Izstrādājot savas augstākās klases zīmola Continental pasažieru un vieglo autofurgonu riepas, Continental AG vienmēr liek uzsvaru uz īpašībām, kas saistītas ar drošību.
Visnozīmīgākā no tām ir bremzēšanas spēja uz slapja ceļa seguma – vienā no viskritiskākajām, jo bieži nepietiekami novērtētajām, situācijām. Kopējais augstākās klases Continental vasaras un ziemas riepu novērtējums pēc vairāk nekā 100 vadošo starptautisko speciālo izdevumu riepu testiem 2006. un 2007. gadā apstiprina Hanoverē izstrādāto riepu izcilās bremzēšanas īpašības uz slapja ceļa. Neatkarīgie izdevumi un tospeciālisti ir atzinuši, ka starp augstākās klases ražotāju riepām, šajā jomā Continental produkti ir vieni no lābākajiem.Pagājušā gada beigās Continental AG pievienojās Eiropas ceļu satiksmes drošības hartai (European Road Safety Charter), kuras mērķis ir līdz 2010. gadam uz pusi samazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā. “Augstā nozīmīguma pakāpe – līdz pat 40%, kādu lielākā daļa speciālo izdevumu piešķir slapjās bremzēšanas īpašībām, atspoguļo, cik nozīmīgas tās ir autovadītājiem. Mēs saviem klientiem vēlamies piedāvāt drošību, un tāpēc esam ļoti apmierināti ar pašreizējo Continental korporācijas speciālistu kompetences līmeni attiecībā uz riepām un bremzēšanas un autovadītāju palīdzības sistēmām. Šie rezultāti uzsver mūsu kvalitāti un ieguldījumu drošības uzlabošanā uz ceļiem,” komentē Ralfs Hofmans (Ralf Hoffmann), PLT Tyres Replacement Business at Continental zīmola direktors.
TÜV Süd Automotive (atskaite Nr. 76225118) veiktais bremzēšanas tests apstiprina ContiPremiumContact 2 vasaras riepu izcilās bremzēšanas īpašības. TÜV Süd veica izmēginājumus ar ContiPremiumContact 2 riepām un vienlaicīgi ar sešu konkurentu riepām 205/55 R 16 H izmēru kategorijā, ieskaitot plaši pazīstamus augstākās klases ražotājus. Visus testam paredzētos produktus TÜV iegādājās no specializētajiem riepu tirgotājiem. TÜV izmērīja bremzēšanas distances uz sausiem un slapjiem ceļiem. Mērījumi tika salīdzināti pie ātruma apmēram 50 jūdzes stundā uz slapjiem ceļiem un pie 62 jūdžu ātruma stundā uz sausa asfalta. Kopumā ar ContiPremiumContact 2 aprīkotais testa auto uz sausa un slapja asfalta bremzēja labāk nekā visi pārējie ar citām riepām apgādāti automobiļi. Continental riepas bremzēja par 5.3% labāk uz sausiem un apmēram par 7% labāk uz slapjiem ceļiem. Atšķirība starp ContiPremiumContact 2 sniegumu un sliktākos bremzēšanas rādītājus uzrādījušo riepu (ķīniešu importpreci) uz slapjiem ceļiem bija vairāk nekā 20%, kas pielīdzināmi vairāk nekā desmit metru garai bremzēšanas distancei. TÜV Süd Automotive veica testu, izmantojot Golf V 2.0 TDI automobiļus ar aktivizētu ABS sistēmu.
Manfrēda Vennemera (Manfred Wennemer), Continental izpilddirektora (CEO); doktora Karla Tomasa Noimana (Dr Karl-Thomas Neumann), Continental valdes locekļa, cita starpā atbildīgā par šasiju un drošības daļu; kā arī Mihaela Ramstetera (Michael Ramstetter), galvenā ADAC Motorwelt (ADAC motoru pasaule) redaktora, un doktora Burkharda Vīsa (Dr Burkhard Wies), Continental PLT riepu izstrādes direktora komentāri par bremžu veiktspējas nozīmību ir atrodami tiešsaistē, adresē www.bester-im-bremsen.de.
preses relīze
Labāk prātīgs autobraucējs ar sūdīgām riepām nekā izcils idots ar labām. Līdz 2010 gadam uz ceļiem jau būs parādījusies jauna autobraucēju paaudze, kura brauks vēl sūdīgāk nekā iepriekšējā un nekādas labās riepas par 50 % nemazinās avāriju skaitu.