Lielbritānijā "Car of the Year 2018" titulu ieguvis vidējās klases krosovers "Volvo XC60".
Mēnesi pēc tam, kad "Volvo XC60" bija kļuvis par labāko vidējās klases krosoveru, 27 auto žurnālistu žūrija to atzinusi par labāko arī galvenajā vērtējumā, piešķirot titulu Lielbritānijas "Gada auto 2018".
Zviedru ražojums tika slavēts par veiksmīgo dizainu, savā klasē labāko multimediju savietojamību un priekšzīmīgajām drošības sistēmām.
Atzīmēsim, ka "Volvo XC60" ir arī “Latvijas Gada auto 2018 Tautas simpātija” balsojuma uzvarētājs.
"Volvo XC60" pieejams ar diviem benzīna (250;320 Zs) un dīzeļa (190; 235 Zs) dzinējiem, kā arī hibrīdversijā ar 407 Zs kopējo jaudu.
Latvijā cenu zinā pieejamākā benzīna versija maksā no 46 252 eiro, par dīzeli prasīs vismaz 47 210 eiro, bet, lai iegūtu hibrīda modeli, nāksies investēt vismaz 62 033 eiro.
Tagad man ir skaidrs no kurienes aug kājas. Kāpēc Latvijā šādā "konkursā" ir tik daudz klases.
Šļupstētāju zemē to ir 11. Tur pat ir balva - gada kabriolets. Lielbritānijā - gada kabriolets. ( Tas ir tas pats, kas Portugālē balsot par labākajām ziemas riepām). Arī lai visi saņemtu pa balvai. Tikai atšķirība ir tāda, ka šļupstētājiem katru gadu ir vienādas kategorijas, bet Latvijā maina atbilstoši auto, kuri piedalās, lai max daudz auto saņemtu balvas.
Būtu diezgan stulbi pieškirt Gada pikapa titulu, ja tajā gadā ir tikai viens jauns pikaps.
Stulbi vai ne stulbi, bet tās ir konkurentu problēmas, ka ļauj konkurentam uzvarēt bez cīņas.
Un otrkārt - tāds tituls nav pat ASV, kur pikapi ir cieņā. Pikapus liek pie apvidus auto. Bet vajadzēja vw iegūt balvu. Tāpēc vw apvidus auto, bet tie auto, kuri to touranu izkostu tika salikti atsevišķā klasē.
Jūsu piemērā par vienu pikapu. Ar ko tad viņš ir vainīgs, ka ir viens? Tad, nākošajā gadā būs divi, bet viņš otrreiz piedalīties nevarēs, bet uzvarēs kāds cits. Arī negodīgi sanāk. Tāpēc negodīgi jebkurā gadījumā. Bet ja klases katru gadu vienādas, tad vismaz dīleri zinās ar ko rēķināties.