"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 9

Foto: ekrānšāviņš no krievu medijiem

iAuto | 19.septembris 2017 11:59

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross".

11.septembrī "AvtoVAZ" uzsāka "Vesta" universāla un tā visādceļu modeļa "SW Cross" ražošanu, kuri jau oktobra beigās tiek gaidīti kompānijas dīleru centros.

Piecdurvju universāls "Vesta SW" ir 4410 mm garš, 1764 mm plats un apveltīts ar 2635 mm riteņu garenbāzi. Automašīnai ir 172 mm klīrenss, bet visādceļu modifikācijai "SW Cross" tas paaugstināts līdz 202 mm.

Abus jaunumus varēs komplektēt ar 1,6 litru 106 Zs vai 1,8 litru 122 Zs četrcilindru benzīna motoriem, kas varēs sadarboties ar piecu pakāpju mehānisko vai robotizēto pārnesumkārbu.

Cenas "AvtoVAZ" solījis paziņot vēlāk. Vasarā, abu modeļu prezentācijas laikā, kompānijas vadītājs Nikolā Mors atklāja, ka visbagātāk nokomplektētās versijas cena pārsniegs 800 000 rubļu (11 720 eiro).

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 19.septembris 2017 13:59
11 2 Atbildēt

Reno ar savu daciju atnesa krieviem civilizāciju.

i 19.septembris 2017 14:32
5 2 Atbildēt

Tiešām civilizāciju, laikam domā pagajušā gadsimta civilizāciju, vismaz pēc dzinējiem spriežot, par salonma kvalitāti laikam nav vispār vērts rubāt, tā jau pašam Reno ar kvalitāti neizceļas

viencexperc 19.septembris 2017 15:46
6 2 Atbildēt

pirms tam pat tā nebija....

msh 20.septembris 2017 18:19
0 1 Atbildēt

Nu, motoru klāstam vienīgi pietrūkst trīscilindrīgs 1.2 ar turbīnu un esošajiem turbīnas, un viss būtu atbilstoši jaunākajiem eiropas standartiem Par salona kvalitāti - ko tu gribēji, golfa salonu mašīnā kas maksā 10k eiras? Par ko maksā, to arī saņem.

Ja mašīnu pērk lietošanai, nevis dažu gadu paļurkāšanai un nosviešanai, tas žiķelis pat varētu būt labāks variants nekā parasts eiropas širpotrebs - ja grib lai kalpo, pret rūsu ir jāapstrādā abi, un šitam žiķelim vismaz spēka agregāts nesatur puņķainas un šķīstošas kosmosa tehnoloģijas - vismaz nav dzirdēts ka saturētu. Pilnai laimei, ja tomēr gribas lai motors būtu ar turbīnu, šitentajā mašīnā tas ir panākams vieglāk nekā līdzvērtīgā eiropas ražojumā, jo krievi liek programmējamus motora vadības blokus, tā ka vajag tik nomainīt maināmos dzelžus un pārregulēt vadības bloku...

dsa 19.septembris 2017 18:33
0 4 Atbildēt

Spriežot pēc apraksta daudz neatpaliek no amīšiem. Tikai patēriņam mērvienības jānomaina uz galoniem uz 100 km.

viencexperc 19.septembris 2017 20:32
3 0 Atbildēt

Ja gribi iepļūtīt muļķības, tad pļūtī pareizi. ASV raksta otrādi - cik jūdzes var nobraukt ar vienu galonu ( tāpēc sanāk, jo lielāks cipars, jo auto komunistiskāks).

dsa 19.septembris 2017 21:01
0 2 Atbildēt

Nav svarīgi kā raksta, svarīga ir realitāte. Žiguļa līmeņa auto (gandrīz visa "tīrasiņu" amīšu autobūve) štatos tērē galonos uz 100 tik, cik žigulis llitros uz 100. Vienīgā atšķirība.

Kurzemnieks 21.novembris 2017 18:46
0 0 Atbildēt

Man patīk.

Kurzemnieks 21.novembris 2017 18:48
0 0 Atbildēt

SW Cross

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti