Sola drošību neredzētā līmenī - Volvo pastāsta par jaunā XC40 tehnoloģijām 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.septembris 2017 15:11

Volvo atklājis informāciju par tehnoloģijām, kas izmantotas savam jaunākajam modelim XC40, solot, ka kompaktais krosovers kļūs par visdrošāko automobili savā klasē.

Volvo vēsta, ka XC40 rīcībā būs elektroniskie palīgi no lielākajiem – 60. un 90.saimes modeļiem, tajā skaitā pusautomātiskā Pilot Assist autonomās braukšanas sistēma ar joslas uzturēšanas funkciju, elektroniskie asistenti, kas uzmana zonu aizmugurē un no sāniem, brīdinot par šķēršļiem braucot atpakaļgaitā un nepieciešamības gadījumā iedarbinot bremzes, 360 grādu monitoringa sistēma, automātiskās bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju.

Krosovers būs pieejams ar pilnībā digitālu 12 collu mērinstrumentu paneli un multimediju kompleksu ar deviņu collu ekrānu, kas pēc ražotāja domām nodrošina  tik pārskatāmu informāciju, ka vajadzība pēc projekcijas displeja atkrīt, tādēļ šis risinājums nav atrodams pat papildaprīkojuma sarakstā.

XC40 kļūs par ražotāja pirmo modeli, kas izmantos kopā ar Ķīnas kompāniju (un Volvo īpašnieku) Geely kopīgi izstrādāto CMA platformu, kas paredzēta kompaktu izmēru modeļiem.

Zināms, ka krosovera motoru klāstā tiks iekļauts 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinējs, kā arī hibrīdiekārta ar kopējo jaudu aptuveni 250 Zs. Šāda modifikācija ar elektrību varēs nobraukt līdz pat 50 km. 2019.gadā Volvo videi draudzīgo spēkratu saimei pievienosies pirmais elektriskās piedziņas modelis, kas tiks izstrādāts uz XC40 bāzes.

Agrāk tika ziņots, ka Volvo XC40 iegūs pārdomātu salona iekārtojumu ar daudzfunkcionālām mantu un sīklietu novietnēm, kas ļaus ērti izvietot dažādus priekšmetus, sākot ar planšetdatoru un beidzot ar pusdienu komplektu no lielveikala. 

Volvo XC40 pirmizrāde notiks Frankfurtes autoizstādē (no 12.09)

 
Visi komentāri
 
Bils 1.septembris 2017 15:33
6 1 Atbildēt

"...ar elektrību varēs nobraukt līdz pat 50 km."

Manuprāt pareizāk būtu "pat" aizstāt ar "TIKAI"!

Hybrid 1.septembris 2017 15:38
4 0 Atbildēt

Hibrīdam tas ir labi, ja vajag vairāk, gaidi pilnībā elektrisko XC40

msh 1.septembris 2017 17:33
1 1 Atbildēt

Man pirms dažām dienām sanāca ievērtēt kā lolvo ir pārvērtis mašīnu par maza bērna spēļmantiņu, kur var spaidīg pogas un klausīties kā viskautkas pīkst un mirgo... Tur pat nebija nekas no jaunajiem ērmiem, pēdējās desmitgades universālis, kāds V70 vai kaut kas tāds - braucot pa garāžas durvīm, kaut kas sāk pretīgi pīkstēt, tātad mērķauditorija - lohi, kas pat nav spējīgi noteikt kur mašīna brauc, tāpēc parkings strādā visu laiku - visforšākā, pēdiņās, protams, lieta ir pults aizdedzes atslēgas vietā, apvienojumā ar automātu - tikai iekāpjot tādā mašīnā, var saprast cik forši ka mašīnai ir parasta atslēga un manuālis - vajadzēja noslāpēt neitrālajā lai var uzripināt pie pacēlāja un pacelt - a tas brīnums neitrālajā pulti neatdod, un pie pults iekšā darbojas viss, kas darbojas pie ieslēgtas aizdedzes...

viencexperc 2.septembris 2017 10:10
2 0 Atbildēt

Re kā GEELY no garlaicīga kluča uztaisa modernu autiņu.

Izskatās, ka hibrīds arī būs hibrīds, nevis toijotas mēsls, bet elektroauto ķīnieši ražo labākus kā Eiropā. Tāpēc elektroversija būs tālu priekšā konkurentiem ( Eiropiešiem)

msh 2.septembris 2017 11:18
0 0 Atbildēt

Nē nu savā ziņā var tev piekrist, jo moderns = mazs turbiķis, kurš ar pāris trīs turbīnām un kosmosa tehnoloģijām kaut kā ar mokām sasniedz to pašu, ko vecāks lielāks motors - un tur nu tev ir taisnība, to želejainais ir izdarījis - Kuļene Pieci un Turbo Seši aizvietojis ar četru katlu nieciņiem...

dsa 2.septembris 2017 17:53
0 17 Atbildēt

Man šitās modernās sistēmas patīk. Viens fofāgens jau automātiski nolika pa bremzēm, kad es ar divu metru distanci "ielecu" priekšā. Tante reāli aplikās. Drīz varēs braukt pie sarkanā un visi automātiski bremzēs un dos ceļu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti