Līdz 9.aprīlim Mercedes-Benz E-klases tehniskajai evolūcijai veltīta izstāde «Atpakaļ nākotnē» 3

 
2.aprīlis 2009 11:54

Par godu jaunās – devītās paaudzes – Mercedes-Benz E-klases iznākšanai, Domenikss Auto tirdzniecības centrā tika atklāta izstāde “Atpakaļ nākotnē”, kurā pirmo reizi Latvijā vienuviet apskatāmi iepriekšējo gadu izlaidumu E-klases automobiļi. Izstādes atklāšanā prezentēta ne tikai jaunā Mercedes-Benz E-klase, bet arī tās priekšgājēji no 1939. gada līdz 2008. gadam – katrs ar savu īpašo rašanās un dzīves stāstu, priekšrocībām un unikālo pienesumu ne tikai šīs markas, bet visas auto nozares attīstībā.

Izstāde, kura savā ziņā parāda Mercedes-Benz E-klases “tehnoloģisko evolūciju” un kurā ikvienam ir iespēja klātienē vērot tādus unikālus modeļus, kā 1939. gada Mercedes-Benz 170 V, 1953. gada Mercedes-Benz 220 SE, 1973. gada Mercedes-Benz 280, kā arī 1983., 1993., 2001. un 2008. gada izlaiduma Mercedes-Benz E-klases, līdz pat 9. aprīlim būs apskatāma Domenikss Auto tirdzniecības centrā Krasta ielā 34, Rīgā.



Gandrīz visi iepriekšējo gadu izlaiduma automobiļi atrasti tepat Latvijā, tos svinīgai izstādīšanai no savām privātkolekcijām atvēlējuši auto saimnieki. Izņēmumi ir pats pirmais automobilis no 1939. gada, ko izstādīšanai piešķīris Rīgas Motormuzejs, kā arī pēdējo gadu E-klases versijas, ko sagādājis Domenikss. 

Pirms vairāk nekā 60 gadiem auto pasaule tika iepazīstināta ar pirmo Mercedes-Benz E-klases priekšgājēju. Šo gadu laikā jau 9 reizes šis vidējās klases automobiļa modelis piedzīvojis dažādas dizaina standartu un tehnisko inovāciju pārmaiņas, 1993. gadā iegūstot vārdu Mercedes-Benz E-klase.

Neviens cits modelis no Mercedes-Benz auto saimes pēdējos 60 gados nav ticis piedāvāts tik daudz un dažādās formās – sedans, limuzīns, mikroautobuss, kupeja, kabriolets, kā arī speciālas konstrukcijas šasija un garas riteņu bāzes sedans. Kopumā pasaulē saražoti vairāk nekā 10 miljoni šīs sērijas automobiļu.



“Mercedes-Benz E-klase vienmēr ir bijusi iemesls vispārējai apbrīnai, sabiedrības runām un uzslavām. Sākot jau ar savu parādīšanos 1947. gadā kā pirmais pēckara Mercedes-Benz automobilis, vēlāk kā jauna dizaina līniju pirmatklājējs, pārdošanas rekordu karalis un visaugstākās kvalitātes auto modelis savā segmentā. E-klasei ir nozīmīga loma arī Mercedes-Benz attīstībā Latvijas tirgū. Jo 1993. gadā, kad tika pārdots pirmais jaunais Mercedes-Benz automobilis Latvijas vēsturē, tas nebija neviens cits kā Mercedes-Benz E-klase,” stāsta SIA Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

Jaunajai E-klasei ir vairāk nekā 20 jauni vai pilnveidoti tehniskie uzlabojumi, tai skaitā vēl nebijuši, inovatīvi risinājumi drošai braukšanai, kurus šādā kombinācijā nepiedāvā neviens cits ražotājs visā pasaulē. Turklāt tai ir ne tikai augsts drošības un komforta līmenis, bet tā ir arī draudzīga apkārtējai videi un ekonomiska: benzīna un dīzeļa četru un sešu cilindru dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmām patērē līdz pat 23% mazāk degvielas nekā agrāk.



Jaunā E-klase no saviem priekšgājējiem atšķiras arī ar dizainu – piemēram, dizaineri, iedvesmojoties no kubisma, automobiļa četras „acis” ir pārveidojuši taisnstūru veidā, piešķirot tām interesantas ģeometriskas formas. Taču kopumā dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam automobiļa izskatam.

Jaunā E-klase piedāvā plašu pieejamo modeļu klāstu – sākot no standarta modeļa, līdz pat elegantā un klasiskā izskata ELEGANCE līnijai vai mūsdienīgā un inovatīvā AVANTGARDE, turklāt pēc savas gaumes jauno auto iespējams papildināt un aprīkot ar AMG sporta vai Exclusive pakotni. 

Savukārt no 2009. gada 27. marta, jauno, 2009. gada Mercedes-Benz E-klases modeli, ikviens var apskatīt un izmēģināt testa braucienā pie Domenikss.

Jaunās Mercedes-Benz E-klases cena – sākot no 27 978,63  LVL, ieskaitot PVN.
 
Visi komentāri
 
268058. viesis 2.aprīlis 2009 12:02
0 0 Atbildēt

laba izstāde, biju -patika !

268059. viesis 2.aprīlis 2009 13:42
0 0 Atbildēt

Vispār jau, kopš pagājušā gada sevi arī uzskatu par meršu piekritēju. Nu, tā - pavisam nopietni. Pašlaik gan atkal braucu ar sonatu, bet jāsaka, ka 3 gadus vecu e- mersi pagaidām vēl nevaru atļauties. Līdz tam vēl jāizaug. Varbūt - kādreiz. Bet, biju aizbraucis apskatīties to izstādi - arī patika. Klasika iedvesmo pat krīzes laikā. Bet tas jaunais e- mersis gan kaut kā tāds samocīts izskatās. Maz "vācisko" līniju, kaut kā vairāk vizuali velk uz japaniešu un korejiešu pusi...Biju cerējis, ka dzīvajā tas izskatīsies labāk. Salons gan izdevies labs - velk nedaudz uz klasikas pusi.

268074. viesis 2.aprīlis 2009 21:28
0 0 Atbildēt

Lai ni Hjundaja sestos MB - IR VESELU GADU JASEZ KARANTINA UN JAPOTEJAS PRET VISADAM SLIMIBAM!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti