Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) parakstījusi līgumu ar kopējo summu 6,65 miljoni eiro par transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates uzlīmju izgatavošanu un piegādi, ko veiks Vācijas uzņēmums "J.H.Tonnjes E.A.S.T. GmbH & Co.KG", liecina CSDD mājaslapā publicētā informācija.
Summa bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN)
Līgums noslēgts šī gada 23.janvārī, tā darbības termiņš ir pieci gadi, sākot no 2018.gada 1.oktobra. Prognozētais uzlīmju piegādes apjoms ir 7,15 miljoni vienības.
Pirmais uzlīmju pasūtījums, kurā jābūt 100 000 vienībām, jāpiegādā ne vēlāk kā līdz 2018.gada 29.oktobrim. Līdz katra kalendārā gada 1.oktobrim CSDD jāinformē uzlīmju izstrādātājs un piegādātājs par produkta minimālo piegādes apjomu nākamajam piegādes gadam un jāvienojas par piegādes grafiku.
Vācijas uzņēmumam ne vēlāk kā 90 darba dienu laikā pēc līguma noslēgšanas dienas jāizstrādā un jāiesniedz CSDD saskaņošanai un apstiprināšanai uzlīmju vizuālā izskata paraugs. Savukārt CSDD desmit darba dienu laikā iesniegtais produkta vizuālā izskata paraugs jāizskata, jānorāda nepieciešamās izmaiņas vai trūkumus, vai to jāapstiprina.
Līgumā arī noteikts, ka uzņēmumam "J.H.Tonnjes E.A.S.T. GmbH & Co.KG" būs jānodrošina uzlīmju komplektāciju un iepakojumu, kas pārlīmēts ar lentu, pa 100 uzlīmēm, to numuru pieaugošā secībā, sākot ar katra simta pirmo kārtas numuru. Uz iepakojuma jānorāda numuru intervāls.
Tāpat līgumā paredzēts, ka Vācijas kompānijai ir jānodrošina tehniskās apskates uzlīmes caurspīdīgās daļas vizuālā izskata izstrāde katru kalendāro gadu. Hologrāfiskās daļas vizuālā izskata izstrāde ir jānodrošina pēc atsevišķa CSDD pieprasījuma, bet ne biežāk kā reizi gadā. Paraugi katram nākošajam kalendārajam gadam ir jāiesniedz ne vēlāk kā līdz kārtējā gada 1.jūlijam.
CSDD ir valsts akciju sabiedrība. Direkcija reģistrē transporta līdzekļus Latvijā, izsniedz vadītāju apliecības, veic automašīnu tehnisko apskati un sniedz citus pakalpojumus. CSDD ienākumus gūst no pakalpojumu maksām. Direkcijas kapitāldaļu turētājs ir Satiksmes ministrija.
Interesanti , ja es teikšu ka man nav vajadziga šita uzlime TA, viņu izvitros no rekina? Jo ar derigu TA var braukt ari bez uzlimes.
Labs jautājums, kāpēc ir vajadzīga tā uzlīme mūsdienās!!!
Lai atvieglotu dažādiem likuma sargiem darbu. Pirms pāris nedēļām, piemēram, iekūlos reidā - pie liepājas robežas kādi 15 cepisti stādināja nost visas mašīnas kas brauca iekšā vai ārā - apturēja arī mani, apskatījās vadītāja apliecību un tehnisko pasi, pārbaudīja vai gaisā nav alkohols, nolūrēja uz riepām un uz apskates nakļeni. Ja nebūtu stiklā nakļene - noteikti būtu gājuši uz mašīnu bliezt kompī numuru lai pārbaudīt = lieks laika patēriņš. Ir bijušas vēl pāris situācijas, kur cepists, pašvaldībnieks vai robiņš šādā veidā ātri pārliecinās par apskates esamību.
Es nepieciešamību pēc nakļenes atkal nesaprotu piekabēm - man ejot ar zubri apskati, iedod nakļeni, kuru man nav kur līmēt - pilnīgi gribas šogad plānotajā piekabes remontā/uzlabojumā ierīkot kādu stikliņu, kur tad apskates rūķītim to nakļeni līmēt...
Nu, un kā viņi tavu OCTA pārbaudīja, tai tāč uzlīmes nav, kompī jābliež numurs. Tātad, lai iegūtu pilnu informāciju tāpat jāskatās kompī, takā tā viena uzlīme neko tur daudz neatvieglo.
Kā jau tu redzi, oktu nepārbaudīja.