Augusta Deglava ielā būvdarbi tuvojas noslēgumam 8

 
12.maijs 2008 10:17

Kā Rīgas mēru Jāni Birku un Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāju Andreju Požarnovu informēja ceļu būves uzņēmuma SIA „Binders” rīkotājdirektors Aigars Sēja, šobrīd lielākā daļa Augusta Deglava ielas rekonstrukcijas darbu jau ir veikti, un jūnija vidū jauno Deglava ielas posmu no Baltinavas ielas līdz Lubānas ielai varēs pilnībā atvērt satiksmei.


SIA "Binders"pārstāvji iepazīstina Rīgas mēru Jāni Birku un RD Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāju Andreju Požarnovu ar ielas būvē izmantotā asfaltbetona seguma paraugu.

Līdz šim jau veikta Lubānas ielas paplašināšana, pa jaunu trasi izbūvēts Augusta Deglava ielas turpinājums no Baltinavas ielas līdz Kaivas ielai, izbūvēts  rotācijas aplis pie Kaivas ielas ar pieslēgumiem Augusta Deglava ielai, Lubānas ielai un Kaivas ielai. Tāpat ir izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma, kā arī jauns apgaismojums. Šobrīd tiek būvētas jaunas gājēju ietves un veloceliņš. Vēl jāierīko četras jaunas labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas, jāuzklāj ceļa horizontālais apzīmējums, jāuzstāda nepieciešamās ceļa zīmes un jāveic apzaļumošanas un vides labiekārtošanas darbi.

SIA „Binders” projektu vadītājs Andrejs Linde informēja, ka ieklātā asfalta kvalitātei būvnieki dod trīs gadu garantiju. Asfalts izstrādāts un saražots, ņemot vērā vairākus šā objekta turpmākās izmantošanas parametrus – automašīnu plūsmas intensitāti, asfalta virskārtai paredzēto slodzi, augsnes īpašības u.c.

Ieklāto asfaltu SIA „Binders” saražojusi pērn modernizētajā asfaltbetona ražošanas rūpnīcā Vangažos. Pēc ekspertu atzinuma, tā šobrīd ir modernākā asfalta ražotne Baltijā. Tieši šāds asfalts ieklāts arī  Saulkrastu apvedceļa posmos.

Pamatnes virskārta ir šķembu mastikas asfalts, tā sastāvā ir 70% granīta šķembu, kas asfaltu padara īpaši izturīgu un deformācijai nepakļāvīgu.

Kā ziņots, pagājušajā gadā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu tika uzsākta un šogad tiks pabeigta Augusta Deglava ielas turpinājuma izbūve pa jaunu trasi no Baltinavas ielas līdz Kaivas ielai ar rotācijas apli. Rekonstruējamā Augusta Deglava ielas posma ar rotācijas apli garums- 1100 metri; rekonstrukcija tiek veikta ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu. Būvdarbus veic SIA „Binders”.

2005.gadā tika veikta Augusta Deglava ielas rekonstrukcija posmā no Andreja Saharova ielas līdz Baltinavas ielai, kad tika gan paplašināta ielas brauktuve, uzstādīts jauns apgaismojums, izbūvēts jauns ūdensvads un lietus ūdens kanalizācija, izbūvēti jauni luksoforu objekti ar regulējamām gājēju pārejām, jaunas gājēju ietves un veloceliņš, kas iepriekš šeit nebija. Tāpat no jauna tika ierīkots arī zāliens un jaunas, labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas.

Tādējādi Augusta Deglava iela kādreizējās šaurās brauktuves vietā no Andreja Saharova ielas līdz Lubānas ielai būs pārbūvēta par plašu pilsētas maģistrāli, kas uzņems maģistrālās satiksmes plūsmas un nodrošinās satiksmes plūsmu no Rīgas centra uz pilsētas apvedceļu. Tā ir nozīmīga pilsētas maģistrālo ielu tīkla pilnveidošanai, taču vienlaikus tā ir nozīmīga arī Dreiliņu mikrorajona attīstībai un piekļuvei pie tā.

Turklāt tuvāko gadu laikā paredzēts izbūvēt arī jaunu Juglas ielas turpinājumu līdz Augusta Deglava ielas rotācijas aplim, izbūvējot arī Juglas ielu par maģistrālu ielu. Tādējādi autovadītājiem būs iespēja daudz ērtāk nekā līdz šim apbraukt pilsētas centru un no Augusta Deglava ielas pa Juglas ielu ērti nokļūt arī līdz pat Brīvības gatvei, kur Brīvības gatves un Juglas ielas krustojums būs izbūvēts par divu līmeņu šķērsojumu.
 
Visi komentāri
 
256829. viesis 12.maijs 2008 10:42
0 0 Atbildēt

Nutadbeidzot! Pēdējo mēnešu laikā darbi kustējās ļoti gausi. Satiksme tika naturāli spīdzināta. Tai pat laikā lielu plūsmas daļu varēja novadīt pa Keldiša ielu uz Lubānas ielu pirms tam izbūvējot (reāli atjaunojot) Keldiša ielas pieslēgumu Ulbrokas ielai.

Satiksmes departaments stūrgalvīgi cenšas neredzēt šāda pieslēguma nepieciešamību, kaut no rītiem pa tām katakombām plūsma ir gandrīz tāda pati kā pa Deglava ielu.

256830. viesis 12.maijs 2008 11:00
0 0 Atbildēt

megagarantija - kā mobilajam telefonam vai dažiem auto - 3 gadi!

Interesanti - tajā laika nedrīkst mainīūies seguma kvalitāte, vai tas ir laiks, kura vīri ar retro asfaltpiekabi un zābakiem aizpļekās bedres, kuras radīsies?

256844. viesis 12.maijs 2008 12:16
0 0 Atbildēt

tas aplis ir pa lielu! Kāda iksa pēc vajadzīgs aplis pa kuru var pārvietoties ar lielāku ātrumu kā pieguļošajās ielās? Visa problēma uzbraukt uz tāda apļa ir tad, kad pa apli ātri pārvietojas transports. (skat. Slāvu apli, Mūkusalas apli) Ja aplim un tā pieslēgumiem būtu vienāds rādiuss, tad plūsmas ātrumi būtu vienādāki, un tikt plūsmā pēc rāvējslēdzēja principa būtu vieglāk.

NB - VESELI 1100 METRI JAUNA CEĻA! RESPECT:D:D:D:D

256861. viesis 12.maijs 2008 15:31
0 0 Atbildēt

Tieši Dreiliņu mikrorajonam viss šis posms piekļūšanu apgrūtina! Es pats tur dzīvoju un tagad gan no Deglava ielas , gan no Lubānas ielas jābrauc līdz aplim, lai tiktu atpakaļ uz Dreiliņiem. Papildus aplim noslodze. Varēja tomēr atstāt krustojumu ar Baltinavas ielu, tikai 3 nogriešanās joslu pielikt lai tie kas griež pa kreisi, netraucētu plūsmai. Vietas taču tur pietiek! Savukārt, lai tiktu uz Ulbroku tagad labs gabals jābrauc centra virzienā līdz apgriešanās vietai.

256873. viesis 12.maijs 2008 17:40
0 0 Atbildēt

Tas aplis neatrisināja nekādas problēmas. Kā sastrēgumi bija, tā arī palika. Tikai vietā citā.

256879. viesis 12.maijs 2008 19:42
0 0 Atbildēt

A kāds ir pieredzējis, ka Rīgā pēc kādiem būvdarbiem būtu arī satiksmes uzlabojumi? Izņemot faktu, ka paši būvdarbi vairs satiksmi nebremzē?

256969. viesis 14.maijs 2008 9:51
0 0 Atbildēt

Jaunais aplis nodrošina to, ka vairs normāli nevar nokļūt mājās Dreiliņu mikrorajona iedzīvotāji un bērnu vecāki uz bērnudārzu DZILNIŅA, jo tagad ir jāpavada ceļā vismaz viena lieka pusstunda, veidojot atkal sastrēgumus, lai izbrauktu gandrīz ārpus Rīgas un tad atkal pa apli brauktu atpakaļ uz Dreiliņiem. Sastrēgumi,kas jāizstāv - vai nu Deglava ielas galā pie DEPO veikala, jeb arī Biķernieku ielā mežā, j nav un diemžēl nebūs vairs kreisais pagrieziens no Deglava ielas. Nu ko - vairosim sastrēgumus, jo tie, ka taisa ceļu plānus, laikam ar galvu nedomā. :(((

261025. viesis 26.augusts 2008 17:55
0 0 Atbildēt

Jā, jā, visur vajag atļaut kreisos pagriezienus!

Un lai "drošāk", labu gabalu pirms tam zīmi, ka ātrāk par 30 braukt aizliegts. Viena daļa (vismaz CP) gan tad priecātos!

Kāpēc uz jaunās Deglava ielas posma nevarēja vismaz uz 70 atļaut? Vai 80, kā Jūrmalā starp Vaivariem un Kauguriem, kur ceļa stāvoklis nebūt nav labāks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti