"Chevrolet-Niva" iegūst jubilejas versiju 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.septembris 2017 14:54

"GM-AvtoVAZ" kopuzņēmumā ražotais apvidus auto "Chevrolet-Niva" ieguvis jubilejas versiju, kas tiks izlaista 300 eksemplāru lielā skaitā un tirdzniecībā nonāks 25.septembrī.

Jubilejas versijas virsbūves krāsai izvēlēts īpašs bronzas tonis, kas kontrastē ar melnajiem jumta reliņiem, sliekšņiem, apakšas aizsargiem, virsbūves balstiem un tonētajiem stikliem. Automobilis komplektēts ar lielāka izmēra riteņu diskiem, augstumā regulējamu vadītāja sēdekli un atpakaļskata kameru, kuras nofilmētais materiāls redzams salona spogulī.

Ērtības, vizuālo izskatu un komfortu uzlabos arī auduma/mākslīgās ādas sēdekļi ar bronzas krāsas diegu nošuvumu, ādas apdare stūrei un transmisijas svirām, daudzfunkcionāls elkoņa balsts. Dažādi dekori, kā arī plāksnītes ar jubilejas versijas nosaukumu izvietotas arī citur salonā un uz automašīnas spārniem.

Īpašās "Chevrolet-Niva" motortelpā atrodas 1,7 litru 80 Zs benzīna dzinējs, kas kompaktajam automobilim nodrošina maksimālo ātrumu 140 km/h.

"Special Edition" veltīts modeļa 15 gadu jubilejai un Krievijas tirgū maksās 749 900 rubļu (10 864 eiro).

Uzņēmums savulaik plānoja arī "Chevrolet-Niva" jaunās paaudzes modeli, taču projekts ir apdraudēts nepietiekamo finanšu līdzekļu dēļ – 2016.gadā kompānija lūdza valsts garantiju un palīdzību kredīta saņemšanai, taču virzība uz priekšu nesekoja.

 
Visi komentāri
 
dsa 22.septembris 2017 15:05
1 9 Atbildēt

Tāds samazināts Suburban. Ar 5x mazāku patēriņu un daudz izturīgāks.

i 22.septembris 2017 16:01
9 0 Atbildēt

augstumā regulējams vadītāja sēdeklis, kruta, tāpēc vien vērts pirk šo modeli ar bezmaz vai kosmossa tehnoloģijām, Krievijas autorūpniecība attīstījusies gandrīz līdz maxsimumam

ii 22.septembris 2017 16:54
5 0 Atbildēt

neaizmirsti, ka arī tas ir uz jeņķu tehnoloģiju rēķina - krievu Niva tādas ekstras vēl pat sapņos nerādās

dsa 22.septembris 2017 18:20
3 2 Atbildēt

Tai Ņivai, nu īstajai, nevis amīšu parodijai, augstumā regulējams beņķis nekad nav bijis un nakuj nebūs vajadzīgs. Ar tādām mašīnām hemoroīdu nomocītie nebraukā...

viencexperc 22.septembris 2017 22:01
7 0 Atbildēt

Uzlikt biezāku polsterējumu, uzlabot salona apdares kvalitāti, un būs audi. Uz q7 nepavilks izmēru dēļ, bet uz q5 mierīgi.

msh 23.septembris 2017 14:05
2 1 Atbildēt

Bet priekš kam te audī? Šī ir amerikāņu mašīna, pats tak redzi nosaukumu - chevrolet. Tāpēc jau tu priecājies ka kārtīga amerikāņu ražotāja klāsts ir dažāds, jo kārtīgam amerikāņu ražotājam pāris modeļi ir amerikāņu, pāris - korejiešu, pa kādam japāņu un krievu.

driveris 23.septembris 2017 14:24
1 0 Atbildēt

Beņķa regulēšana augstumā vispār ir visai dīvaina ekstra. Ražotājs paņem neregulējamo beņķi, ieliek tajā regulēšanas mehānismu, paceļot tā defaulta augstumu, un tad tu cilvēks to beņķi nolaid līdz lejai un spļaudies, ka zemāk vairs nevar dabūt. Nu vismaz manam augumam. Bet ideālākais beņķis man kādreiz bija 412-tajā moskvičā.

ezis71 24.septembris 2017 7:06
1 0 Atbildēt

Kārtējā nāves kapsula.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti