Nissan Micra- viena no Parīzes zvaigznēm 13

 
24.septembris 2002 9:11

Parīzes auto izstādē tiks prezentēta Nissan mazās automašīnu klases pārstāve- jaunā Micra. Turpinot kompānijas produktu renesansi, ko uzsāka Primera un X-Trail, Micra būs jau trešais pilnīgi atjaunotais Nissan automobilis pēdējā gada laikā.

Jaunā Micra ir izstrādāta Japānā un Eiropā un tiks ražota Nissan Sunderland rūpnīcā Anglijā. Tās dizains no iepriekšējās paaudzes saglabājis tikai draudzīgo raksturu, citādi tas ir pilnīgi jauns auto. Izteikti apjomi un arkveida līnijas veido muskuļotu un omulīgu automašīnu. Micra individualitāti pasvītro izteiktā plecu līnija un ovālie priekšējie lukturi ar integrētiem izvirzītiem gabarītlukturiem. Jaunās Micra riteņu bāze pagarināta par 72 mm, kas to padara par vienu no ietilpīgākajiem mazās automašīnu klases pārstāvjiem. Iekšējo apjomu bagāžas nodalījumam vai aizmugurējiem pasažieriem par labu var regulēt ar slīdošā aizmugurējā krēsla palīdzību. Šis auto savu konkurentu starpā izcelsies arī ar savu moderno aprīkojumu, piemēram, automātiskiem logu tīrītājiem, automātisko klimatkontroli un unikālo automašīnas atslēgu- Intelligent Key. Micra uztver Intelligent Key klatbūtni, ja tā atrodas 80cm attālumā no automašīnas, tādējādi durvis var atvērt nospiežot pogu durvju roktura mehānismā, bet auto iedarbināt iespējams vienkārši pagriežot aizdedzes slēdzi. “Inteliģento atslēgu” tikmēr varēs pat neizņemt no kabatas vai rokassomas. Parīzes izstāde tiks demonstrēts arī uz Micra bāzes veidots konceptauto – Micra C+C (Coupe + Cabriolet). Šis auto ir radīts cilvēkiem, kam patīk demonstrēt savu individualitāti braucot kabrioletā, tajā pašā laikā saglabājot cietā jumta kupejas praktiskumu un drošību. Oficiālā Nissan pārstāvja Latvijā “Auto Grupas TBF” ģenerāldirektors Anatolijs Asars prognozē, ka Latvijā pārdošanā jaunā Micra varētu nonākt nākamā gada februārī- martā. Baiba Sinta AG TBF
 
Visi komentāri
 
40345. viesis 24.septembris 2002 9:26
0 0 Atbildēt

Pirmā bilde kaut kā dikti atgādina Peugeot 206CC.

40355. viesis 24.septembris 2002 9:42
0 0 Atbildēt

KAS TAS PAR KROPLI NE AUTO????????????? SUUDS KAUKAADS! *******!

Un kas tas intelligent key par unikaalo sisteemu! Renault Laguna jau labu laiku gandriiz taads pats suudinsh vien ir.

40359. viesis 24.septembris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

Pēee, kāds kopls!

40382. viesis 24.septembris 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Nja, dizains visai atbaidoss!!!

40394. viesis 24.septembris 2002 10:44
0 0 Atbildēt

Vispaar atbaidoshs jau nu gan tas dizains nav - foto nedod 100% iespeeju spriest par to. katraa gadiijumaa auto liekas atpaziistams un diezgan "drosmiigs'- no NISSAN tas nemaz tik biezhi sagaidaams nav :-))))) man gan tuvaaka pie sird ir gatavojamaa rally versija Super 1600 klasei ar saviem ~800 kg svara, ~230 ZS "clubsport' (paardodamajaa) versijaa, seciigo seshgangju aatrumkaarbu utt.. taa saciit, "biezie" nobaal :-)

40397. viesis 24.septembris 2002 10:47
0 0 Atbildēt

Soore, tas biju es , kas rakstiija 10:44:23 - neparakstiijos. Un Laguunai nebuut nav taads intelligent key - tur kartiiti veel jaastuukjee shkjirbaa, sheit vinja mieriigi gulj , teiksim, portmonejaa :-))) Tjipa BlackBug un liidziigaam signalizaacijaam ;-)))

Kolencatij Val

40424. viesis 24.septembris 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Nu a kaada skjirba ta? Iekshaa stuukjee vai nee... Taspats vien efekts ir, tikai ar shito vieglaak iedarbinaat bez saimnieka zinjas :)

40477. viesis 24.septembris 2002 13:58
0 0 Atbildēt

nissan turpina kropļu (nu varbūt atskaitot xtrail) producēšanu...daudz laimes kropļu īpašniekiem. beigsies kā fordam- sāka ar kropļiem kā KA un beidza ar reāliem auto kā Mondeo

40496. viesis 24.septembris 2002 14:36
0 0 Atbildēt

Nu par mondeo negribas piekrist, ta nu tada blava variacija par Passata temu vien ir...

Bet Nissan - vienkarsi uzhas!!! Sakot jau ar Premjeru un tagad sita kropliba. Piekritu, ka cik necik izdevies ir X-trail, kaut nepatik merinstrumentu skalas pa vidu panelim nepraktiski...

40547. viesis 24.septembris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Kropļi ir nevis Nissan modeļi, bet dunduki, kas to vien prot kā zili-balto propelleru no četriem riņķiem atšķirt.

Par Micru: žēl, ka nebūtībā aizgājuši daži koncepta risinājumi, auto ir zaudējis daļu izteiksmības.

40554. viesis 24.septembris 2002 17:28
0 0 Atbildēt

Hm, imho tieši Nissana nedienas līdz apt. 2000 gadam bija saistītas ar to ka mašīnām nebija sejas. Apvienošanās ar Renault tiešām nākusi par labu abiem - Renault dabujis lielo Nissan pieredzi izturīgu mašīnu ražošanā/tehnoloģijas, Nissans - dizainerus, kas beidzot kaut ko patiešām sakarīgu/oriģinālu uzzīmējuši (to es par new Primera). Jo līdz tam 2000. gadam Nissan lielākā problēma vieglo auto Eiropas tirgū bija atpazīstamības trūkums - ar labu tehniku vien nepietiek.

Piem. Sony to saprata aptuveni 1965. gadā - līdz tam Sony TV tirdzniecība Eiropā galīgi negāja, tehniski tie aparāti bija klasi pārāki par Eiropas ražojumiem, cena tāda pati, taču eiropieši nepirka - nebija Eiropas dizaina tām mantām. Tad tika pieņemti darbā talantīgie itāliešu/franču jaunieši un lietas aizgāja... un iet joprojām...

PS1. Open your mind! - to es tiem kuri nākamo auto grib redzēt tādu pašu kā iepriekšējo.

PS2. Mērinstrumentu skalas pa vidu - tas tiešām ir garām!

40589. viesis 24.septembris 2002 20:56
0 0 Atbildēt

Gribu naakotnes auto redzeet vairaak taadus kaa piem Lexus IS200, vai Toyota Celica, vai Ford Mondeo nevis kaa shie stulbie Nissana kropliigie modelji..

40630. viesis 25.septembris 2002 9:33
0 0 Atbildēt

ilm: Par gaumi nestridas, man Primera un sitais mazais kakucis liekas kautkas no slima suna murgiem, kropluma kalngals, bet es tapec tevi nesaucu par kropli un dunduku...

P.S. Un tu stipri alojies ja doma, ka mans favorite car ir BMP vai Audi. Mans dream car ir Mazda6.

Sobrid MB ~W124~

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti