Ierīko sabiedriskā transporta joslu uz Zemitānu pārvada 23

 
2.jūnijs 2008 9:48

30. maija pēcpusdienā, tika uzstādītas nepieciešamās ceļa zīmes un uzkrāsots ceļa horizontālais marķējums, lai uzlabotu sabiedriskā transporta kustību pa Zemitānu pārvadu.

Rīgas pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” informē, ka pilsētas sabiedriskajam transportam paredzētais laiks pārvada šķērsošanai ir divas minūtes, bet šobrīd sastrēgumu stundās pārvada šķērsošana ilgst pat no 15 līdz 22 minūtēm. Zemitānu pārvadu šķērso 18. un 23. maršruta trolejbusi, 5. un 49. maršruta autobusi, kā arī 218., 220., 222., 270. un 280. maršruta autobusi.

Sabiedriskā transporta josla uz Zemitānu pārvada paredzēta pirmajā braukšanas joslā virzienā uz pilsētas centru. Tā ir būtiska, lai sniegtu iespēju sabiedriskajam transportam apbraukt sastrēgumus uz šī pārvada, tādējādi samazinot maršruta veikšanas laiku. Sabiedriskā transporta josla ir 850 metrus gara, tā sākas no izbrauktuves pie lielveikala “Domina Shopping” un turpinās līdz pārvadam pieguļošajai izbrauktuvei no Zemitānu stacijas.

Tā kā sabiedriskā transporta josla beigsies pirms Zemitānu pārvada krustojuma ar Pērnavas ielu, visiem transportlīdzekļiem, kas vēlas braukt taisni pilsētas centra virzienā, būs iespējams pārkārtoties divās braukšanas joslās un kreisā pagrieziena veicēji uz Zemitānu tilta netraucēs pārējiem vadītājiem. Līdz ar sabiedriskā transporta joslas izveidošanu tiks uzstādītas arī ceļa zīmes, kas aizliedz transportlīdzekļu apstāšanos Aleksandra Čaka ielā posmā no Pērnavas ielas līdz Ērgļu ielai virzienā uz centru. Šāds risinājums atvieglos pārējo transportlīdzekļu kustību, nobraucot no pārvada un sniegs iespēju automašīnu satiksmei turpināt ceļu taisni pa divām braukšanas joslām.

Sabiedriskā transporta joslu ierīko SIA “Rīgas luksofors”, kas šodien pēcpusdienā uzstādīs nepieciešamās ceļa zīmes un uzklās ceļu horizontālo apzīmējumu.

Ja ar vienu automašīnu Rīgā pārsvarā pārvietojas viens cilvēks, aizņemot aptuveni 8 kvadrātmetrus ielas platības, tad pēc Rīgas pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” datiem katra pilsētas sabiedriskā transporta vienība pārvadā aptuveni 700 pasažieru dienā, teorētiski vienam pasažierim aizņemot aptuveni 1,5 kvadrātmetrus ielas platības. Rīgas pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” apliecina, ka esošās sabiedriskā transporta joslas sniedz pozitīvu rezultātu un samazina sabiedriskā transporta grafiku izpildes kavējumu.

Kā ziņots, sabiedriskais transports Rīgā ir noteikts par prioritāti. Zemitānu pārvads ir viena no vietām, kur 2007. gadā pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma izstrādātajos priekšlikumos ir paredzēta sabiedriskā transporta joslas izveide. Šīs joslas ierīkošanu šogad martā ir atbalstījusi Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja.

Ņemot vērā, ka departamenta mājas lapas apmeklētāji ir rosinājuši aizliegt arī kreisā pagrieziena manevrus no Zemitānu pārvada Aleksandra Čaka un Pērnavas ielas krustojumā, vēlamies informēt, ka kreiso pagriezienu manevrus ir paredzēts ierobežot šī krustojuma rekonstrukcijas laikā. Krustojuma rekonstrukciju būs iespējams veikt pēc rekonstrukcijas tehniskā projekta izstrādes.
 
Visi komentāri
 
257838. viesis 2.jūnijs 2008 10:24
0 0 Atbildēt

Vot stulbaku veidojumu par šo es neesmu redzējis - nepārtrauktā līnija pāri visam tiltam, ja pie Pērnavas ielas luksafora nobraucot no tilta stāv 5 auto, pa labi uz pērnaveni nevar likumīgi nogriezties, jo nepartrauktā strīpa beidzas ļooooti tuvu krustojumam. To kas tur šo joslu šādi saploanoja/sazīmēja - vajadzētu aiz "olām" pakārt - praktiski nepārkapjot noteikumus nevar nemaz izbraukt, izņemot ja jau laikus zin, un sāk pa sab. trans joslu vilkt jau no Dominas.

257840. viesis 2.jūnijs 2008 10:28
0 0 Atbildēt

"...departamenta mājas lapas apmeklētāji ir rosinājuši aizliegt arī kreisā pagrieziena manevrus no Zemitānu pārvada Aleksandra Čaka un Pērnavas ielas krustojumā..."

Nezin, vai departamenta mājaslapas apmeklētāji ir padomājuši arī par to, kā tad lai tiek no Zemitāna tilta Purvciema puses uz, teiksim, Vārnu un Pērnavas ielu krustojumu?

Kārtējie imbecīlie risinājumi ar lieki nobraucamiem kilometriem, protams, nav nekādi risinājumi.

Drīzāk reāls risinājums būtu šāds: kad deg zaļā gaisma no Purvciema puses, tad no centra puses deg sarkanā; ar laika starpību, teksim, 30 sekundes +papildsekcija uz kreiso.

"...ceļa zīmes, kas aizliedz transportlīdzekļu apstāšanos Aleksandra Čaka ielā posmā no Pērnavas ielas līdz Ērgļu ielai virzienā uz centru. Šāds risinājums atvieglos..." - šāds risinājums neatvieglos neko, tās ielas malā stāvošās automašīnas nevienam netraucē braukt 2 rindās jau tagad. Tas, kas traucē, tie ir trolejbusi tajā brīdī, kad uzsākt braukšanu no pieturas, un absolūti nepamatoti platā ietve posmā no Ērgļu ielas līdz Tallinas ielai. Ja SD normas neatļauj Pērnavas - Ērgļu ielas posmā ierīkot divas joslas, kuru platums atbilst standartiem (3 m), tad drīzāk vajadzētu padomāt par brauktuves paplašināšanu, kam resursu pietiek gan uz vidu, gan malu.

257842. viesis 2.jūnijs 2008 10:32
0 0 Atbildēt

2 WALA - aizmirsi vēl šo: kā nokļūt Statoila uz to pašu augšminēto Pērnavas un Vārnu ielas krustojumu...

257843. viesis 2.jūnijs 2008 10:35
0 0 Atbildēt

smart- man ir aizdomas, ka nogriešanās pa kreisi tiks realizēta aiz krustojuma izveidojot joslu priekš apgriešanās. Bez tam, tur tak rakstīts- ierobežojumi būs uz _rekonstrukcijas_ laiku, nevis forever. Tā ka nav ko pārdzīvot, sataisīs un visi būs happy. :D

257850. viesis 2.jūnijs 2008 10:59
0 0 Atbildēt

2 kovacs - nu, tādā gadījumā reāli būtu griezties pa kreisi uz juvelierfabriku, bet bez luksofora tas diez vai būtu iespējams...

257851. viesis 2.jūnijs 2008 11:02
0 0 Atbildēt

2 Magistrs - var jau arī aizbraukt līdz Mēbeļu namam, tur apgriezties un braukt atpakaļ...

Pats saproti, ko iesaki?

Skaidrs ir tas, ka neviens par šīm lietām nopietni nav domājis, tas viss ir tāpat kā čurāt uz ugunsgrēku, lai apdzēstu.

257856. viesis 2.jūnijs 2008 11:11
0 0 Atbildēt

var neteikt sorry, bet iekasēt 5 LS pie Rīgas robežas. un problēmu vairs nebūs

257861. viesis 2.jūnijs 2008 12:22
0 0 Atbildēt

daunji- propkas te par mazu bij....

257863. viesis 2.jūnijs 2008 12:28
0 0 Atbildēt

Magjistram vispaar aizliegt no Riigas izbraukt vajag un seaman par izbraukshanu no Riigas 5Ls vajag iekaseet :D

257868. viesis 2.jūnijs 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Jobcik. Egoistiskie dirsēji. Ja es pārvācos uz pierīgu, tad man darbs arī tur jāmeklē, lai man nebūtu Rīgā jābrauc? Atrodi normālu darbu, piemēram, Garkalnē!

257869. viesis 2.jūnijs 2008 13:46
0 0 Atbildēt

Tad kulji maxā nodokļus Garkalnē bet dangā Rīgas ceļus??? Maxā nodokļus Rīgā un dzīvo Garkalnē.

257876. viesis 2.jūnijs 2008 14:38
0 0 Atbildēt

uupis laikam sezh rigas korkos un arpus rigas robezam nemaz neizbrauc.

bet vispar ir pat labi, ka nevar katra krustojuma griezties uz visam pusem - tas tikai stimule vairak planot braukshanu un mazak apkart vizinaties. Sen jau vajadzetu uztaisit vienvirziena ielas lai palielinatu plusmu.

257877. viesis 2.jūnijs 2008 14:45
0 0 Atbildēt

un tādi ******* kā Maģistrs un uupis laikam ārpus savas sranās rīgas braucot arī būtu ar mieru maksāt par nerīgas ceļu izdangāšanu?

257878. viesis 2.jūnijs 2008 14:53
0 0 Atbildēt

blin tas zemitaanu tilts pirms tam bija izbraucams 5-10min maximums (ja priekshaa nav kas neparedzeets gadiijies.) Un tikai nestaastiet ka sab transportam, reekjinot marshuta laikus, nav iereekjinaata arii sprauga, kuru var aizpildiit staaveeshana shtoparos. Tagad nez kaa tur buus. Shoriit no riita lai arii mashiinas bija stipri mazaak, naacaas staaveet ilgaak nekaa pirms tam. Tad veel SAB transporta josla aizkraasota liidz pat tilta beigaam. Tak vareeja jau aatraak attaisiit to joslu mums "parastajiem mirstiigajiem".

257885. viesis 2.jūnijs 2008 17:25
0 0 Atbildēt

Nu tā jau bija pati lielākā problēma Rīgā :)

arko2, Rīgai var apbraukt apkārt pa apvadceļu, tāpat kā Jūrmalai, tāpēc maksas iekasēšanu vajadzētu ieviest visās pilsētās, kur tas tehniski ir iespējams.

257891. viesis 2.jūnijs 2008 19:23
0 0 Atbildēt

Lasīju komentus un brīnijos, visi te kautko raud, bet tas viss notiek, izņemot recluse, darba laikā.

Laikam baigie priekšnieki, kuru vietā visu dara padotie un pašīem dikti daudz brīvā laika, lai nesasniegtu ko vēl vairāk...

Ko raudiet, lai tavs šoferis plano maršrutu :P

P.S. Vai kāds nepamanīja ka ap plkst. 10, šodien braucot uz darbu, sastrēgumu tikpat kā nav, ne vairak kā sestdienā, pat tur, kur līdz plkst. 10 bija slēgta satiksme samagajiem virs 5t?

Un atpakaļ ap plkst. 16 arī OK :)

257895. viesis 2.jūnijs 2008 20:50
0 0 Atbildēt

Rīgā ir vienīgā pilsēta pasaulē, kur satiksmes problēmas risina aizliedzot! Aizliedz kreisos, aizliedz apstāties, sakarina ķieģeļus virs sliedēm, sazīmē nevienam nevajadzīgas sabtransa joslas utt. Kurš vienreiz to RD un Satdepu uzlaidīs gaisā? Nu tak tīrie tautas kaitnieki un vieni vienīgi nejēgas tur saņem rubļus par neko...

257903. viesis 3.jūnijs 2008 8:46
0 0 Atbildēt

Bils, varbuut neesi pamaniijis ka shonedeelj saakas skoleenu briivlaiks, kas vienmeer nes sev liidzi tukshaakas ielas. Priecaajies, driiz ielas kljuus veel tukshaakas, jo saaksies arii atvaljinaajumu laiks. Bet kas saaksies augusta peedeejaa nedeeljaa???

257908. viesis 3.jūnijs 2008 10:01
0 0 Atbildēt

šorīt mirstīgo mašīnu korķi uz tilta bija lielāki kā ierasts

257913. viesis 3.jūnijs 2008 10:07
0 0 Atbildēt

arko2 [?] 02.06.2008 14:45

Aizej skolā un pamācies lasīt. Pēc tam apciemo bibliotēku un izlasi kam īsti jāuztur pilsētu ielas un kam ārpuspilsētu ceļi. Un šabos ka tādi gudrinieki kā tu Jūrmalas iedzīvotājiem ierubī maksu par iebraukšanu savā slapjo purva bebru ciemā.

257920. viesis 3.jūnijs 2008 10:37
0 0 Atbildēt

braucu un nekaadu probleemu, nogriezties pa labi var taapat kaa merkelja un barona ielu krustojumaa no sab. joslas. raud ka slikti tikai miizalas un churugalvas kas nejeedz braukt un baidaas pat no savas eenas. ar shiem personaaziem pie stuures sastreegumi pastaavees muuzhiigi, labi ka benziins paliek daargaaks, liels feninj*******u skaits vismaz saaks staigaat kaajaam, dzert uudeni un pazudiis no brauktuves.

257972. viesis 3.jūnijs 2008 17:15
0 0 Atbildēt

Eksperti jau pirms jaunievedumiem apstiprināja, ka šāds risinājums palielinās korķi uz Zemitānu tilta 15-25%!!!!

257996. viesis 3.jūnijs 2008 19:58
0 0 Atbildēt

--->Peksiic

Pamanīju un zinu arī par dažu skolnieku brīvdienām, bet ne jau tie brauc pie stūres, bet gan vecāki. Studenti, daļa, gan jau vēl ripina.

Uzsavrs tika likts uz šo:

Lasīju komentus un brīnijos, visi te kautko raud, bet tas viss notiek, izņemot recluse, darba laikā.

Laikam baigie priekšnieki, kuru vietā visu dara padotie un pašīem dikti daudz brīvā laika, lai nesasniegtu ko vēl vairāk...

Ko raudiet, lai tavs šoferis plano maršrutu :P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti