"Jeep" darījis zināmu modeļa "Jeep Grand Cherokee Trackhawk" cenu – ASV tirgū 717 Zs jaudīgais apvidus auto maksās 85 900 dolāru.
Noteiktā cena padara to par visdārgāko Jeep modeli kompānijas vēsturē un par otru dārgāko tagad jau "Fiat" paspārnē strādājošās amerikāņu korporācijas ("Chrysler", "Dodge", "Ram Trucks") piedāvājumā. Par "Jeep Grand Cherokee Trackhawk" dārgāks ir tikai "Dodge Challenger Demon" – īpaši jaudīgā un arī dragreisa sacensībās izmantojamā kupeja, kas komplektēta ar 840 Zs jaudīgu motoru un pircējam izmaksā par 1000 dolāriem vairāk.
"Jeep Grand Cherokee Trackhawk" pirmizrādi svinēja šā gada aprīlī, Ņujorkas autoizstādē. Automobilis aprīkots ar 6,2 litru V8 kompresormotoru, kas attīsta 717 Zs (875 Nm) jaudu. Pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu šis tandēms var nodrošināt paātrinājumu līdz simtam 3,5 sekundēs maksimālo ātrumu sasniedzot pie atzīmes 289 km/h. Aiz okeāna tik populāro ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci visdārgākais "Jeep" modelis nobrauc 11,6 sekundēs.
Salīdzinājumā - komunistu mīlulis, elks un tehnoloģijām pārbagātais bmw m5 šo pašu distanci veic 12.5 sekundēs.
Bet absolūtie rekordi ar pārbūvētām automašīnām, lūk tādi:
Konkrētais trakhavks vēl nebrauca, bet 2014 ā gadā kaut kāds tūnēts bmw m 5 dragreisa 402metrus veica 9.990 sekundēs.
Bet jeep grand cherokee srt 8 jau 2007ajā gadā nobrauca 8.300 sekundēs.
Ja jau 2007 gada džips bija ātrāks par 2014 gada bavārijas mēslu vāģi, tad šis ir vēl ātrāks.
Ko dod tie daži uzvarētie metri taisnē, ja tu apzinies, ka sēdi vecā, pagājušā gadsimta tehnoloģijām piebāztā mēslā? Iedod trīs līkumus un jīīps būs pirmā līkuma vidū, kamēr m5 jau izslīpēs trešo.
es saprotu tavu nepatiku un skaudību. Tu brauc ar savu 1992.a gada 316i un slapjajos sapņos iztēlojies, ka tev ir m5, bet pēkšņi izlasīji, ka ar to m5 pat bīstami ar kaut ko skrieties krustojumos no luksafora. Nedod dievs, satikties ar kādu džipu. Var padirst...
Viena lieta pakāst porše vai kādam sporta auto. cita - džipam.