papildināts: Nosaukti “Latvijas Gada auto 2018” titula un papildus nomināciju ieguvēji (+ foto) 60

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 2.decembris 2017 21:52

Konkursa “Latvijas Gada auto 2018” prestižo titulu ieguvis “Hyundai i30”, tiešraidē paziņoja piektdienas vakarā, 1. decembrī, notikušajā svinīgajā apbalvošanas ceremonijā. Vecrīgas viesnīcā “Avalon Hotel”. Otro vietu balsojumā ieguva “Škoda Karoq”, bet trešo vietu “KIA Stonic”.

Uzvarētājs tika noskaidrots, žūrijai balsojot par septiņiem finālistiem. Kopumā konkursam bija pieteikti 20 jaunākie auto modeļi, kas pretendēja arī uz tituliem konkursa speciālajās nominācijās.

Laureāti “Latvijas Gada auto 2018” papildu nominācijās:
“Latvijas Eko auto 2018” – “Ford Fiesta”;
“Latvijas Gada auto 2018 Dizaina balva” – “Alfa Romeo Stelvio”;
“Latvijas Gada modernizācija 2018” – “Volkswagen Golf”;
“Latvijas Ģimenes auto 2018” – “Peugeot 5008”;
“Latvijas Sportiskākais auto 2018” – “Alfa Romeo Stelvio”;
“Latvijas Gada auto 2018 Inovācijas balva” – efektīvais Millera cikla 1.5 TSI motors “Škoda Karoq” un “Volkswagen Golf” modeļos;
“Latvijas Mazais auto 2018” – “Ford Fiesta”;
“Latvijas Premium auto 2018” – BMW 5. sērija;
“4x4 Apvidus auto 2018” – “Land Rover Discovery”;
"Pilsētas Apvidus auto 2018" - "Škoda Karoq".

Tautas simpātijas balsojumā kopā tika saņemtas 11 335 balsis, no kurām 6 068 balsis portālā iAuto.lv un 5 267 balsis t/c Mols - vislielāko balsu summu un “Latvijas Gada auto 2018 Tautas simpātija” izcīnīja “Volvo XC60” ar 2 760 balsīm, otrajā vietā palika “Audi Q5” ar 1 467 balsīm un trešajā vietā “BMW 5. sērija” ar 1 131 balsīm.

Kopumā konkursā bija pieteikti 20 jaunākie auto modeļi, kas Latvijas tirgū nonākuši pēc 1. oktobra 2016. gada. Finālā iekļuva septiņi pretendenti, kuri saņēma vislielāko žūrijas balsu skaitu pēc “Lielā testa brauciena”, kas norisinājās Lilastē novembrī. Finālā iekļuva (alfabētiskā secībā) “Alfa Romeo Stelvio”, “Ford Fiesta”, “Hyundai i30”, “KIA Stonic”, “Mazda CX-5”, “Škoda Karoq” un “Volkswagen Arteon”.

Iegūto punktu skaits starp finālistiem konkursa noslēgumā:
“Hyundai i30” – 149 punkti;
“Škoda Karoq” – 119 punkti;
“KIA Stonic” – 105 punkti;
“Alfa Romeo Stelvio” – 94 punkti;
“Ford Fiesta” – 81 punkti;
“Volkswagen Arteon” – 65 punkti;
“Mazda CX-5” – 62 punkti.

2. decembrī notika arī "Lietuvas Gada auto 2018" svinīgā apbalvošanas ceremonija, kurā uzvarēja "Mazda CX-5". Lūk, "Lietuvas Gada auto 2018" TOP7 finālistu balsojums:

„Mazda CX-5“ – 49 punkti;

"BMW 5 sērija" – 40 punkti;

„Hyundai i30“ – 38 punkti;

„Audi Q5“ – 34 punkti;

„Volkswagen Polo“ – 34 punkti;  

„Kia Stinger“ – 29 punkti;

„Peugeot 5008 GT“ – 26 punkti.

Konkurss “Latvijas Gada auto” šogad notiek 19. reizi kopš 1998. gada. 28 cilvēku žūriju veido autožurnālisti, autoeksperti un autosportisti.

Iepriekšējo piecu gadu uzvarētāji ir “Škoda Kodiaq” (2017), “Hyundai i20” (2016), “Ford Mondeo” (2015), “Škoda Octavia” (2014) un “Volkswagen Golf” (2013).

Informatīvi atbalsta: Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, jauniauto.lv, Auto ziņas, garaza.lv, dzivoklis.lv, Dieviete.lv. Atbalsta: Viesnīca „Avalon Hotel”, t/c Mols, LAMB, Intergaz, Interbaltija, V4 motors.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 2.decembris 2017 22:12
21 43 Atbildēt

1) Tas ko es teicu: - Tāpēc bija izdomāta jauna kategorija "gada modernizācija" - lai VW dabūtu balvu. Kā pagājušogad izdomāja klasi - "gada pikaps", lai VW konkurenti, kuri izrādījās pikapi, neuzvarētu klasē - "gada apvidus auto".

2) Visā Ziemeļamerikā ir tikai 3 klases, bet Latvijā - vesalas 10.

iAuto 2.decembris 2017 23:24
26 4 Atbildēt

Pēc Auto asociācijas klasifikatora, kura savukārt vadās no auto nozares pieņemtiem standartiem pikapi ir komercauto un tie nav vienā klasē ar apvidus auto. Var jau nezināt

Gada auto konkursu prakse ir izdalīt vairākas nominācijas ņemot vērā pretendentu loku un attiecīgo segmentu.

viencexperc 2.decembris 2017 23:49
10 6 Atbildēt

Ziemeļamerikā "gada auto" konkursam ir viena klase - pikami, suv, miniveni.

Bet Latvijā kāds apvainosies, ja nedabūs hotj kaut kādu balvu.

Kategorija - gada sportiskākais auto. Ha! Vai kategorija - prēmium auto. Lai kāds eiropas prēmiums dabūtu balvu? Nafig tādas kategorijas? It kā ja cilvēks gribēs nopirkt prēmiumu, viņš nepirks meibahu, bet pirks to 5.to sēriju? Kam tas vajadzīgs? No visiem 2.0 litru motoriem atlasīt "sportiskāko"? Kategorija -"ģimenes auto", uzvar pižiks "džips". Nu, piz*ec! Ko jūs smīdiniet cilvēkus. Tā arī rakstiet, ka nepieciešams iedot daudz balvas auto dīleriem lai iedotu naudiņas.

viencexperc 2.decembris 2017 23:56
19 8 Atbildēt

Vēl var izdomāt kategoriju - gada kabriolets ( tos arī izdala atsevišķi). Ja vw prezentēs kabrioletu, tāda nominācija uzradīsies.

Kāpēc šogad nav uzvarētāja - gada pikaps? Ja šogad kāds dīleris piedāvātu jaunu pikapu, viņš būtu uzvarētājs?

Kāpēc katru gadu mainat nominācijas?

Es atbildēšu - jo redzat auto, kas pieteikti, un uzreiz domājat kuras nominācijas būs, lai max daudz uzvarētu. Izdomājat trīs, četras nominācijas un katru gadu vērtējat. Tad būs objektīvāk.

atrabotka 3.decembris 2017 1:29
14 6 Atbildēt

Tad sanāk, ka ir par maz. Jāievieš vēl!

Gada universālis

Gada sedans

Gada kupeja

Gada 4 durvju kupeja

Gada apvidus auto

Gada krosovers

Gada "parketnieks"

Gada hečbeks

Gada mazauto

Gada lux limuzīins

Gada lux kupeja

Kategorijas var izdomāt kādas tik gribās. Visi tik pie balvām un neviens neb'us apdalīts.

Jaaanis 5.decembris 2017 14:02
0 0 Atbildēt

Kāpēc Timrots nebalsoja?

GadaAuto 3.decembris 2017 10:39
13 0 Atbildēt

Pēc Jūsu loģikas vajadzēja Gada auto uzvarēt Volkswagen Arteon? Žūrija to ierindoja 6-jā vietā. Tas ir augsts rezultāts, bet nav pat pirmais trijnieks. Tā kā varu apbēdināt, bet tā bav.

Jaaanis 5.decembris 2017 14:03
0 0 Atbildēt

Kāpēc Timrots nebalsoja?

nesapratu 2.decembris 2017 22:35
6 3 Atbildēt

Par žūrijas balsojumu. Jansons un Petuhovs KIA Stonic ieliek 9 balsis, tajā pat laikā Avotiņš un Līkums 1 un 2. Kur vaina - vai tiešām tāda izkliede var būt starp tik erudītiem balsotājiem, jeb ... dopinga skandāls))) Tajā pat laikā Petuhova k-gs uzvarētājam i30 iedevis tikai 1 p-tu tāpat kā cien. Zvirbuļa k-gs. Varbūt laiks parunāt par žūrijas kompetenci

GadaAuto 3.decembris 2017 13:19
10 1 Atbildēt

Tāpēc žūrija tiek veidota no vairākiem auto nozares ekspertiem un tas nav viena cilvēka balsojums. Tā kā paši sev komentētāji netic, tad te var redzēt, kā Eiropas autožurnālistikas grandi balso www.caroftheyear.org/winners/2017/voting-grid.php vai, vai, vai tik dažāds balsojums, ko nu?

Oi 2.decembris 2017 23:26
2 3 Atbildēt

Hundai var nopirkt tikai vienu reizi...

viencexperc 3.decembris 2017 0:03
6 4 Atbildēt

Un pietrūkst skaistu meiteņu. Pat nopietnos auto šovos pie auto stāv skaistas meitenes.

Kāpēc ieekonomējāt?

ezis71 3.decembris 2017 8:08
1 2 Atbildēt

Tas ir joks kad dzinējs tiek pie balvas, pusmiljonu nogājis bez remonta?

ibiorio 3.decembris 2017 8:50
7 13 Atbildēt

Šis pasakums velk uz bērnu ballīti, kad balvas jadod visiem!

GadaAuto 3.decembris 2017 13:35
23 1 Atbildēt

Ja esat pamanījuši, tad auto ražotājiem ir dažādi modeļi, kuri pagaidām vēl atšķirās. Tas viss ir tāpēc, ka pircējiem ir nepieciešami dažādi auto, dažādām vajadzībām un dažādiem maciņiem + serviss uz vietas utt. Lai būtu objektīvāks balsojums, visā pasaulē ir prakse dalīt auto arī pa kategorijām, tirgus segmentiem, vai pat speciāls konkurss tikai smagajam transportam u.c.

Pēteris 3.decembris 2017 10:33
3 2 Atbildēt

Nu ko lai saka? Skandiauto nopirkuši pirmās divas vietas. Škoda arī zem viņiem, dīlersalons pilnīgā pakaļā.

Jānis 3.decembris 2017 10:53
2 14 Atbildēt

Vispār Hiundai dīleris ir arī Autobrava. Un Škoda- Karlo motors. Dīvaina tev tā teorija par pirmajām 2 vietām.

Pēteris 3.decembris 2017 13:37
6 2 Atbildēt

Diemžēl tu sen jau esi atpalicis. Skandi jau sen ir Hiundai dīleris un jaunais Škoda dīleris Green ir Skandi pameitas uzņēmums. Karļikam dīlera tiesības atņēma.

GadaAuto 4.decembris 2017 16:25
2 0 Atbildēt

Jūs rakstiet, ka pirmās divas vietas ir nopirktas, tad tas ir žūrijas ētikas kodeksa pārkāpums un labprāt uzzināt šādu apgalvojuma patiesumu un attiecīgi izslēgtu attiecīgos colvēkus no žūrijas.

Bet ak vai, individuālais žūrijas biedru balsojums ir publisks un to var redzēt šeit pieraksta.... tad jau sanāk, ka diezgan daudziem žūrijas biedriem būtu jābūt iesaistītiem. Interesanti, cik lielai būtu jābūt žūrijas biedru izmisumam, lai liktu savu autoritāti uz šādu miļķīgu soli!?!

Tā kā tas ir tikai "pieņēmums", tad aicinu nespriest pēc sevis un mums, kā konkursa organizatoriem, pats galvenais ir godīgi un caurspīdīgi rezultāti.

dsa 3.decembris 2017 10:45
3 1 Atbildēt

Te vismaz uzvarēja mūsu kontinenta auto. Ziemeļamerikāņus gan piesmēja inomarkas, visai pamatīgi. Topā simboliski iekļuva tikai 1,5 vietējais Trumpa dotētais traktoru ražotājs.

kasinsh79 3.decembris 2017 11:14
0 0 Atbildēt

Es nedotu Hyundai uzvarētāja laurus. Manuprāt, abi VW - pakāpi pārāki. Ok, ja uzskatām Aerton par ne masveida auto, Golf neuzvarēt i30? Nu, nu...

GadaAuto 3.decembris 2017 13:23
6 0 Atbildēt

Uz Gada auto pretendē tikai jauni modeļi - Golf, arī 308 un Qashqai ir modernizācijas jeb "facelift" un saskaņā ar konkursa nolikumu pat netiek iekļauti šajā balsojumā.

kasinsh79 3.decembris 2017 11:15
3 3 Atbildēt

Hyundai i30 noteikti nepirktu. VW Golf - ļoti labprāt.

ezis71 3.decembris 2017 11:20
3 1 Atbildēt

Ar ko Golfs labāks par i30?

rolpilins 3.decembris 2017 12:44
3 0 Atbildēt

Noteikti dārgāks-varbūt kļūdos!

kasinsh79 4.decembris 2017 9:13
6 1 Atbildēt

Gan dārgāks, gan akustiski (varbūt subjektīvi) - stipri patīkamāks. Un te nav runa par modeli kā tādu, i30 ir izdevies auto noteikti. Tomēr Hyundai nevar iekabināt VW nekādi. Agrāl domāju, ka arī Peugeot ir kluss un patīkams. Ziniet - VW ir cita pasaule, pilnīgi nesalīdzināmi auto.

Palaidniex 5.decembris 2017 15:01
0 0 Atbildēt

Nekādi nevar iekabināt, jo...?

kasinsh79 5.decembris 2017 15:14
3 0 Atbildēt

Tu izbrauc un atbilde būs iegūta Uzskatīsim, ka to var just ar muguras smadzenēm. Lai vai kā censtos Japānas un Korejas būvnieki, kaut kas līdz galam viņiem vēl nesanāk. Piemēram, salona akustiskais komforts, skaņa no riteņu arkām, durvju aizvēršanas skaņa utt.

Palaidniex 5.decembris 2017 15:38
1 0 Atbildēt

Padaudz stereotipu tais muguras smadzenēs!

Tie auto, atšķirībā no lielā DE četrinieka nelūst un viss tiem strādā...

MB, BMW ir slaveni ar dārgiem gļukiem. Pat jaunajam B8 pasātam ir tādi gļuki, kuru nav (bet tiktu piedoti korejieti vai itālim), bet nu WV godu galīgi nedara...

y 5.decembris 2017 21:06
2 1 Atbildēt

Vispār jau viņam taisnība.

Tie nav stereotipi, japāņu, koriešu un lētā gala vāciešu auto durvis taisas ciet, kā konservubundžai. Plastmasa ir nekvalitatīvāka, formas ne tik elegantas un bieži izskatās, kā veci mūzikas centri (piem ford).

Māsai ir 2016 gada quasqai max komplektācija, brālim ir 2014 gada vw tiguan, šie auto ir vnk nesalīdzināmi, Quasqais vnk grab - nopietni izbrauc ar viņu pa bruģētām ielām un tad izbrauc ar tiguanu, ja Tu nemanīši atšķirību tad esi vnk akls, kurls utt.

Un tā ir ar visiem tiem lētajiem plastmasniekiem, opel, nissan, peugeot, citroen, ford utml.

Palaidniex 6.decembris 2017 3:03
1 0 Atbildēt

Tas B8 arī prot interesantas skaņas izdvest uz bruģa. Bet kas vairāk kaitina - predisponēti vairāk saklausīti trokšņi vai gļukojoša elektronika?

Atslēgas vārdi ir citur - patīk vai nepatīk! Tam, kurš patīk piedosi jebko un atradīsi aizbildinājumu jebkura mēroga gļukam. Savukārt netīkamā auto reāli kaitinās absolūti nenozīmīgi sīkumi...

y 8.decembris 2017 20:12
0 0 Atbildēt

NU paga man quasqai nepatīk tikai dēļ tā lētuma. vizuāli smukāks par tiguan(manuprāt), bet nu esmu ar abiem auto pamatīgi izbraucies un tā kvalitātes atšķirība ir jūtama uz netikai skanu, bet ari tausti.

Vari teikt, ko v

elies, bet nu nav tie vienas klases auto.

kasinsh79 5.decembris 2017 15:52
0 0 Atbildēt

Par daudz informācijas un viedokļu vispār nemēdz būt! Viss notiek salīdzinājumā. Un tas ir fakts, ka, piemēram, jauns VW ir patīkamāks gan uz tausti salonā, gan braucot nekā jauns Hyundai. Lai arī man nav pretenziju arī pret ne-vācu auto, jau vairākus gadus tādus ikdienā lietojam ģimenē.

Man tagad ir pilnīgi jauns Passat B8. Skatīsimies to uzticmību, apsolu savu pieredzi aprakstīt topikā par jauniem auto - visai skurpulozi. Tas gan fakts, ka Āzijas autobūve ir tehniski uzticamāka par vācu elektronikas brīnumiem.

Palaidniex 5.decembris 2017 16:04
0 0 Atbildēt

Nu tam B8, ar kuru esmu nobraucis jau virs 2 gadi, ir daži ne visai piedodami gļuki...

Un zinu vismaz vēl četrus, kam tie gļuki ir identiski. Grāmatiņu lasu ikdienā, tā teikt...

y 8.decembris 2017 20:15
2 0 Atbildēt

Nu tad neturi, sveci zem pūra, kas par gļukiem tad Tev tur ir?

Čoms strādā Molleri, apvaicāšos, ko viņi Tev nevar novērst.

Palaidniex 5.decembris 2017 16:10
1 0 Atbildēt

P.s.

Redzu un saprotu, ka ražotājam/dīlerim problēma zināma, iemesli apjaušamai, bet nopietna un reāla risinājuma - NAV!

Un tas ir reāli neforši! Un “premium” brendam “mazliet” nepiedodami...

12.10 3.decembris 2017 12:04
2 0 Atbildēt

Salīdzinājumam sieviešu auto tops: www.iauto.lv/zinas/pasaule...eviesu-milulis

rolpilins 3.decembris 2017 12:26
0 2 Atbildēt

Domāju,ka daudziem autoražotājiem te nekad nekas ,,nespīdēs,,,jo subjektīvisms vienmēr ņems virsroku. Nekad neesmu braucis ar škodu un neredzu tur neko ekstravagantu-patiesībā tas ir tas pats VW.No dizaina viedokļa apsolūti stūrains,novecojis,pie tam no pirkšanas viedokļa padārgs-kā jau visi (vācu) ražojumi.Negribu teikt,ka slikti-nē,bet par dārgāku cenu ražoti, dabiski būs labāk apstrādāti. Man šogad patika un likās orģinālāki, pieejamāki, Citroen C3 un klasiskais Golfs,taču C3 ir Franču un tāpēc nav ievērības cienīgs (sterio tips) ,kā arī par lētu,lai kārtīgs Latvietis tādu pirktu

650 3.decembris 2017 15:13
12 4 Atbildēt

Gluži kā Kaukāzā- kur praktiski katrā ciematā ir savs pasaules čempions kaušanās sportā.Cik ciemu, tik versiju-tā lai visiem pietiek.Pilnīgi nekādas ticības - izskatās, ka tur viens Rolis ir cilvēcīgi salicis tos ciparus.

Kas tas ir par sindromu, ka ieprieks šeit apjūsmotais (tātad klaji Melojāt??) kkāds tur kosmiskais arteons pagalam zaudē kkādam suuda stonic naglukastei- kam pusotra vieta salonā un kam ražotājs nav bijis spējīgs pat automātisko kārbu ieprojektēt.Un kapc te nepiedalās Lada un Dacia?

Abavnieks 3.decembris 2017 17:57
1 2 Atbildēt

Tautas balsojumā piedalījušies mazliet vairāk kā 11 tūkstoši cilvēku!! Tik vien, no gandrīz 700 tūkstoši Latvijas auto īpašnieku, šāds konkurss interesē?? Tas ir ap 1,5% auto īpašnieku, no kopējā iedzīvotāju skaita tikai 0,5%!!!! Tātad 99% iedzīvotāju (labi, 10% ir bērni, kas nesaprot, kas ir auto) jaunas mašīnas neinteresē jeb interesē tik nenozīmīgi (jeb bezcerīgi?) ka tādēļ neies pat pirkstu pakustināt!

Ar tādu popularitātes līmeni šķiet ka ar to konkursu kaut kas nav kārtībā! Tas jau izskatās pēc kaut kāda privāta klubiņa, kur tajā darbojošies "vārās savā sulā" un kurus maz interesē citu domas. Un klubiņā "neesošos biedrus" arī "biedru" viedoklis ir dziļi vienaldzīgs!

Redaktors 4.decembris 2017 11:45
5 0 Atbildēt

Latvijas jaunu auto tirgū šobrīd gadā nopērk ap 18 000 jaunu auto, tai skaitā arī autoparku iepirkumi no juridiskajām personām.

msh 4.decembris 2017 17:47
3 0 Atbildēt

Nu bet vai tu esi par to pārsteigts? Šī pati vārīšanās savā sulā redzama šajā forumā, kur puse lietotāju spriež par to, kādu jaunu dranduļetu pirkt, kurš pēc piepeši pēc dažiem gadiem pārvēršas par pēdējo sūdu, no kura ar steigu jākratās vaļā. Latvijas realitāte ir mazliet savādāka, un kā jau esmu kādreiz teicis - visas latvijas gada auto varētu būt kāds mk4 golfs

Autopardevejs 3.decembris 2017 21:56
2 4 Atbildēt

Žēl protams ka konkursā nepiedalās Opel, Audi, Toyota.. Ņemot vērā organizatora visai odiozo un spilgto personību, tas gan nav brīnums. 3. Vietā loģiskāk būtu Arteon vai Stelvio, ja nu Mazda nevelk. Stonic kas pieejams tikai ar manuāli... Un vispār ir kaste.. Dīvaini gan.

braucējs 4.decembris 2017 9:20
4 0 Atbildēt

Toyota un Mazda vispār jābeidz pieņemt uz šādiem konkuriem. Viņi tak vispār neattīstās. Benzīnniekiem nekādu variantu. Vecās tehnoloģijas ar atmosfēriskiem dzinējiem. nevelk ņi**ja. Der vienīgi par takšiem pārbūvējot uz LPG

šai taktikai gan ir viens liels "+" - uzticami un ilgmūžīgi motori un piekare. tāpēc arī saņem to balvu par uzticamību. bet tur nav nekāda sakara ar attīstību. uzliek jaunu bundžu uz vecām tehnoloģijām pieliek dažas mūsdienu nepieciešamās fīčas un "jaunums" gatavs.

msh 4.decembris 2017 17:44
1 0 Atbildēt

Nu bet priecājies ka tie ražotāji vēl nav iegājuši stāvajā lejupejošajā attīstības spirālē, bet piedāvā kaut ko, kam vēl uzticamība ir astoņdesmito līmenī, nevis daatīstījusies līdz muderno lamatu līmenim. Kāda jēga no attīstības kas ir ar mīnusa zīmi? Par to, ka tur piedāvājumā ir četru katlu motori, vari pateikt paldies tiem pašiem likumiem, kuru dēļ "attīstītajiem" modeļiem ir mazi sūdiņi ar turbīnām, a to būtu kā vecajiem 626, kur bija tīri baudāma kombinācija - 2.5 V6 diezgan vieglā mašīnā.

GadaAuto 4.decembris 2017 13:16
8 1 Atbildēt

Jā, dažiem auto dīleriem nepatīk, ka nevar ietekmēt konkursa rezultātus. Bet vēl vairāk nepatīk, ka žūrijas biedri uzraksta pamatotu kritiku par vienu vai otru auto. Ak jā, + vēl žūrijas balsojums ir atklāts un visi var redzēt, kā kurš žūrijas biedrs ir balsojis, tur arī vairs nevar ietekmēt.

Audi piedalās konkursā, vāji sekojat līdzi tā gaitai, pat šī raksta beigās ir pieminēti visi auto dalībnieki. Te gan ir jāatgādina, ka pieņemti tiek tikai jaunāko auto modeļu pieteikumi. Piemēram, šogad nebija Subaru, jo tā vienīgais jaunais modelis XV nebija Latvijā šī konkursa ietvaros, taču nevajag priecāties - Subaru XV būs nākošajā Latvijas Gada auto konkursā kā dalībnieks.

Par Opel, jā Opel "apvainojās" uz konkursu, jo iepriekšējā gadā palika ar Astra 4.vietā. Šeit neredzam nekādu veidu, kā palīdzēt šim autoražotāja pārstāvim. Tā ir viņa izvēle un arī tiesības ;)

Autopardevejs 4.decembris 2017 23:07
0 0 Atbildēt

Un kur tad Toyota?? Ari apvainojas :-) Jaunais Land Cruiser izkabinatu Discovery vismaz kartigu dzipu cinja butu, a taa visadi pseidooffroadi. Ja ir Alfa, kur Porsche? Ja ir premium nominacija, kur Mercedes, Lexus, Jaguar? A ja mož tas ari bus apvainojies. daudzi kaut ka nepartraukti apvainojas, varbut organizatoram tads darba stils, lai kandidatos paliek Golf lieluma automobili.

Palaidniex 5.decembris 2017 12:45
0 0 Atbildēt

Vēl viens neapmierinātais. Vai visi trūkstošie ražotāji šogad uzcepa ko jaunu, lai piedalītos konkursā? Un tas, ka viena prāt, kam tur jāvinnē, nenozīmē, ka citi domā tāpat! Samierinies!

Vēl te daži cepas ka nav tikai trīs nominācijas, kurās uzvar tikai amurikāņu lamatas, kuras, akmansdievs, tik daudziem nemaz neraisa emocijas...

Redaktors 4.decembris 2017 11:39
2 1 Atbildēt

Raksts papildināts ar "Lietuvas Gada auto 2018" balsojumu.

650 4.decembris 2017 13:54
1 0 Atbildēt

Tad jau jāpaziņi ir atklātā textā visi nosacījumi.Ja ir doma izvēlēt LV lietotājam "ieteicamāko" modeli no cenas/vienkāršības vai no juridiskas personas iestatījuma paņemt priekš personāla To "izmaksās lētāko", tad ir skaidrs.Bet, ja ir jautājums LV iedzīvotājam/garāmgājējam par kādu viņa "sapni"- nu nezin vai tas stonic ar saviem aizkadrā noslēptajiem trūkumiem būtu vairāk sajūsmas vērts par xc60,arteonu vai q5.Kā arī par LT vinnējušo cx5...

GadaAuto 4.decembris 2017 16:15
0 0 Atbildēt

Lūk, vērtēšanas kritēriji www.gadaauto.lv/lv/zinas/jaut...ijas-gada-auto

650 4.decembris 2017 17:42
3 0 Atbildēt

Ok, šis ir apmēram skaidrs un man nav nekāda personīga pamata tur kko strīdēties.Vienīgi, kā garāmgājējs nevaru izprast, kādā gan vadāmības vai aprīkojuma vai jaunāko technoloģiju ziņā arteons būtu penījis 1 vai nevienu punktu, salīdzinot ar stonic.Kāpēc uz beidzamo esmu "uzēdies"- tapc ka 2x piedalījos privātu privātpersonu simpozijā,kur tika izskatīta stonic iegāde.Ņemot talkā kalkulātorus un iedziļinoties cenu lapās,izrādījās, ka īstenība ir tomēr krietni citāda, nekā ārējais izskats un tā sākotnējā reklāma.

Palaidniex 5.decembris 2017 12:47
0 0 Atbildēt

Varbūt ar abiem jāizbrauc (?), jo uz papīra salīdzināt divus dažādus auto ir kā spriest par ēdienu smaržu skatoties TV kulinārijas šovu...

t 5.decembris 2017 9:15
1 1 Atbildēt

A kur var redzēt kurš ir laimējis Volvo uz nedēļas nogali?

VWfans 5.decembris 2017 10:22
1 11 Atbildēt

Ja es laimētu vienu no trim auto uz nedēļas nogali, tad neizvēlētos XC-60, bet gan Fiestu, jo tā ir baudāmāka.

Palaidniex 5.decembris 2017 12:47
8 0 Atbildēt

650 5.decembris 2017 13:09
3 1 Atbildēt

Fans, tu pa ceļam uz Pilnvarotā Nopelniem Bagātā Apskatnieka taitulu esi pārāk ilgi aizkavējies vienā Starpkategorijā,kura (kulturālu apzīmējumu piemeklējot) saucas vnk "Āksti un Muldoņas".Es vnk nevaru saprast, kāds teorētiski varētu būt tas kontingents, kurš ņemtu vērā šos tavus apgalvojumus.Tev ja iedot to piestu, ta nu tikai ja ar pillu bāku.Jo citādi ir risks, ka tur kkādu dzezceļa petroleju vai vēl kkādu šamurlu ieliesi makroekonomijas nolūkā.

kasinsh79 5.decembris 2017 15:15
7 0 Atbildēt

Draugs, nepaliec nu smieklīgs

VWfans 5.decembris 2017 17:20
1 3 Atbildēt

Es saku nopietni, ka izvēlētos Fiestu. Vai tamdēļ, ka XC-60 četras reizes dārgāks, noteikti jāizvēlas tas? Ar Volvo-XC60 Rudens Mediju testa braucienā izbraucu un neko tādu superīgu tanī auto nesaskatu.

Lucifers 5.decembris 2017 21:44
2 0 Atbildēt

Jā Dažas balvas gan ok, Škoda kā normāls tautas auto, Stelvio praktiskam autopriekam, BMW kā premium (jo vienīgais gandrīz kandidāts :-) ). Bet nu kopumā švaki..

Ar ko tad BMW lai Premium nominācijā sacenšas, ja nav Mercedes, Lexus, tie laikam tāpat kā Opel apvainojušies. Sportisko auto nominācijā kur Porsche, Jaguar, ?

Daudzi laikam apvainojas jo galvenais organizators tāds saldais zēniņš kas sevi uzskata par pasaules nabu un attiecīgi pret saviem klientiem izturas. Jā ar tādu uzvedību jau arī galvenie dūži konkursā nepiedalīsies un

vērtējums arī būs tāds ka balvas saņem mazaskastītes kuru tirgotājiem gada auto tituls vajadzīgs lai vispār kāds tos auto pirktu . žēl. vajag nomainīt galveno organizatoru. Žūrija jau ta normāla samērā. Strokšs lai organizē, ar to pieredzi pasākumu organizēšanā būtu cita līmeņa pasākums!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti