Pēc pirmās dienas labākās sekmes Aldim Zēbergam

24.maijs 2008 19:32

24.maijā Bauskā, „Mūsas” trasē ar braucieniem uz laika kontroli un kvalifikācijas braucieniem sākās Eiropas autokrosa čempionāta trešais posms. Pēc pirmās dienas labākās sekmes bija Aldim Zēbergam – viņš savu braucienu pabeidza trešais.



„Divīzijā 1” uz starta izgāja divi Latvijas sportisti – Aldis Zēbergs un Jānis Bogdanovičs. Diemžēl otrajam mači beidzās jau braucienos ar laika kontroli – neizturēja Ford Focus dzinējs. Cerētās augstās pozīcijas vietā šoreiz nulle punktu meistarsacīkšu kopvērtējumā... Toties Aldis Zēbergs, kurš Eiropas autokrosa čempionātā atgriezās pēc gada pārtraukuma, parādīja atzīstamu cīņassparu un, pašā pēdējā līkumā apdzenot konkurentu, izrāva trešo vietu finišā. Par savu kvalifikācijas braucienu uzvarētājiem kļuva lietuvietis Nerjuss Naujokaitis un krievs Aleksandrs Kvašņins, kuri noteikti arī ir šī posma galvenie uzvaras pretendenti.



„Divīzija 3A” kategorijā lielas cerības tika liktas uz Jāni Boku – viņš uzrādīja otro labāko kontrollaiku un savā braucienā startēja no „pole position”. Diemžēl šoreiz Jānis izvēlējās nepareizu starta vietu, pirmajā līkumā iebrauca tikai kā trešais, bet apli vēlāk, veicot apdzīšanas manevru, sagriezās. Tādējādi „Autocross Team Latvia” sportistam nācās cīnīties no pašas pēdējās pozīcijas – iegūta piektā vieta finišā, uzreiz aiz cita Latvijas sportista Anatolija Abrāmova un uzreiz priekšā Oskaram Eglītim un Guntim Kļaviņam. Otrajā braucienā piektais finišēja Dāvis Aupe, sestais – Juris Kuļikovskis. Pirmie „Divīzija 3A” kvalifikācijas braucienos bija vācieši Haralds Vēlers un Mihaels Būdelmeijers un čeks Ladislavs Hanāks.

„Divīzijā 3” Aleksejs Jalūņins pirmo kvalifikācijas sēriju finišēja septītā vietā, bet uzvaras nopelnīja vācietis Bernds Štūbe un čehs Petrs Tureks.

Nacionālajā klasē, kur sportisti cīnās par „Rīgas Brīvostas kausu”, savos braucienos ātrākie bija Ulvis Bujāns un Oļģerts Vērmanis juniors, kuri četratā ar Aldi Kasparoviču un Raimondu Tiltiņu noteikti ir galvenie uzvaras pretendenti. Sacensības turpināsies rīt pl. 11:00 ar vēl diviem kvalifikācijas braucieniem un dienas svarīgākajiem startiem – fināliem. Cīņā par iekļūšanu finālā joprojām piedalās astoņi Latvijas sportisti – Aldis Zēbergs „Divīzijā 1”, Anatolijs Abramovs, Jānis Boks, Dāvis Aupe, Juris Kuļikovskis, Oskars Eglītis un Guntis Kļaviņš „Divīzijā 3A” un Aleksejs Jalūņins „Divīzijā 3”.

Eiropas čempionāta posma Bauskā ģenerālsponsori ir Latvijas Mobilais Telefons, Parex Līzings un Stokker, sponsori – Neste Oil, Aldaris, Mazda, Veiters, Biolar, Peri, informatīvie atbalstītāji: Draugiem.lv, Auto Bild Latvija, TV5, SWH, Latvijas avīze, DELFI Autosports, iAuto un Telegraf.

Eiropas autokrosa čempionāta posma Bauskā preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

Fotogaleriju var apskatīt šeit »»
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 1

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 1

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti