Continental riepas - izcilas bremzēšanai uz slapja ceļa 2

 
11.aprīlis 2008 18:51

Izstrādājot savas augstākās klases zīmola Continental pasažieru un vieglo autofurgonu riepas, Continental AG vienmēr liek uzsvaru uz īpašībām, kas saistītas ar drošību.

Visnozīmīgākā no tām ir bremzēšanas spēja uz slapja ceļa seguma – vienā no viskritiskākajām, jo bieži nepietiekami novērtētajām, situācijām. Kopējais augstākās klases Continental vasaras un ziemas riepu novērtējums pēc vairāk nekā 100 vadošo starptautisko speciālo izdevumu riepu testiem 2006. un 2007. gadā apstiprina Hanoverē izstrādāto riepu izcilās bremzēšanas īpašības uz slapja ceļa. Neatkarīgie izdevumi un tospeciālisti ir atzinuši, ka starp augstākās klases ražotāju riepām, šajā jomā Continental produkti ir vieni no lābākajiem.

Pagājušā gada beigās Continental AG pievienojās Eiropas ceļu satiksmes drošības hartai (European Road Safety Charter), kuras mērķis ir līdz 2010. gadam uz pusi samazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā. “Augstā nozīmīguma pakāpe – līdz pat 40%, kādu lielākā daļa speciālo izdevumu piešķir slapjās bremzēšanas īpašībām, atspoguļo, cik nozīmīgas tās ir autovadītājiem. Mēs saviem klientiem vēlamies piedāvāt drošību, un tāpēc esam ļoti apmierināti ar pašreizējo Continental korporācijas speciālistu kompetences līmeni attiecībā uz riepām un bremzēšanas un autovadītāju palīdzības sistēmām. Šie rezultāti uzsver mūsu kvalitāti un ieguldījumu drošības uzlabošanā uz ceļiem,” komentē Ralfs Hofmans (Ralf Hoffmann), PLT Tyres Replacement Business at Continental zīmola direktors.

TÜV Süd Automotive (atskaite Nr. 76225118) veiktais bremzēšanas tests apstiprina ContiPremiumContact 2 vasaras riepu izcilās bremzēšanas īpašības. TÜV Süd veica izmēginājumus ar ContiPremiumContact 2 riepām un vienlaicīgi ar sešu konkurentu riepām 205/55 R 16 H izmēru kategorijā, ieskaitot plaši pazīstamus augstākās klases ražotājus. Visus testam paredzētos produktus TÜV iegādājās no specializētajiem riepu tirgotājiem. TÜV izmērīja bremzēšanas distances uz sausiem un slapjiem ceļiem. Mērījumi tika salīdzināti pie ātruma apmēram 50 jūdzes stundā uz slapjiem ceļiem un pie 62 jūdžu ātruma stundā uz sausa asfalta. Kopumā ar ContiPremiumContact 2 aprīkotais testa auto uz sausa un slapja asfalta bremzēja labāk nekā visi pārējie ar citām riepām apgādāti automobiļi. Continental riepas bremzēja par 5.3% labāk uz sausiem un apmēram par 7% labāk uz slapjiem ceļiem. Atšķirība starp ContiPremiumContact 2 sniegumu un sliktākos bremzēšanas rādītājus uzrādījušo riepu (ķīniešu importpreci) uz slapjiem ceļiem bija vairāk nekā 20%, kas pielīdzināmi vairāk nekā desmit metru garai bremzēšanas distancei. TÜV Süd Automotive veica testu, izmantojot Golf V 2.0 TDI automobiļus ar aktivizētu ABS sistēmu.

Manfrēda Vennemera (Manfred Wennemer), Continental izpilddirektora (CEO); doktora Karla Tomasa Noimana (Dr Karl-Thomas Neumann), Continental valdes locekļa, cita starpā atbildīgā par šasiju un drošības daļu; kā arī Mihaela Ramstetera (Michael Ramstetter), galvenā ADAC Motorwelt (ADAC motoru pasaule) redaktora, un doktora Burkharda Vīsa (Dr Burkhard Wies), Continental PLT riepu izstrādes direktora komentāri par bremžu veiktspējas nozīmību ir atrodami tiešsaistē, adresē www.bester-im-bremsen.de.

preses relīze
 
Visi komentāri
 
255292. viesis 12.aprīlis 2008 17:23
0 0 Atbildēt

Labāk prātīgs autobraucējs ar sūdīgām riepām nekā izcils idots ar labām. Līdz 2010 gadam uz ceļiem jau būs parādījusies jauna autobraucēju paaudze, kura brauks vēl sūdīgāk nekā iepriekšējā un nekādas labās riepas par 50 % nemazinās avāriju skaitu.

255305. viesis 13.aprīlis 2008 8:59
0 0 Atbildēt

Ar kādu ātrumu ir jālido lai nepamanītu laicīgi mūsu visuresošāsšleserbedres

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti