Bijušais "BMW" dizaineris Kriss Bengls, kas no vācu kompānijas aizgāja 2008.gadā, prezentējis konceptu "Redspace REDS EV". Automašīna izceļas ar vairākiem neierastiem risinājumiem, tostarp grīdu, kurā iestrādāta masāžas funkcija.
"Redspace REDS EV" ir kompakts elektromobilis ar alumīnija rāmi. Tas paredzēts četrām personām, ir 2,97 m garš, 1,66 m plats, 1,75 m augsts un apveltīts ar 1,44 m riteņu garenbāzi. Neraugoties uz kompaktajiem izmēriem, automobiļa bagāžas telpa ir pietiekami plaša, lai tajā novietotu braucēju ceļasomas un saliekamos bērnu ratiņus. Spēkratam ir saules baterijas uz jumta, divas atbīdāmas durvis, liela izmēra ovāls un uz priekšu sagāzts vējstikls, pārbīdāmi un salokāmi sēdekļi, saliekama stūre, kā arī 17 collu ekrāns uz priekšējā paneļa, kura lielākā daļa kustības laikā „paslēpjas”, pārtopot par parastu ciparu mērinstrumentu paneli.
"Redspace REDS EV" komplektēts ar grīdā iebūvētu masāžas funkciju kājām un sarkanas krāsas grīdceliņu, kas izritinās uz trotuāra „lielākam vizuālam efektam”.
Projekta autors uzsver, ka automobilis radīts saskaņā ar filozofiju 90/10, kas paredz, ka lielāko daļu laika pasažieri pavada nekustīgā automobilī un tikai 10% braucot.
Par koncepta tehnisko pildījumu informācijas nav – zināms, vien, ka tas ir elektromobilis, kas spēj sasniegt maksimāli 120 km/h.
Pēc izrādīšanas dažādās izstādēs, ražotājs plāno apkopot apmeklētāju atsauksmes un, vadoties no tām, veikt izmaiņas konstrukcijā, gatavojot sērijveida modeli.
Medijos publicētā informācija liecina, ka "Redspace" marka pieder Ķīnas valsts korporācijai "China Hi-Tech Group Corporation", kuras galvenā nodarbošanās ir tekstilrūpniecība.
Tā ķīnieši "pērk" ne tikai savus tautiešus bet arī baltos cilvēkus.
Lai nemulsina tekstilrūpniecība, arī Samsungs nesāka kā elektronikas ražotājs. Samsungs bija tirdzniecības kompānija, tad tirgoja pārtiku...
Šis tak ir Tavs mīļais BMW 0.5
Es arī sasmējos - beidzot "eksperts" tiešām sagaidījis savu BMW 0,5 - galvenais, ka vaibstos kaut kāda līdzība ar i3 un i8 patiešām saskatāma
Šis nevar būt x0.5, jo:
1) izskats nav tāds pats kā 3-er,5 -er, x5,x6,x3x1, utt. Dizains atšķirīgs. Varbūt tāpēc, arī dizaineris aizgāja ( vai aizdzina) no BMW, ka gribēja zīmēt, bet vadība spieda taisīt klonus.
2) Salīdzinājumā ar x1 šis ir laineris. X0.5 būs vēl mazāks par x1. Tātad- smārta lieluma.
šis ,genau, ir Smārta izmērs - vismaz garumā, jawoll