Radikāli pārveidotais "Peugeot 508" ir klāt! (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 22.februāris 2018 7:48

Jaunais PEUGEOT 508 ir piedzīvojis radikālus jauninājumus – no tradicionāla 4-durvju sedana kļūstot par 5-durvju kupeju-sedanu. Salīdzinājumā ar tā priekšgājēju, jaunais 508 ir kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks.

Ārējais dizains ir asākām līnijām un spēcīgāks, bet automobiļa interjers ietver jaunās paaudzes Peugeot i-Cockpit®. Tāpat jaunā modeļa mērķis ir piedāvāt sava segmenta labākos dzinējus, stabilitāti uz ceļa un neskaitāmas tehnoloģiskās palīgsistēmas.

Drosmīgs dizains

Jaunā Peugeot 508 aerodinamiskās līnijas atgādina kupeju, ko akcentē zemā (tikai 1,40 m augsta) un lēzenā jumta līnija, kas parasti ir raksturīga premium klases modeļiem. Eleganti zemie sānu logi un durvis bez stiklu rāmjiem akcentē kupejai raksturīgās īpašības. Automobiļa priekšējā daļa ir patiešām iespaidīga, pat agresīva. To veido pilnās LED tehnoloģijas priekšējie lukturi un radiatora režģis, ko iedvesmojis pēdējais zīmola konceptauto Peugeot Instinct. LED dienas gaitas lukturu vertikālā gaismas signatūra piešķir 508 ekskluzīvu identitāti. Lauvas nagus imitējošos aizmugurējos LED lukturus ietver glancēti melns panelis, kas raksturīgs jaunākajiem Peugeot modeļiem. Plašā panorāmas jumta lūka atveras kā spoileris.

Lai gan no ārpuses bagāžas nodalījums šķiet neliels, tā tilpums ir 487 litri.

Novatoriskais Peugeot i-Cockpit® salons

Iesēšanās jaunā Peugeot 508 salonā ir kā jaunas pasaules atklāšana, ko raksturo kvalitāte un oriģinalitāte. Galvenie Peugeot i-Cockpit® komponenti ir:
• kompakta stūre
• 10" skārienekrāns
• head-up mērinstrumentu panelis ar 12,3" digitālo ekrānu

Pilnībā konfigurējamais mērinstrumentu paneļa ekrāns ir novietots nedaudz virs stūres. Visa nepieciešamā informācija pastāvīgi atrodas vadītāja redzeslaukā. Plašais skārienekrāns ir integrēts priekšējā paneļa centrā. Zem ekrāna izvietotas ātrās piekļuves pogas, kas atvieglo nonākšanu līdz pamatfunkcijām: radio, klimata kontrolei, navigācijai, iestatījumiem, tālrunim, mobilajām lietojumprogrammām un i-Cockpit Amplify. Tas ļauj salonā izvēlēties vienu no divām noskaņām – Boost dinamiskākai braukšanai un Relax mierīgam un ērtam pārvietošanās stilam. Abas noskaņas var iestatīt, lai vadītājam un pasažieriem piedāvātu personisku un unikālu braukšanas pārdzīvojumu. Papildus var iestatīt automobiļa amortizāciju un dinamiku, izvēloties vienu no četriem braukšanas režīmiem (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Salona interjerā un polsterējumā tiek izmantota āda vai Nappa tipa āda, satīna-hroma akcenti, melna laka, Alcatara un īstais koks. Pateicoties izcilajai ergonomikai un iestatīšanas iespējām, jaunā 508 vadāmībai ir piešķirta AGR (Aktion für Gesunder Rücken) zīme. Arī priekšējos sēdekļus var elektroniski iestatīt un pat izbaudīt 8-punktu pneimatisko masāžu.

Pirmklasīga kvalitāte un ērtība

Pateicoties jaunajai EMP2 platformai un tās dinamiskajām īpašībām, jaunajā Peugeot 508 ir panākts ideāls līdzsvars starp ērtumu un vadāmību. Balstiekārta ir pielāgota attiecīgā modeļa spēka avotiem, lai nodrošinātu maksimālo braukšanas baudījumu. Virsbūves detaļu savienojumi ir ne tikai sametināti, bet nostiprināti ar īpašu līmi, kas nodrošina automobiļa izturību un ilgu mūžu. Salīdzinājumā ar tā priekšgājēju šis auto ir par 70 kg vieglāks.

Pasažieru ērtībai ir pieejamas praktiskas novietnes priekšmetiem, kopējā ietilpība sasniedz 32 litrus. Visu iespējamo viedierīču uzlādei centrālajā konsolē un bagāžas nodalījumā ir 4 USB ligzdas un 12 V ligzda. Protams, automobilim neiztrūkst arī savienojamības ar Apple Carplay, Android Auto un Mirror Link lietojumprogrammām, bezvadu viedtālruņa uzlādes iespējas un 3D navigācijas. Par kvalitatīvu audiosistēmu rūpējas auto akustikas ražotāji Focal®.

Jaunais 508 ir aprīkots ar daudzām braukšanas palīgsistēmām, kas atbilst mūsdienu prasīgo klientu gaidām un visiem jaunākajiem EuroNCAP kritērijiem:

· infrasarkanā nakts redzamība NightVision (pirmo reizi savā klasē)
· automātiskā bremzēšanas sistēma ar brīdinājuma sistēmu, kas līdz 140 km/h ātrumam atpazīst gājējus un velosipēdistus
· aktīvā brīdinājuma sistēma par braukšanas joslas šķērsošanu
· palīgsistēma braukšanai pa braukšanas joslu
· vadītāja uzmanības brīdinājuma sistēmu
· automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana
· ātruma ierobežojumu zīmju atpazīšanas sistēma ar optimālā ātruma ieteikšanu
· ceļu satiksmes zīmju atpazīšanas sistēma – STOP zīme un vienvirziena ceļa zīme
· adaptīva kruīza kontroles sistēma ar apturēšanas funkciju
· aktīvā aklās zonas uzraudzības sistēma
· Visiopark2 – 360 grādu kamera
· papildināta automātiskās parkošanās sistēma
· Peugeot Connect SOS & Assistance ārkārtas palīdzības izsaukšanas sistēma

Nakts redzamības iekārta, izmantojot infrasarkano staru kameru tumsā vai sliktas redzamības apstākļos konstatē automobiļa priekšā 200 – 250 m attālumā esošas dzīvas būtnes.

Jaunā aizmugurējā daudzsviru balstiekārta kopā ar elektronisko balstiekārtu Active Suspension Control nodrošina precīzāku vadāmību un ērtāku braucienu arī pa nelīdzeniem ceļiem.

Efektīvi un jaudīgi dzinēji

Pieejami divi pilnīgi jauni 1.6 PureTech benzīna dzinēji:

- PureTech 180 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 5,4 l/100km
- PureTech 225 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 5,6 l/100km (pieejams tikai GT-versijai)

Papildus arī jauni 1.5 un 2.0 BlueHDi dīzeļa dzinēji:

- BlueHDi 130 Zs / 6-pakāpju manuālā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 3,8 l/100km
- BlueHDi 130 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 3,7 l/100km
- BlueHDi 160 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 4,5 l/100km
- BlueHDi 180 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 4,7 l/100km

Visi jaunie dzinēji atbilst Euro 6.2 izmešu daudzuma normām un ir ar segmentā zemāko CO2 izmešu daudzumu. Piemēram, 180 Zs PureTech ar 8-pakāpju automātisko transmisiju versijai CO2 izmešu daudzums ir 123g/100km, bet BlueHDi 130 ar 8-pakāpju automātisko transmisiju CO2 izmešu daudzums ir 98g/100km.

Jauno Peugeot 508 sāks ražot Mulhausas rūpnīca Francijā. Automobilis pirmo reizi tiks prezentēts martā Ženēvas auto izstādē. Latvijā jaunais automobiļa modelis tirdzniecībā nonāks gada beigās.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 22.februāris 2018 9:42
2 1 Atbildēt

Jāatzīst, ka tīri interesants, kaut francis.

ro 22.februāris 2018 9:43
1 2 Atbildēt

Vizuāli baigā konča izskatās, bet nu atkal jau 1.6..šitādam vajadzēja kā minimums 2.5 un fu*k the fuel economy ...pieminēta ilgmūžība runājot par virsbūvi, bet vai tas pats ir attiecināms uz motora resursu?

kasinsh79 22.februāris 2018 9:54
2 2 Atbildēt

Jāatkārtojas, dizains - super. Aprīkojums - super. Dzinēju jauda pret ekonomiju - super. Tehniskā uzticamība - joprojām garām. Nervi beigti ar visu garantiju. Pēc tās - auzas, viss maksā kosmosu, lietotu daļu teju nav. Ārkārtīgi dārgs, ja max aprīkots.

Pluss - zagļiem neinteresē nemaz, lēts Kasko utt. Kad lietoju, biju vēlējies P508 vizuālo izskatu un aprīkojumu komplektā ar BMW tehniku (piekari, elektroniku) - tad tas auto būtu perfekts

kasinsh79 22.februāris 2018 9:56
3 2 Atbildēt

Skatos, ka būs jauna 8-pakāpju automātiskā kārba, cerams, ka laba. Vecā 6-pakāpju automātiskā kārba bija reāls kauna traips Peugeot markai (dinamiski braukt ar tādu pat riebās).

hhh 22.februāris 2018 17:04
0 0 Atbildēt

Tas vecais gan jau variators . Tie 6 ātrumi tikai tā uz manuālām lāpstiņām .

kasinsh79 22.februāris 2018 19:17
0 0 Atbildēt

Zini, nē! “Parasts” 6 ātrumu automāts ar briesmīgi lēnu domāšanu un jūtamiem ātrumu pārslēgumiem.

GB12 22.februāris 2018 22:47
1 2 Atbildēt

Smuks.. salons vispār spridzina... bet, nu jā, nav uzticības tai pižika tehnikai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti