6,9 litri/100 km - "Opel" flagmanis "Insignia" tagad ar jaunu dīzeļdzinēju 13

 

Foto: Publicitātes attēls

Opel Media | 5.septembris 2017 14:32

Opel jaunā augstākā līmeņa dzinēja un Insignia Country Tourer ražošanas uzsākšana: Kad vasara tuvojas savam noslēgumam, pirmie 2,0 litru BiTurbo dīzeļdzinēji būs jau pametuši ražošanas līniju. Tie ir speciāli pielāgoti Country Tourer un visiem pārējiem Opel flagmaņa variantiem.

Ar Grand Sport, Sports Tourer un Country Tourer modifikācijām otrās paaudzes Insignia jau šogad var pasūtīt ar jauno augstākā līmeņa dīzeļdzinēju. Country Tourer simpatizē visiem Insignia faniem, kas meklē stilīgu un praktisku universāli ar bezceļa auto izskatu. Jaunpienācējs svinēs savu pasaules pirmizrādi Frankfurtes Starptautiskajā motoršovā (no 14. līdz 24. septembrim).

Pateicoties sekvenciālajai divpakāpju turbopūtes sistēmai, jaunais 2.0 litru dīzeļdzinējs attīsta 154 kW / 210 Zs jaudu pie 4000 apgr./min un 480 Nm spēcīgu griezes momentu sākot ar tikai 1500 apgr./min (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 8,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,7 l / 100 km, kombinētajā režīmā 6,9 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 183 g / km). Jaunā Insignia BiTurbo paātrinās no 0 līdz 100 km / h tikai 7,9 sekundēs un maksimālais ātrums sasniedz 233 km / h.

Šāds spēks uz ceļu jāpārnes saprātīgi, tādēļ augstākā līmeņa dzinējs vienmēr ir aprīkots ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un augsto tehnoloģiju pilnpiedziņu ar griezes momenta sadali. Papildus jaudai, tiek uzlabota arī vadāmība (turbo jauda katrā situācijā) un jaunā dzinēja kopējā precizitāte, salīdzinot ar esošo ārkārtīgi populāro 2.0 litru dzinēju ar vienu turbīnu (125 kW / 170 Zs; degvielas patēriņš Grand Sport ar priekšējo riteņu piedziņu saskaņā ar NEDC datiem pilsētā 6,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 4,3 l / 100 km, kombinētajā režīmā 5,2 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 136 g / km).

Jaunizstrādātais četrcilindru BiTurbo ir pirmais Opel dzinējs, kas jau atbilst Euro 6.2 emisiju standartu stingrajām prasībām (kas obligāti attiecas uz visiem reģistrētajiem auto sākot ar 2018. gada rudeni). Turklāt, papildus ar likumu pieprasītajiem NEDC datiem, Opel arī nosaka vērtības saskaņā ar Vispasaules saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas oficiāli ir jāpieņem no šī gada rudens. WLTP vērtības (Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo WLTP degvielas patēriņa diapazons ir no 12,2 - 6,2[1] l / 100 km, kombinētajā režīmā 8.0 - 7.5 l / 100 km, 209-196 g / km CO2) ir daudz reālākas, nekā līdz šim oficiāli piemērotās NEDC vērtības (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar NEDC pilsētā 8,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,7 l / 100 km, kombinētajā režīmā 6,9 l / 100 km, oficiālās specifiskās kombinētās CO2 emisijas 183 g / km). WLTP skaitļos ņemti vērā arī dažādi braukšanas stili, kas ļauj klientiem labāk paredzēt savu degvielas patēriņu[2]. Pārskats par reālistiskākiem patēriņa skaitļiem saskaņā ar WLTP ciklu atrodams (opel.de).

Tāpat kā pašreizējais 125 kW / 170 ZS 2,0 litru dzinējs ar vienu turbīnu, jaunais dīzeļdzinējs ir aprīkots ar ļoti efektīvo selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) izplūdes gāzu pēcapstrādes tehnoloģiju ar AdBlue piedevu, kas noņem slāpekļa oksīdu (NOx) no motora izplūdes gāzēm. Ūdeņainais urīnvielas šķīdums, kas satur amonjaku (NH3), SCR katalītiskajā neitralizatorā reaģē ar slāpekļa oksīdiem un rada nekaitīgu slāpekļa un ūdens tvaiku. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs (DPF), kas atrodas motora tiešā tuvumā, pēc aukstās piedarbināšanas uzsilst pēc iespējas ātrāk un paliek pietiekami karsts, lai droši filtrētu kvēpu daļiņas un atjaunotu sevi pat pie zemām izplūdes temperatūrām (lēna braukšana).

Jaunais augstākā līmeņa dīzeļdzinējas ar sekvenciālo divpakāpju turbopūtes sistēmu

Opel ir pārvarējis visus šķēršļus, lai panāktu maksimālu degvielas ekonomiju un maksimālu braukšanas prieku. Jaunajā dīzeļdzinējā ir divas turbīnas, kas darbojas secīgi. Ieplūdes gaiss nonāk pirmajā turbīnā, kur tas tiek saspiests un novadīts uz otru turbīnu. To nosaka mainīgās ģeometrijas turbīnas (Variable Geometry Turbine), kas palielina griezes momentu pie zemiem motora apgriezieniem un paaugstina jaudu pie lielākiem motora apgriezieniem. VGT pēc tam noregulē lāpstiņas paralēli gāzes plūsmai, tādējādi samazinot atpakaļgaitas spiedienu un samazinot degvielas patēriņu. Ļoti saspiestais un karstais ieplūdes gaiss pēc tam iet caur starpdzesētāju uz degšanas kamerām. Tad dīzeļdegviela tiek iesmidzināta caur 7-urbumu sprauslām līdz pat desmit ciklos ar 2000 bar spiedienu. Turbīnas spiedienu kontrolē atbilstoši motora apgriezieniem un slodzei, izmantojot trīs apgriezienu vārstus un elektriski darbināmu turbīnas mainīgo ģeometriju.

Papildus paaugstinātajai efektivitātei, lielāka jauda un grieze, izsmalcinātība un trokšņu slāpēšana bija jaunā dzinēja radīšanas prioritātes . Tāpēc Opel inženieri sniedza dzinējam čuguna kloķvārpstas, sadales vārpstas, stiprinātu spararatu un divdaļīgu eļļas sūkni, lai pēc iespējas samazinātu dīzeļdzinēja tipiskās vibrācijas un akustiku. Lai vēl vairāk samazinātu degvielas patēriņu, elektriskais ūdens sūknis tiek ieslēgts tikai tad, ja to pieprasa temperatūra. Tāpat kā labi pazīstamais 2.0 litru dīzeļdzinējs, arī jaunais BiTurbo dīzeļdzinējs tiek būvēts Opel Kaiserslauternas rūpnīcā.

Divu turbīnu jauda: BiTurbo dīzeļdzinējs tagad arī Astra, Insignia, Vivaro un Movano

2,0 litru BiTurbo dīzeļdzinējs ar 143 kW / 195 Zs jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu jau debitēja pirmās paaudzes Insignia 2012. gadā un pēc tam tika piedāvāts Astra, Cascada, GTC un Zafira Tourer. Jaunais Insignia 154 kW / 210 Zs un 480 Nm divpakāpju turbopūtes dzinējs lieliski iekļaujas pašreizējo Opel dzinēju klāstā.

Astra, Eiropas gada auto 2016, ir pieejams kā hečbeks un Sports Tourer ar 118 kW / 160 Zs 1,6 BiTurbo dzinēju. Četru cilindru dzinējs attīsta 350 Nm maksimālo griezes momentu tikai pie 1500 apgr./min (oficiālais degvielas patēriņš Astra hečbekam saskaņā ar NEDC pilsētā 5,0 l / 100 km, ārpus pilsētas 3,4 l / 100 km, kombinētajā režīmā 4,0 l / 100 km, oficiālās specifiskās kombinētās CO2 emisijas 106 g / km). Ātrākais Astra dīzeļdzinējs paātrinās no nulles līdz 100 km / h 8,9 sekundēs un sasniedz maksimālo ātrumu 220 km / h.

Divpakāpju turbopūtes dzinējs sniedz labu veiktspēju un zemu degvielas patēriņu arī Opel Combi furgonos un vieglajos kravas automobiļos. Vivaro klāsts piedāvā divus īpaši efektīvus 1,6 litru BiTurbo variantus: 92 kW / 125 zs dzinēju ar 320 Nm griezes momentu (oficiālais degvielas patēriņš Combi L1 saskaņā ar NEDC, pilsētā 6,4 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 5,6 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 145 g / km) un 107 kW / 145 Zs vienība ar 340 Nm griezes momentu (oficiālais degvielas patēriņš Combi L1 saskaņā ar NEDC, pilsētā 6,6 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,4 l / 100 km, kombinētajā režīmā 5,9 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 152 g / km).

Vivaro dzinēju veiktspēja ir nedaudz pārsniegusi Opel Movano lielākā tilpuma, 2,3 litru četru cilindru dīzeļdzinēja parametrus . Šeit arī ir divi piedāvājumi ar 107 kW / 145 Zs un 350 Nm (oficiālais degvielas patēriņš Combi1, saskaņā ar NEDC, pilsēt;a 7,4 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,8 l / 100 km, kombinētajā režīmā 6.183 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 165 g / km) vai 125 kW / 170 Zs un arī 350 Nm (oficiālais degvielas patēriņa furgonam L1, saskaņā ar NEDC, pilsētā 7,4 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,8 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 165 g / km).

Pilna pakete: Dīzeļdzinēji jaunajai Insignia

Zemāk atradīsiet pārskatu par dīzeļdzinējiem, kas pašlaik pieejami Insignia. Visas pozīcijas attiecas uz Grand Sport sedanu.

[1] Minētos diapazonus var izskaidrot šādi: zemākā vērtība ir minimālā vērtība no četrām WLTP cikla fāzēm, kas tiek radīta ar norādītā transportlīdzekļa versiju ar vislabvēlīgākajiem patēriņa rādītājiem ar attiecīgo motora / transmisijas kombināciju. Augšējā vērtība ir visaugstākā vērtība WLTP cikla četrās fāzēs, kas tiek radīta ar norādītā transportlīdzekļa versiju ar visneveiksmīgākajiem patēriņa rādītājiem ar attiecīgo motoru / pārnesumkārbu. Šādi iegūtās vērtības nodrošina labu pārskatu un norādi par sagaidāmo ikdienas patēriņu.

[2] Minētās vērtības ir balstītas uz WLTP ciklu. Tie ir noteikti saskaņā ar standartizētu braukšanas ciklu, kas veikts dinamometrā. Ikdienas vērtības var atšķirties atkarībā no braukšanas stila, izmantošanas un citiem faktoriem.

 

 
Visi komentāri
 
i 5.septembris 2017 15:12
0 0 Atbildēt

8 litri ,lai gan ar automatu un pilnpiedzinu, nav nemaz prieksh videjas klases masinas nemaz tik maz, drosi vien ar parsto karbu un divriteni buutu kadi 6 litri

rudens68 5.septembris 2017 19:08
4 0 Atbildēt

i

Es gan brīnos par patiesa patēriņa norādīšanu . Jau biju pieradis citu auto aprakstos norādītā pie vidējā 4- 5

msh 5.septembris 2017 19:39
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka tavs vidējais, kas sastāv no stumdīšanās pa dižo pilsētu, neatbilst tā testa cikla vidējajam.

msh 5.septembris 2017 19:41
1 3 Atbildēt

Pilnīgai braukšanas baudai, ja ķīselis vispār tādu spēj sniegt, tam motoram ir jāatrodas astmā, sajūgtam ar sešu robu mešalku, kāda tur vēl bauda smagā insignijā ar astoņu robu sūdomātu - kāpjošs tahometrs un paātrinājums, kas seko tikai pēc mirkļa, kad kārtējo reizi notiek kikdaunis, rada besi, ne baudu. Bet nu kā jau starp rindiņām var izlasīt - opelim ir sūdīgas mešalkas, tāpēc pieejams tikai sūdomāts....

GB12 6.septembris 2017 9:37
1 0 Atbildēt

Otrajam trusim gan motors, gan mešalka, saprotams, ir labāki.

msh 5.septembris 2017 19:44
0 0 Atbildēt

Man vēl patīk tie slavas teksti par SCR. Jā, SCR opelis jau kādu laiciņu izmanto, bet vismaz pirms pāris gadiem, vismaz tur kaut kādam 1.6 opelis krāpās līdzīgi kā fofāgens, tik ne tik izteikti - fofāgena vadības bloki SCR rubīja nost, opeļa vadības bloki kaut kādās situācijās samazināja vai apturēja adblue padevi, pēc tam atsākot, kā to izpētīja viens vācu hakeris. Cerams ka te ir labāk.

Atbilde 6.septembris 2017 9:44
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka Opel AdBlue liek tikai pēdējos divus gadus un tikai 2.0 dīzelim. Līdz ar to tavs komentārs nekam neder.

msh 6.septembris 2017 12:53
0 0 Atbildēt

Nu tad sanāk ka dīleri samazināja 2.0 uz 1.6 un palaida tirgū....

www.youtube.com/watch?v=7t4paclIwuU

reku 5.septembris 2017 23:31
2 0 Atbildēt

Dzirdot vardu adblue neko vairs dzirdet negribas.Nu nestrada visa ta sistema mūsu klimatā.Smagajiem pusei jau deg dzeltenā kļūda.Adblue arī maksā naudu.

650 6.septembris 2017 0:32
2 0 Atbildēt

Kāds varbūt zin, kapc Opelim jau kopš Omegas laikiem vairs nav normāla 3-litru motora? Nevar/nemāk, vai kāds "onkuls" ieteica nelīst kur nevajag? Cik tur ko var karināt uz tā nabaga divlitrinieka- ik pa 5g kādus 12zs dāsni piemet.Kas ta tur par brīnumu, ka neizdodas nekādus laurus izkarot ne tur ne šur.Uz tiem 230 gāja pagājušajā gadsimtā vecs 400k nojāts hlams vag pieccilindru tdi un rija tos pašus knapi 6-7 litrus tajā pat 4x4 vai 6x9 variantā.

Runājot par adblue, manuprāt tas vislielākais suuuds, kas visā vieglās dīzeļbūves vēsturē ir jebkad izdomāts.Absolūts gimarojs un lieki izdevumi jau pirmajam lietotājam,un par 6x lielākas galvassāpes jau katram nākamajam. Turklāt pie plātīšanās ar tehniskajiem datiem parasti tas tiek visiem spākiem mēģināts noklusēt.Ja šitā turpināsies,nu ta točna tos traktordraņķus reti kurš vairs pirks.

msh 6.septembris 2017 12:56
0 0 Atbildēt

Uz pirmo jautājumu atbildi vari gūt, paskatoties uz opeļa piedāvājumu. Nevienam dārgs opelis nah nav vajadzīgs. Un varētu padomāt ka fofāgens nedara to pašu...

i 6.septembris 2017 7:55
0 0 Atbildēt

Pats teici ,ka bij kopš Omegas laikiem, bet opelim vairs nav Omegas klases mašīna, šis ir Vectras aizstājējs

650 6.septembris 2017 13:36
0 1 Atbildēt

Sākumā taču tika teikts, ka inzignija ir pa vidu starp omegu un vectru.

Vvāgens adblue ideju "ekspluatē" jau kopš kāda gada 12-tā, bet neviens pilnā prātā esošs lietota auto pircējs par to i dzirdēt negrib.Vai nu pārdevējs to iemāna noklusējot un pircējam nezinot, vai nu izliekas par muļķi un saka ka "tas jau tagad visiem ir" utttt.Turklāt vel dažiem agrāku gadu modeļiem ej vel atrodi kur ir tas caurums kurā jālej un vel pamēģini garām nenoliet..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti