Satiksmes jautājumu risināšanai ierīkos dzelzceļa pārbrauktuves 3

16.janvāris 2008 9:58

Lai optimizētu transportlīdzekļu plūsmu, Liepājā un dzelzceļa posma Aizkraukle - Koknese 94. kilometrā ierīkos dzelzceļa pārbrauktuves.

To paredz Satiksmes ministrijas sagatavotie Ministru kabineta rīkojumu projekti, kas otrdien, 15. janvārī apstiprināti Ministru kabineta sēdē.

Pārbrauktuve Liepājas dzelzceļa stacijas teritorijā ir nepieciešama, jo būtiski atvieglos transporta satiksmi uz un no Liepājas ostas - saīsinās laiku un ceļu, kas nepieciešams, lai nokļūtu no ostas līdz Rīgas šosejai (autoceļam A9). Plānots, ka dzelzceļa pārbrauktuve būs pastāvīga. Uz tās tiks uzstādīts papildu drošības aprīkojums — barjeras un videonovērošana.

Savukārt pārbrauktuve dzelzceļa posmā Aizkraukle – Koknese, kas atslogos dzelzceļa pārbrauktuvi Kokneses stacijas teritorijā, nav plānota kā pastāvīga – tā darbosies līdz dzelzceļa otrā ceļa izbūvei iecirknī Aizkraukle — Krustpils vai ceļa pārvada izbūvei Kokneses pilsētā.

Gan Liepājā, gan dzelzceļa posma Aizkraukle – Koknese 94. kilometrā paredzēts ierīkot III kategorijas dzelzceļa pārbrauktuves *.

Pagaidu dzelzceļa pārbrauktuves ierīkošanai posmā Aizkraukle - Koknese paredzēts izmantot pašvaldības un VAS „Latvijas dzelzceļš” finanšu līdzekļus. Arī pārbrauktuves izveidei Liepājā netiks izmantota valsts budžeta nauda.


------------------------
* Dzelzceļa pārbrauktuves Latvijā tiek klasificētas četrās kategorijās — pirmā ir ar visaugstāko satiksmes intensitāti, bet ceturtā — ar zemāko.
 
Visi komentāri
 
250365. viesis 16.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

par Liepajas pārbrauktuvi labais, davai šleser

250367. viesis 16.janvāris 2008 10:45
0 0 Atbildēt

Tas tiešām ir mūsu valsts mērogā: uzbuvēt 1 (vienu) dzelzceļa pārbrauktuvi.

Vot tie ir grandiozie plāni!!!

Eh, ģerevņa...

250422. viesis 16.janvāris 2008 16:40
0 0 Atbildēt

nu tads abloms, es ieraudziju uzraxtu sapriecajos, ka uzbuves, tas ir atjaunos kadreiz bijusas parbrauktuves, lai uz tiltiem uc parvadiem slodze mazaka, bet nee, tikai vienu un diemzel ne riga...

vaeu nosaukt pietiekosi daudz vietas riga, kur ir bijusas parbrauktuves tacu aitaisitas jo izdomaja kadu citu celu, vai uzbuveja tiltu, vai vel kko, tacu ja tas parbrauktuves atjaunotu, tad paris vietas butu vieglak un mazak traucejot citiem noklut otrpus sledem...

gachoman

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti