Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi PR | 20.oktobris 2017 10:33

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti.

Tā ir veidota jaunā Gran Turismo stilā ar dinamiskām līnijām, pilnībā digitālu vadības sistēmu, kas nodrošina visaptverošu savienojamību, sportisku braukšanas pieredzi un daudzpusīgu salona koncepciju. Jaunajam modelim ir uzlabota vadāmība, augstāks komforta līmenis tālos pārbraucienos un tas ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV − daļējā hibrīda elektroautomobilis).

A7 Sportback ārējais dizains atspoguļo jauno dizaina valodu, ko iemieso jaunais Audi A8. To raksturo lielas virsmas, asas šķautnes un precīzas, sportiskas līnijas. Priekšpusē Gran Turismo sportiskumu atspoguļo vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka salīdzinājumā ar Audi A8, šaurie priekšējie lukturi, izteiksmīgās gaisa ieplūdes atveres. Visbagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap riteņu arkām izceļ riteņus ar diametru līdz 21 collai, godinot Audi quattro mantojumu.

Jaunais Audi A7 mērķtiecīgi turpina A8 digitalizācijas stratēģiju. Jaunā MMI skārienjūtīgās vadības koncepcija aizstāj iepriekšējā modeļa rotējošo spiedpogu un tradicionālās pogas, un vadības ierīces ar diviem lieliem augstas izšķirtspējas displejiem. 10,1 collu augšējais displejs ir vērsts vadītāja virzienā. Pateicoties melnajai paneļa optikai un grafītpelēkajam alumīnija ietvaram, izslēgts tas saplūst ar priekšējo paneli. Ar plašajām savienojamības iespējām Audi A7 ir kā radīts tāliem pārbraucieniem. Jaunajā vadības sistēmā iespējams izveidot septiņus individuālus lietotāju profilus ar atšķirīgiem iestatījumiem. Augstākā līmeņa Bang & Olufsen Advanced audiosistēma piedāvā pārsteidzoši telpisku skaņu arī aizmugurējos sēdekļos.

Ar mākslīgā inteliģenta (AI) pogu vadītājs var aktivēt Audi AI stāvvietas pilota un Audi AI garāžas pilota palīgsistēmu funkcijas, kas pakāpeniski tiks ieviestas no 2018. gada. Tās ļauj A7 Sportback automātiski iebraukt stāvvietā vai garāžā un izbraukt no tās. Atkarībā no aprīkojuma līmeņa modelim var būt uzstādīti līdz pieciem radara sensoriem, piecām kamerām, 12 ultraskaņas sensoriem, kā arī lāzera skeneris. Papildus Audi AI sistēmām jaunais A7 Sportback ir aprīkots ar 39 vadītāja asistenta sistēmām, kas atvieglo vadītāja ikdienu.

Izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā visu riteņu stūrēšana, jaunā ECP elektroniskās centrālās šasijas vadības programma un pilnveidotā gaisa balstiekārta padara automobili vēl manevrētspējīgāku un komfortablāku. Tas padara A7 par perfektu Gran Turismo automobili: dinamisku un izveicīgu līkumainos ceļos un vienlaikus komfortablu uz platas un taisnas šosejas.

Visi jaunā A7 Sportback dzinēji ir aprīkoti ar jauno daļējā hibrīda sistēmu (MHEV), kas nodrošina augstāku komfortu un efektivitāti. Reālos braukšanas apstākļos MHEV tehnoloģija samazina degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem.

A7 Sportback apvieno labāko no visām jomām un ir dinamisks un talantīgs biznesa un atpūtas automobilis. Tas piedāvā kupejas dizainu, sedana ietilpību un Avant daudzpusīgumu. Augstākajos aprīkojuma līmeņos ir pieejami jauni sēdekļi ar daudzvirzienu regulēšanas iespējām, kā arī ventilācijas un masāžas funkcijām.

Konfigurācija ar atsevišķiem aizmugurējiem sēdekļiem (ir iespējams arī 2+1 kopējais sēdeklis) nodrošina maksimālu plašumu un komfortu. Salona gaisa kvalitātes komplekts uzlabo gaisa kvalitāti salonā ar neuzbāzīgiem atsvaidzinātāja aromātiem, jonizētāju un efektīvu kombinēto filtru.

Jaunais Audi A7 Sportback tiek ražots Nekarsulmas rūpnīcā un būs pieejams Latvijas tirgū 2018. gada februāra beigās.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 20.oktobris 2017 13:17
6 6 Atbildēt

Atkal apskatā izmanto max aprīkotu audi, kādu uz ielas nekad netedzēsiet.

Īstais a7 būs tālu no prēmiuma. Pat vidējā škoda būs krutāka.

Bet tāds jau ir autistu sapņu auto.

GTD2 20.oktobris 2017 14:12
0 1 Atbildēt

tas ir normali,ka auto apskataa tiek izmanto maksimaalinokomplekteets, lai pircejs var saprast kas no aprikojuma var but konkretam pircejam lieks un nevajadziigs, prieks kam pirkt auto ar aprikojumu kas nav ipasniekam nepieciesams un par to maksaat ,naudu, diemzeel tagad japanji, korejiesi piedavaa ar aprikojumu no kura nevaru atteikties tipa standartaa, bet man tachu par to nevajadzigo standartu jamaksaa

viencexperc 20.oktobris 2017 15:05
3 4 Atbildēt

Nē, tā ir tāda stratēģija, ko izstrādā mārketinga nodaļa. Tā saucamā bezmaksas reklāma.

Iedod žurnaļugiem kaut kādu modeli par 100 000, tie saraksta kāds tas ir lielisks, kāds "prēmiums", kādas tehnoloģijas, utt. Bet realitātē audi par tādu cenu neviens nepirks. Gribēs prēmiumu, pirks rolls rojsu, bentliju, mvai to pašu M/B. Protams, ka atradīsies divi autisti, kuri nopirks maksimāli aprikotu. Bet realitātē, aplūko cik procenti uz ielām ir bomžversijas. Kāpēc pērk šīs bomžversijas ar 60.to gadu tehnoloģijām un kloķīšiem? Tāpēc, ka kādi žurnaļugas pateica, ka tas ir īsts prēmiums un kruts auto.

GTD2 20.oktobris 2017 16:18
0 0 Atbildēt

domaju, ja neesi gatavs tos 100tukst maksaat tad nav jegas nemaz intreseeties domāju ka par tādu naudu viņš būs stipri papliks, par 100tukst varētu būt kaut cik normāli a6 aprīkots. Tā nu gan nav pērk viņus diezgan smuki ,it sevišķi bagātākās valstīs [ar v

āciju, lai gan pie mums arī zinu vienu kas mēdz staigāt ar hūti, ir tāds auto diezgan labi aprīkots,nu labi tas nav gluži viņa bet ostas, tam ja nemaldos cena bij pāri par 150tukst un aprīkots ar 6.3l dzinēju, tā ,kā pie mums ar visiem nemaz nav tik slikti. Katram auto savs pircējs un šiem arī ir ja tik ir maciņš

Neesu audi fans 21.oktobris 2017 8:46
0 0 Atbildēt

Pat iepriekšējam audi a7 standarta komplektācija ir lielāka kā tavai pašreizējai mašīnai. Nesalīdzini Luksus mašīnu ar budžeta masīnu.

gunbox 20.oktobris 2017 15:40
1 0 Atbildēt

...nevar nepiekrist. Audi pavasarī piedāvāja akcijā A6 ar opcijām 1.8TFSI S tronic par 29tk.€. Izbraucām un nošpļāvāmies. Tik neērtos ādas beņķos nebiju sēdējis. Un vispār auto neatstāja nekādu iespaidu. Tad jāsaka, ka BMW3 GT bija galvas tiesu pārāks.

650 21.oktobris 2017 12:11
0 1 Atbildēt

Exoerc, parādi kaut vienu attēlu vai sludinaajumu ,kur a7 ir redzams bomžu kompkektācijā. Es tev ieteiktu uz kaut kādu p/idaru formu labāk pārcelties, savādāk dzīvot negribas šīs tavas atraugas un vēmekļus te titullapā lasot.Aizbrauc uz to iA biroju un iesip tam redaktoram pa seju un nolec Kluci uz klaviatūras- tas būs reāls ieguldījums sabiedriības izglītošanā.

E.B. 23.oktobris 2017 3:34
2 1 Atbildēt

Ta jau ir kad kads sava laika 90tajos ir braukājis ar kaut kādu 82+- gada audi un ta ar ir palicis ar to 90to gadu traumu galva un joprojam brauc ar muti tēlojot baigo profu.Domaju ja vecis 40+ gados nevar atļauties kaut vai par 40+ kāpostiem sev bundžu,tad kas tas par veci.Pofig kad 3 gados zaudes pusi.Ar klasiku ir jāsāk,parejot uz priekšpiediņu,bet pēc 40 jau jābrauc ar pilnpiedziņu.Tā man viens pašmāju autosporta senjors teica gadus 10 atpakļ.Nav pat jaatceras 82 gada vēsture ko audis darīja rallija,ko 91 gadā v8 lielā govs darīja šosejā vācijā,to ko 200tie darīja amerikas autosportā,5nieka motors noēda visus nīgros amiīšu lielos ,kad aizliedza sacensībās piedalīties citu valstu sportistiem ta iemesla pēc.Amīšiem vadāmība nekāda,lielie kuģi no kuriem jegas nekādas un tas pašas korvetes,kaut kāds bezpriģels vadāmībā,pat normāli līkumā grūti viņu ielik,ta paša lemāna dīzeļa prototipi cik gadus pa spici dzīvoja?Gribi normālu audi ar 100 kapostiem jārēķinās,nevari atļauties brauc ar zaz. exsperts-nenoņirgties ja nu vienīgi youtube vai savā degunā exsperts.Var cilvēku izdzīt no kolhoza,bet kolhozu no cilvēka nekad.Lūk tā kolhoz.ltd.exspert.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti