Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Brīvības ielā izveidotas 50 metru garas velojoslas (+foto) 7

 

Velojosla Brīvības ielā nepilnu 50 metru garumā no Artilērijas līdz Cēsu ielai Foto: iAuto.lv

iAuto.lv | 19.maijs 2017 16:08

Šorīt daudzus satiksmes dalībniekus pārsteidza uz Brīvības ielas radušās velojoslas, posmā no Artilērijas ielas līdz Cēsu ielai no centra, un no Cēsu ielas līdz gājēju luksoforam aiz Artilērijas ielas centra virzienā. Pārsteidzošākais ir fakts, ka tās izveidotas vien 50 metru garumā.

Lietotāji sociālajos tīklos spriež, ka tas varētu būt kāds priekšvēlēšanu triks vai arī šajā posmā tiek testēts, kā šādu velojoslu izveide iespaidotu satiksmi Brīvības ielā.  Tomēr Rīgas Domes Satiksmes departaments (RDSD) informē, ka šīs velojoslas nesankcionēti izveidotas naktī uz piektdienu.

Redzams, ka velojosla pēc luksofora atduras autostāvvietā Foto: iAuto.lv

Virzienā uz centru velojosla ir nedaudz garāka Foto: iAuto.lv

Velojosla Brīvības ielā Foto: iAuto.lv

RDSD uzsver, ka nesaskaņota un patvaļīgi mainīta satiksmes organizācija var apdraudēt ceļu satiksmes dalībniekus, un ceļu satiksmes nelaimes gadījumā nesankcionētās darbības veicējs var tikt saukts pie kriminālatbildības.

Portāls iAuto.lv gan novēroja to, ka autovadītājiem šādas velojoslas sarežģījumus nerada un būtiskus traucējumus tās neradīja. Ja nu vienīgi atsevišķi autovadītāji tās izmantoja, lai īslaicīgi apstātos, taču arī bez nelegālajām velojoslām šajā Brīvības ielas posmā ir aizliegts apstāties un stāvēt. 

Iespējams, ka velojoslu parādīšanās Brīvības ielā ir kāda velo entuziastu iniciatīva, lai pierādītu velosipēdu satiksmi virzīt pa brauktuvi, nevis dalīt ietvi ar gājējiem.

 
Visi komentāri
 
gunbox 19.maijs 2017 17:33
9 2 Atbildēt

Vēl tikai velosipēdistiem triko ir viens pēdējais sarežģījums - luksafora sarkanā gaisma. Upps, kļūdījos, to viņi neievēro.

Ādolfs 19.maijs 2017 17:34
0 0 Atbildēt

Izskatās,ka pie vainas ir nils.ZB jau ar savām vellojoslaam!

ij 19.maijs 2017 17:46
7 3 Atbildēt

Nekāda vaina joslām, visi var mierīgi sadzīvot šajā ielas platumā.

asd 19.maijs 2017 17:57
2 0 Atbildēt

Plika diršana! Kamerās viss ir redzams. Kārtējā provokācija no sarkanmates.

Aģents x 19.maijs 2017 23:57
1 1 Atbildēt

Ko lai saka- kādam vienkārši nebija kur likt balto krāsu :D Bet, ja jau satiksmi šī josla netraucēja- varbūt tomēr varēja atstāt/pagarināt? Brauktuve tur ir pietiekami plata... Pēc visa spriežot- vietas pietiktu visiem...

imzz 20.maijs 2017 10:50
5 0 Atbildēt

Ko nozīmē "netraucē" ? Brauktuves sašaurināšana vienmēr palielina satiksmes negadījumu risku, jo samazina vietu manevram. Bez tam, tad, kad josla "negaidīti" beigsies, daži riteņbraucēji noteikti iznirs priekšā tiem, kuri brauks pa labo joslu. Bez tam visiem tiem autobraucējiem, kuri izbrauks no pagalmiem , stāvvietām un , šajā gadījumā no Palīdzības ielas, nāksies šķērsot šo joslu, palielinot satiksmes negadījumu iespējas.

gunbox 22.maijs 2017 15:10
1 0 Atbildēt

Neviens velosipēdists nevienam netraucē, kur ir vismaz pusotra metra platuma ietve. Brīvības ielā vietām tā ir pat 3m. Vienīgie, kuriem traucē ir sportisti. Tiem nav nekāda sakara ar velosipēdistiem, jo neviens CSN netiek ievērots, auto tiek ignorēti, veloceliņu esamība blakām tiek ignorēta, nerunājot nemaz par jebkuru gājēju pāreju ar sarkano gaismu. Slependienestu žurnālos minēts, ka tie neesot satiksmes dalībnieki. Parasti objekti ieperinās likumu noteicošās struktūrās. Telepātiski ietekmē vidi un objektus apkārt. Atpazīt var pēc uzvilktās likras un ķiveres ar brilli, kuras atblastītas uz deguna, jo virs tām ir tukšums. Dažās aprindās tos dēvē par NLO vai piemin Mistiskajā Sensācijā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Qashqai un Juke? - eksperti saka, ka Nissan atlicis gads 15

Japānas autobūves uzņēmumam Nissan atlicis vien gads vai nedaudz vairāk, uzskata eksperti. Ja risinājums netiks rasts, Nissan var šos grūtos laikus arī nepārdzīvot. Lasīt vairāk

 

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 70

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 47

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti