Veikalu tīkls ELVI, uzsākot savu desmito pastāvēšanas gadu, rīko vērienīgu loteriju ar 5 automašīnu Ford Ka izlozi. 5 nedēļās no 16. marta līdz 15. aprīlim ikviens, kas apmeklēs kādu no 67 veikaliem ELVI un iepirksies par vismaz 5 latiem, varēs piedalīties jauna auto izlozē.
Šī akcija ir kā pavasarīga dzimšanas dienas dāvana ELVI klientiem, kuri šajos gados ir bijuši stimuls ELVI attīstībai un panākumiem.„Šajos deviņos pastāvēšanas gados ELVI tīkls ir strauji attīstījies, radījis spēcīgu zīmolu un iekarojis savu vietu tirgū – lielā mērā tas ir noticis tieši pateicoties pircējiem, kas visu šo laiku ir rādījuši mums, kādā virzienā jāstrādā un kas viņiem ir svarīgs. Tieši tāpēc, uzsākot savu jubilejas gadu esam padomājuši par to, kā iepriecināt savus pircējus un sarūpējuši piecu jaunu auto izlozi. Visi, kas ELVI iepirksies vismaz par 5 latiem, tiek aicināti uz čeka uzrakstīt savu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, un iemest čeku loterijas kastē turpat veikalā – no šiem čekiem katru piektdienu piecu nedēļu garumā TV3 raidījuma „Bez Tabu” laikā tiks izlozēts viens jaunā Ford Ka īpašnieks,” stāsta Vineta Grigāne, SIA ELVI Grupa sabiedrisko attiecību vadītāja.
ELVI darbu uzsāka 2000. gadā, kad tika pieņemts lēmums pašu spēkiem izveidot uz franšīzes pamata radītu vietējo pārtikas tirgotāju veikalu tīklu. Jau pirmajā darbības gadā, līdztekus vienotai tirdzniecības preču zīmei, tīkla koncepcijai un mārketingam, ELVI saviem partneriem piedāvāja vienotu iepirkumu, kā arī tika uzsākta vienota uzskaites sistēma. Kopš 2004. gada ELVI ir Latvijā vienīgais vietējo īpašnieku pārtikas veikalu tīkls ar savu centralizēto loģistiku, kas šobrīd Partneriem piedāvā plašu pakalpojumu servisu. Savas darbības laikā, ELVI ir kļuvis par nozīmīgu pārtikas mazumtirdzniecības spēlētāju un iekarojis stabilu vietu līdzās lielajām ārzemju veikalu ķēdēm.
„2008. gadā ELVI Grupa bruto apgrozījums sasniedzis 127 miljonus latu, kas ir par gandrīz 17% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Šie dati liecina par uzņēmuma stabilu attīstību un skaidru nākotnes redzējumu par savu stabilu vietu mazumtirdzniecības tirgū,” bilst V.Grigāne.
ELVI vairākkārt ir atzīts par ļoti veiksmīgu un pircēju iecienītu zīmolu, kas apvieno skaidri saprotamas un Latvijas patērētājam tuvas vērtības. Koncepciju – kļūt par Latvijas iedzīvotājiem tuvāko veikalu tīklu – ELVI ir īstenojis visu šo deviņu pastāvēšanas gadu laikā, veidojot sadarbību ar reģionālajiem tirgotājiem, Latvijas zemniekiem, ražotājiem un pārstrādātājiem. Sadarbības rezultātā, ELVI ir spējis nodrošināt savā sortimentā vietējo ražotāju produktu pārsvaru, un veikalos ELVI visā Latvijā reģionālie piegādātāji sastāda līdz pat 87% no kopējā piegādātāju skaita. Šobrīd ELVI ir lielākais franšīzes devējs pārtikas mazumtirdzniecībā un apvieno 33 uzņēmumus visā Latvijā.
Vairs neiepirkšos elvi,jo tad,iespējams,būs jābrauc ar tādu auto:)