"Nissan Leaf" jaunās paaudzes modelis, kas gaidāms 2018.gadā, kļūs par pilnvērtīgu konkurentu automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju.
Atsaucoties uz informāciju, ko sniedzis viens no "Nissan" galvenajiem speciālistiem Gerets Dansmors, interneta mediji vēsta, ka elektriskā hečbeka "Leaf" nākamās paaudzes modelis ar pilnībā uzlādētām akumulatoru baterijām varēs nobraukt 550 km, kas ir līdzvērtīgi tam, ko iespēj automobilis ar benzīna motoru. Kā pastāstījis Dansmors, "Leaf II" tiks ražots vairākās versijās un viens no variantiem iegūs 60 kilovatstundu bateriju, kas jau tika izmēģināta konceptam IDS, ko "Nissan" nodemonstrēja Tokijas motoršovā 2015.gada nogalē.
Šobrīd elektriskās piedziņas "Leaf" var pasūtīt ar 30 kilovatstundu bateriju, kas ļauj nobraukt aptuveni 200 km. Šāda versija ir dārgāka par standarta modeli, kas komplektēts ar 24 kWh bateriju, toties gaitas rezerve ir par 50 km lielāka – 250 km 200 km vietā.
60 kwh = 550 km (nediskutēsim ka tas ir "uz papīra" un cik atšķirsies no "dzīves"), bet pirms kādam nedēļam prezentējot lielā kravas auto vilcēja konceptu, kur bija teikts ar "320 kwh varēs 1800 km nobraukt" lieki teikt ka es biju skeptisks un norādīju uz šo dīvaino faktu - ka ar esošoajiem fizikas likumiem tas būtu pat ar vieglo auto knapi sasniedzams rezultāts, mācamies fiziku un matemātiku lai katra avanūrista PR slaidi nepaliek par bezkaunīgiem meliem, kam idiotic arī notic
Ļoti īsi - vācu auto-motor-und-sport tikko izmēģinājis Leaf ar jauno bateriju un apgalvo - 200 km enerģijas pietiek pat īpaši nedomājot par patēriņu un braukšanas stilu, 250 kilometri gan "neesot reāli".
Slikti testēja vai arī pēc pasūtījuma apgalvo. Davidičs Teslu S 150 kilometros piebeidza pat bez vācu bāņiem un atgriezās Maskavā uz evakuatora, jo degvielu kanniņā tādam atnest nevar...