Lai optimizētu transportlīdzekļu plūsmu, Liepājā un dzelzceļa posma Aizkraukle - Koknese 94. kilometrā ierīkos dzelzceļa pārbrauktuves.
To paredz Satiksmes ministrijas sagatavotie Ministru kabineta rīkojumu projekti, kas otrdien, 15. janvārī apstiprināti Ministru kabineta sēdē.Pārbrauktuve Liepājas dzelzceļa stacijas teritorijā ir nepieciešama, jo būtiski atvieglos transporta satiksmi uz un no Liepājas ostas - saīsinās laiku un ceļu, kas nepieciešams, lai nokļūtu no ostas līdz Rīgas šosejai (autoceļam A9). Plānots, ka dzelzceļa pārbrauktuve būs pastāvīga. Uz tās tiks uzstādīts papildu drošības aprīkojums — barjeras un videonovērošana.
Savukārt pārbrauktuve dzelzceļa posmā Aizkraukle – Koknese, kas atslogos dzelzceļa pārbrauktuvi Kokneses stacijas teritorijā, nav plānota kā pastāvīga – tā darbosies līdz dzelzceļa otrā ceļa izbūvei iecirknī Aizkraukle — Krustpils vai ceļa pārvada izbūvei Kokneses pilsētā.
Gan Liepājā, gan dzelzceļa posma Aizkraukle – Koknese 94. kilometrā paredzēts ierīkot III kategorijas dzelzceļa pārbrauktuves *.
Pagaidu dzelzceļa pārbrauktuves ierīkošanai posmā Aizkraukle - Koknese paredzēts izmantot pašvaldības un VAS „Latvijas dzelzceļš” finanšu līdzekļus. Arī pārbrauktuves izveidei Liepājā netiks izmantota valsts budžeta nauda.
------------------------
* Dzelzceļa pārbrauktuves Latvijā tiek klasificētas četrās kategorijās — pirmā ir ar visaugstāko satiksmes intensitāti, bet ceturtā — ar zemāko.
par Liepajas pārbrauktuvi labais, davai šleser