Ņujorkas motoršovā pirmizrādi piedzīvo "Toyota Prius Plug-in Hybrid" – pie parastā mājas elektrotīkla uzlādējams hibrīdautomobilis, kas 100 km varēs nobraukt ar 1,4 litriem degvielas.
Salīdzinot ar priekšteci tas kļuvis par 16,5 cm garāks, 1,5 cm platāks un 2 cm zemāks. Izmainījies arī dizains, taču daudz svarīgākas ir tehniskās pārmaiņas. Jaunajā paaudzē "Toyota" hibrīds aprīkots ar lielākas (tagad 8,8 kWh) ietilpības akumulatoru bateriju, kas nodrošinās vairāk nekā 50 km elektriskā režīmā, savukārt to uzlādei pie parastā mājas elektrotīkla pietiks ar 140 minūtēm.
Automašīna aprīkota ar jaunu bateriju apsildes sistēmu un pasaulē pirmo siltumsūkņa-klimatkontroli ar gāzes iesmidzināšanas sistēmu, kas atpazīst, kurš sēdeklis aizņemts un kurš brīvs, tādejādi velti netērējot enerģiju, atslogojot motoru, taupot degvielu un samazinot CO2 izmešus. Aerodinamikas koeficients šim automobilim ir viens no labākajiem (0,24), tāpat kā svars (1280 kg), ko ražotājs centies samazināt, uzstādot alumīnija motora pārsegu un bagāžas nodalījuma vāku no CFRP materiāla (ar oglekļa šķiedru pastiprināta plastmasa).
Salonā iebūvēti komfortabli sēdekļi ar viduskonsoli un integrētiem dzērienu turētājiem abām sēdekļu rindām, 8 collu multimediju-navigācijas sistēmas ekrāns un divi 4,2 collu TFT displeji tehniskajai informācijai, ko vadītājs var izvēlēties ar stūres taustiņu palīdzību. Savukārt par akumulatoru baterijas pašreizējo stāvokli, izvēlēto braukšanas režīmu, kustības ātrumu un joslas uzturēšanas asistenta ziņojumiem informēs krāsains "Head-up" projekcijas displejs.
Tehnisko palīgu skaitā ir gan jaunās paaudzes S-IPA ("Simple Intelligent Parking Assist") parkošanās sistēma, gan automātiskā bremzēšana ar gājēju atpazīšanas funkciju, tālo gaismu automātika un jau pieminētais joslu asistents ar stūres korekcijas funkciju.
"Toyota Prius Plug-in Hybrid" kustību nodrošina hibrīdiekārta, kuras sastāvā 1,8 litru benzīna dzinējs un 73 ZS jaudīgs elektromotors.
Eiropā japāņu kompānijas jaunumu ieraudzīsim jau 2016.gada beigās.
Fubla ne mašīna.