Teicams laiks un labs noskaņojums valdīja AAK Seno motociklu sekcijas rīkotajā Minhauzena rallijā mopēdiem un motorolleriem...
Ap trīs desmiti dalībnieki bija sapulcējušies lielā stāstnieka Kārļa Frīdriha Hieronīma fon Minhauzena muzejā, lai nodemonstrētu vismazākos divriteņu braucamrīkus – mopēdus un motorollerus.Vajadzība pēc šāda formāta pasākuma brieda jau sen – lielajos moto salidojumos mopēdi netiek līdzi lielo kubatūru braucamajiem un arī motorolleri jūtas „sveši starp savējiem” . Tāpēc šoreiz skatītāji varēja novērtēt gan pašmāju „Sarkanās zvaigznes” modeļu parādi, gan visdažādākos motorolleru modeļus, leģendāro Vespu ieskaitot. Zinātājiem interesants bija vienīgais saglabājies motorollera Vjatka modelis ar 175ccm dzinēju, kas izlaists vienā eksemplārā. Perfekti restaurēta Gauja un vēl šodien apbrīnu izraisošais MB 042M jeb „ļvoviete” ar monokoka rāmi. Dažas konstrukcijas, kas atsauca atmiņā Zelta Mopēda laikus un velosipēdi kas aprīkoti ar motoriņiem – īsteni motovelosipēdi. Un visbeidzot dzeltens(!) invalīdu vāģis, kurš kopainu lieliski papildināja.
Visas dienas garuma notika visdažādākie pārbraucieni, pa ceļam iegriežoties arī Saulkrastu velosipēdu muzejā. Minhauzena muižas pagalmā līdztekus konkursiem par labāko restaurāciju notika tradicionālā veiklības braukšana un lēnbraukšana. Motovelosipēdi ar pedāļiem sacentās distancē, kur drīkstēja izmantot tikai pedāļu piedziņu.
Dienas izskaņā, lietum sākoties , notika uzvarētāju apbalvošana un protams sarunas par „dzelžiem”… un nākošo pasākumu.
italis