"Nissan" izgatavos elektromobili ar gaitas rezervi 550 km 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.jūnijs 2016 12:59

"Nissan Leaf" jaunās paaudzes modelis, kas gaidāms 2018.gadā, kļūs par pilnvērtīgu konkurentu automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju.

Atsaucoties uz informāciju, ko sniedzis viens no "Nissan" galvenajiem speciālistiem Gerets Dansmors, interneta mediji vēsta, ka elektriskā hečbeka "Leaf" nākamās paaudzes modelis ar pilnībā uzlādētām akumulatoru baterijām varēs nobraukt 550 km, kas ir līdzvērtīgi tam, ko iespēj automobilis ar benzīna motoru. Kā pastāstījis Dansmors, "Leaf II" tiks ražots vairākās versijās un viens no variantiem iegūs 60 kilovatstundu bateriju, kas jau tika izmēģināta konceptam IDS, ko "Nissan" nodemonstrēja Tokijas motoršovā 2015.gada nogalē.

Šobrīd elektriskās piedziņas "Leaf" var pasūtīt ar 30 kilovatstundu bateriju, kas ļauj nobraukt aptuveni 200 km. Šāda versija ir dārgāka par standarta modeli, kas komplektēts ar 24 kWh bateriju, toties gaitas rezerve ir par 50 km lielāka – 250 km 200 km vietā.

 
Visi komentāri
 
zz 22.jūnijs 2016 13:41
4 0 Atbildēt

60 kwh = 550 km (nediskutēsim ka tas ir "uz papīra" un cik atšķirsies no "dzīves"), bet pirms kādam nedēļam prezentējot lielā kravas auto vilcēja konceptu, kur bija teikts ar "320 kwh varēs 1800 km nobraukt" lieki teikt ka es biju skeptisks un norādīju uz šo dīvaino faktu - ka ar esošoajiem fizikas likumiem tas būtu pat ar vieglo auto knapi sasniedzams rezultāts, mācamies fiziku un matemātiku lai katra avanūrista PR slaidi nepaliek par bezkaunīgiem meliem, kam idiotic arī notic

iAutolv 22.jūnijs 2016 13:56
0 0 Atbildēt

Ļoti īsi - vācu auto-motor-und-sport tikko izmēģinājis Leaf ar jauno bateriju un apgalvo - 200 km enerģijas pietiek pat īpaši nedomājot par patēriņu un braukšanas stilu, 250 kilometri gan "neesot reāli".

aansis 22.jūnijs 2016 17:42
2 1 Atbildēt

Slikti testēja vai arī pēc pasūtījuma apgalvo. Davidičs Teslu S 150 kilometros piebeidza pat bez vācu bāņiem un atgriezās Maskavā uz evakuatora, jo degvielu kanniņā tādam atnest nevar...

rudens68 22.jūnijs 2016 20:40
1 0 Atbildēt

Nekas revolucionārs ,lielāka baterija lielāks nobraukums . Intresanti kādas ir baterijas___________svara/kilovatu ietilpības atiecības ? Cik tālu tas progres gājis

Visvaldis 23.jūnijs 2016 10:11
0 2 Atbildēt

Laba vēsts,bet ne priekš aprobežotiem,kas nevēlas izprast elektromobīļa lietošanas nianses.

Ko braukt uz Liepāj un Ventspil un Daugavpiļi būs foršs !

Visvaldis 23.jūnijs 2016 10:13
1 0 Atbildēt

Vienīgais,to dizainu gan vajadzētu nomainīt !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti