat sņemt atpakaļ nomaksāto soda naudiņu ??!! Tā lūk raksts ir tieši CP stilā - sākumā atbildi visvienalga vainīgs vai nē un tad arī diskutēsim .Un nav ko te uzmest lūpu .

33676. viesis 9.augusts 2002 13:00
0 0 Atbildēt

He he, mani reaali aizkustina (nee driizaak liek ciniski reekt) teksts, ka iauto graujot policijas prestizhu sabiedribaas aciis!

Nee nu, kaa var nolaisties tik zemu?!!!!

Da kads pie velna, vinjiem prestizhs LV? Cel vai necel, bet musu civilizetaakajaa sab-as daljaa but policijas darbiniekam ir ne vien neprestizhi, bet vietam ari reaals negods & apkaunojums, nevis kaa Vaacijaa, kur darbs policijas strukturaas nodroshina vienu no veiksmigaakajaam karjeras iespejam.

Tak lai driizaak priecajas, ka ir reaali pieraadiijumi tam, kaadi lielakoties looseri LV straadaa shajaa strukturaa..vai tad nu mes nezinam, ka vairaakumaa tur straadaa tadi, aks nekur citur nevar tikt......

33679. viesis 9.augusts 2002 13:08
0 0 Atbildēt

pusdienlaiks ir katram, bet uz pārejas stāvēt gan nav stils (maigi izsakoties :))

33680. viesis 9.augusts 2002 13:08
0 0 Atbildēt

P.S. -slikts atalgojums ir gan arstiem, gan skolotajiem, bet vai tapec vinji chakaree tautu bezkauniigi un ciniski?! Var jau sparast, ka vinjiem nav tadu plashu iespeeju kaast pikji, bet ne jau atalgojums attaisno sliktus darbiniekus.

33685. viesis 9.augusts 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Ārsti jau ar bišku ņem:)))

33705. viesis 9.augusts 2002 14:27
0 0 Atbildēt

Autors ļoti labi nobildējis. Jo vairāk tml. bilžu, jo labāk. Ja šie puiši - ēdāji, par Valsts Policijas tēla graušanu nokļūs uz pārrunām pie IeM Valsts sekretāra , ēšana viņiem ilgi nebūs prātā . Cik no izmeklēšanas gadiem atceros un pazīstu A.Stara k-gu, viņš ir no tām retajām IeM amatpersonām, kuru respektē visi darbinieki. /ikdienas viesis/

33709. viesis 9.augusts 2002 14:58
0 0 Atbildēt

Nu ja, Vabulis apvainojās uz komentāros pausto! Bet tak ne jau komentāru paudējs, necilais skribelētājs, aicina CP uz diskusiju, bet Redaktors, kas pārstāv mēdiju.

P.s.vispār jau, ja CP ir reaģējusi, pieļauju, ka Redaktors var arī tikt pie Diskusijas ar CP Lielajiem Bosiem. Ceru, ka ar iAuto tad nebūs tāpat, kā ar Radio SWH, kur SWH vadība pēc diskusijas ar CP aizliedza radio ēterā CP vispār aiztikt... Tā sacīt "Diskusija palīdzēja izprast situāciju dziļāk un pareizāk..."

Brīvību savu tiesību zinātājiem!

33710. viesis 9.augusts 2002 15:00
0 0 Atbildēt

Vakar,8.augustā apm.13.

Stabu un Čaka ielu krustojums,satiksmi regulē viens ceļu policists.Divi citi tai pašā laikā ar busiņu VW Transporter braši brauc pa gājēju ietvi (apm.30metrus!!!),līdz noparko to turpat tikai tuvāk krustojumam.

Ņemsim līdzi fotoaparātus!

33723. viesis 9.augusts 2002 16:45
0 0 Atbildēt

Malacis, Mārtiņ, tā turēt. Ja vsegda soboj beru videokameru tralalaa tralalaa. :)

Eeee Menti da es, da juss ....

33754. viesis 11.augusts 2002 0:43
0 0 Atbildēt

P.S man sevišķi patika frāze - "viņi visi ir!!!! bez izņēmumiem". Un Jūs vēl aicinat mūs uz diskusiju, ja tāda attieksme pret mums?

M.Vabulis

Wot cirx,a? :)) nu jaa,tas iauto mums iedvesis taadu attiexmi pret CP! iisteniibaa vinji ir pieklaajiigi,korekti,un normaali cilveeki ;) tieshi taa...ljoti reti var dzirdeet,ka kaads kautvai normaali priekshaa staadaas,nevis nomurmina kautko,a paprobee shamam pateikt,lai staadaas priexaa,un nosauc aptureeshanas iemeslu! uzreiz spuras gaisaa,un vari uzskatiit,ka 100% uz naudu esi iekritis,neatkariigi,ir iemesls tam vai nee - shamais jau atradiis...;( izskataas,ka vabulis no meeness nokritis...ja shamam ir sieva,un,maybe pat beerni,lai no darba paarnaacis shiem pajautaa,ko vinji par policiju domaa ;) domaaju,buus reaali paarsteigts,un atkal uzklups redaktoram,ka shamais vinjeejajiem nepareizu propagandu izveicis :)

33757. viesis 11.augusts 2002 2:48
0 0 Atbildēt

Grbās pateikt arī ko labu.Es bieži esmu Kuldīgā un kādas divas vai trīs reizes mani ir apturējusi vietējā CP.Jāatzīst,biju patīkami pārsteigts par attieksmi.Tā kā kaut kur ir vēl /jau/ cilvēcīgi CP.

33758. viesis 11.augusts 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Neviens jau nav teicis, ka visi policisti ir vienādi - iet runa par melnajām avīm. Esmu pārliecināts, ka arī iauto lasītāji nedomā, ka visi cp ir sliktie. nē, tā nav. pats arī esmu redzējis normālus cp, bet par labajiem jau retāk raksta un tas arī ir saprotams - normāla likuma ievērošana ir tikai norma nevis slavināšanas iemesls...

33815. viesis 11.augusts 2002 20:04
0 0 Atbildēt

Sveiciens March! :)

33932. viesis 12.augusts 2002 12:33
0 0 Atbildēt

Kad es CP aizrādīju par šādu pārkāpumu, darbinieks atbidēja, ka motoroleris neesot transporta līdzeklis un to drīkstot novietot it visur.

Redaktors 12.augusts 2002 13:00
0 0 Atbildēt

Droši vien policistu kungi nav izlasījuši CSN pirmo nodaļu - terminus:

1.40. transportlīdzeklis — ierīce, kas pēc savas konstrukcijas paredzēta braukšanai pa ceļiem ar motora palīdzību vai bez motora;

Un apstāšanās un stāvēšanas noteikumi attiecas uz VISIEM transportlīdzekļiem.

33986. viesis 12.augusts 2002 15:29
0 0 Atbildēt

Es,domāju ka šitos visus faktus vajadzētu rādīt pa TV,tad būtu lielāks efekts no tā visa.Ne jau visi ierēdņi un visa tauta sērfo pa internetu.Es domāju ka kādi 5% novisiem Latvijas iedzīvotājiem par šiem faktiem zin,bet vajag lai zinātu vismaz 99% no visiem iedzīvotājiem.

33990. viesis 12.augusts 2002 15:46
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu...tad shamie mosh kasiities saaks,citaad vinjiem tas viss poh...nu,atnjems vinjam par to preemiju,da vish dienas laikaa kabataa 2x vairaak par to preemiju ieliek...;(

34083. viesis 13.augusts 2002 9:12
0 0 Atbildēt

zaļā geju un izspiedēju banda !

34146. viesis 13.augusts 2002 13:51
0 0 Atbildēt

Es pilnībā piekrītu "braucējam" - iAuto būtu jāuzsāk kaut neliela sadarbība ar kādu nu TV ziņu raidījumiem,vai autoraidījumiem - zebra, TV motors u.c. Esmu pārliecināts, ka bieži iAuto rīcībā ir vairāk materiāla par notiekošo uz ceļiem, nekā visām TV redakcijām kopā. Itin labi zinu, ka CP vadība absolūti nav ieinteresēta sadarbībā ar ar TV. To jau apliecina vienmēr nabadzīgie CP ziņu sižeti TV kriminalinformā un tml.

Nenoliedzami, pateicoties iAuto reklāmai, pieagtu arī sērfotāju skaits iAuto. Piebildīšu, ka 70 -gados pats pašreizējais CP šefs A.Jirgens vadīja raidījumu "Luksofors", kurš bija populārs autovadītāju vidū. Vēl šodien atceros, kā uz krustojuma maketiem tika parādīta dažādu krustojumu pareiza izbraukšanas kārtība. Bet šodien, kad situācija uz ceļiem ir ne pārāk iepriecinoša, daudz bojā gājušie, arī saskarsmes attiecības starp CP un autobraucējiem ir saasinātas - redzēt uz ekrāna kādu CP amatpersonu , gadījums visnotaļ rets. Iedomājos, cik interesants varētu būt TV raidījums"Kas notiek Latvijā",ja viņā vienlaicīgi piedalītos CP vadība, iAuto redakcija un pieaicināti pārstāvji no CSDD un transporta prokuratūras?!

/ikdienas viesis/

34164. viesis 13.augusts 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Esiet jel saprotoshi.. Tos motorollerus ja napeturees acis.. nofenderees 1-2-3.. Un Makaa shiem jaunuliem jaed taa brangi, jo tikai uzbarojoties lidz 120 kg sanem lietoshanaa CP auto..

34229. viesis 14.augusts 2002 10:56
0 0 Atbildēt

Nu, kafejnīcā šie tomēr neiebrauca, bet godōgi iegāja, tā ka tik ļauni nemaz nav.

34303. viesis 15.augusts 2002 3:22
0 0 Atbildēt

Jo tālāk, jo bezkaunīgāk. Nu labi, ir pārkāpums, kas nepavisam nav pareizs piemērs no CP puses. Tomēr jāatzīst, ka satiksmes drošibu tas nu nemaz neietekmē. Bet kāda velna pēc jāpiesienās cilvēkiem par to, ka viņiem gribas ēst pusdienas. Kas vispār teica, ka tas ir darba laiks? Kaut kādai ētikai arī jābūt. Šitais jau sāk kļūt kaut kas līdzīgs nacionālā naida kurināšanai :)) Nē, sarotiet pereizi, neaizstāvu es CP, man ar pret viņiem ir antipātijas, tomēr šis raksts jau ir maza cūcība.

34328. viesis 15.augusts 2002 8:59
0 0 Atbildēt

vot idioc....kas tur bezkauniigs,ja nu vieniigi no cp puses? tipa,man gribaas paeest pusdienas,taapeec noparkojos nevis kaa driikst,bet kaa gribu...viss normaali? ja jau vinji atljaujas sodiit citus,vinjiem pashiem noteikumu ieveeroshanas zinjaa jaabuut perfektam piemeeram citiem... ja tev,viesi,tas nepielec,taa jau ir kliinika...iedomaajies,piemeeram,redzi,privaats autinsh zem ziimes staav....tu ar aiz vinja noparkojies,gribi liist jau aaraa,te peexnji atpakalj naak taa autinja iipashniex,kursh,izraadaas ir menc,un,lai nauda veejaa neiet,pirms aizbraukshanas nostraapee tevi par staaveeshan zem ziimes ;)) es jau saprotu,ka tavupraat viss buutu normaali,un pareizi....

34625. viesis 15.augusts 2002 20:43
0 0 Atbildēt

Varētu ieviest atkal Svētdienas skolas,kā senos laikos,tikkai šoreiz tur vajadzētu sūtīt tur CP lai apgūst elementārās uzvedības ābeci,CSN undaudz citu noderīgu zināšanu.Rodas iespaids ka CP strādā daudzi analfabēti,vai arī viņi par tādiem izliekas.Jā ir bijusi darīšana ar tiešām normāliem CP,bet tādi ir gaužām maz,varbūt es kļūdos... Arī paši autobraucēji liela daļa nav tie labiņie,bet tāpēc jau mums vajadzīga ir PROFESIONĀLA CP,kas kontrolētu situāciju uz ceļiem,nevis dzenas pēc piecīšiem.Bet mums līdz tam garš ceļš ejams.

35572. viesis 23.augusts 2002 14:12
0 0 Atbildēt

Kartējais "CSN zinātājs" un ko tad to fotografētu ja kāds gājējs tur būtu atstājis savu čemodānu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti