Šobrīd internetā notiek balsojums, kura mērķis ir atrast labāko jauno autosporta talantu un palīdzēt viņam nokļūt pasaules autosporta elitē – pirmajā formulā. Šajā balsojumā no Latvijas piedalās formulu braucēja Karlīne Štāla. Visvieglāk par Karlīni nobalsot ir, apmeklējot viņas mājas lapu www.karlinestala.com
Aicinām visus balsot par Karlīni – latviešiem jābūt vienotiem, jo balsojumā piedalās 106 piloti no visas pasaules, un tikai trim būs iespēja iekļūt nākamajā kārtā! Nākamais solis – sportistiem būs jāiziet vēl vairākas sacensību kārtas, kurās tiks noskaidrots viens pats ātrākais sportists.
Lai rezultāti būtu maksimāli godīgi, no katras e-pasta adreses iespējams nobalsot tikai vienu reizi. Bet ja Jums ir vairākas e-pasta adreses, balsot iespējams vairākkārt. Tas arī Jums dos lielākas iespējas laimēt Karlīnes sarūpēto balvu – īstu sacīkšu braucēja ķiveri ar Karlīnes Štālas autogrāfu. Ar balsošanas noteikumiem iespējams iepazīties www.karlinestala.com.
2010. gadu šīs autosporta talantu meklēšanas shēmas uzvarētājs pavadīs formulu seriālā Formula BMW Europe, startējot Raikkonen Robertson komandā. Jau nākamajā sezonā šīs pašas komandas sastāvā jaunais talants startēs Lielbritānijas Formula 3 čempionātā, vēlāk pārkāpjot GP2 formulā un, ja tur izdosies uzrādīt labus rezultātus, nokļūstot arī pasaules autosporta elitē – F-1.
Skaidrs, ka balsojums ir tikai pirmais solis pretī Karlīnes sapnim par F-1. Mēs visi varam palīdzēt viņai šo soli spert!
Karlīne Štāla autosporta sacensībās piedalās kopš 2000. gada. Pirmos piecus gadus Karlīne brauca ar kartingu, kļūstot par Latvijas vicečempionu un iegūstot 8. vietu Eiropas čempionātā. 2005. gadā latviešu meitene startēja Legend Cars sacensībās Somijā, bet pēc tam divus gadus brauca ar Formula Renault Beļģijā. 2007. gadā Karlīne izrādījās ātrāka par visiem puišiem un uzvarēja Beļģijas Formula Renault. Karlīne joprojām ir vienīgā sieviete, kura uzvarējusi starptautiskā formulu seriālā!
Balsojumu par Karlīni Štālu informatīvi atbalsta vortāli autosports.delfi.lv, sportacentrs.com, iauto.lv un 4rati.lv.
Kāpēc tad uzreiz par Karlīni? Kā būs ar Haraldu Šlēgelmilhu? Kurš ir perspektīvāks?