Jaunais "Audi A6" jau internetā (papildināts 7.30) (+ FOTO) 24

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.februāris 2018 16:30

Globālajā tīmeklī nonākušas jaunās paaudzes "Audi A6" sedana attēli, ko publicējis kāds "Worldscoop" foruma lietotājs ar niku Romano_A7, tādejādi izjaucot pārsteigumu, ko ražotājs, iespējams, bija nolēmis saglabāt līdz Ženēvas autoizstādei (no 8.03).

Redzams, ka jaunās paaudzes modelis, kas saglabā līdzību ar jaunākajiem "A7" un "A8", ieguvis pilnībā pārstrādātu priekšpusi ar savādāku radiatora resti, bamperi, gaisa ieplūdes lūkām un matricu starmešiem, kuros integrēti dienasgaismu segmenti. Savukārt aizmugurei izmantots jaunajam A8 līdzīgs risinājums – horizontālā virzienā izstiepti lukturi, kurus savieno hromēts dekors.

"Audi A6" pašreizējā paaudze ir apritē kopš 2011.gada, bet modernizētais modelis – no 2016.gada. Latvijā "A6" sedana cena sākas no 40 300 eiro.

Ar jauno A6 modeli Audi prezentē veiksmīgā sedana astoto paaudzi un piedāvā šim segmentam vairākus jauninājumus. Eleganti veidotais A6 ir luksusa klases paraugs ne tikai digitalizācijas, bet arī komforta un sportiskuma ziņā. Digitālā MMI skārienjutīgā sistēma nodrošina intuitīvu darbību, bet Audi A6 elegantais interjers atspoguļo mūsdienīgumu un ir neatkārtojams savā segmentā. Visi jaunā modeļa dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (mild-hybrid).

Jaunā Audi A6 MMI skārienjutīgā operētājsistēma nosaka jaunus intuitīvās darbības un personalizēšanas standartus. Audi A6 ir aprīkots ar plašu personalizēšanas opciju klāstu, kurā iespējams izveidot līdz pat septiņiem individuāliem autovadītāju profiliem, konfigurējot pat 400 dažādus parametrus. Pārvaldīt vadītāja informācijas sistēmu iespējams augšējā displejā, bet apakšējais izmantojams klimata kontrolei, teksta ievadei un citām funkcijām.

MMI Navigation Plus piedāvā virkni jaunu navigācijas funkciju. To skaitā maršrutu plānošanu, balstoties uz jau veiktajiem braucieniem. Tie tiek analizēti un pēc tam piedāvāti dažādi braukšanas ieteikumi. Maršruta vadību nodrošina tiešsaistes serveri, kas vadās pēc tā brīža satiksmes. Audi Connect pakalpojumi piedāvā Car-to-X funkciju, kas sniedz informāciju par sastrēgumiem un bīstamību uz ceļa.

Audi A6 vadītāja asistenta sistēmas nosaka jaunus standartus savā klasē, pievēršot vēl lielāku uzmanību komfortam, precizitātei un drošībai kā garos, tā īsos braucienos. Izmantojot lietotni myAudi, ir iespējams autonomi manevrēt Audi A6 autostāvvietā vai garāžā, neatrodoties automašīnā. Vadītāja asistenta sistēmas ietver arī tādas funkcijas kā jaunais krustojumu palīgs un adaptīvais kruīza palīgs, kas papildina adaptīvo kruīza kontroli ar vieglu piestūrēšanu, lai vieglāk noturētu transportlīdzekli joslā.

Visi jaunā Audi A6 dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda sistēmu, kas nodrošina augstāku komfortu un efektivitāti. Reālos braukšanas apstākļos MHEV tehnoloģija samazina degvielas patēriņu par līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Ienākot Eiropas tirgū, Audi A6 tiek piedāvāts ar diviem jaudīgiem dzinējiem. 3,0 TFSI ar 340 Zs un 500 Nm lielu griezes momentu, kas no 0 līdz 100 km/h sasniedz 5,1 sekundēs. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums 250 km/h ir tikai tehnisks aspekts. 3,0 TDI ar 286 Zs un 620 Nm lielu griezes momentu.

Jaunais Audi A6 ir ievērojami sportiskāks ‒ to nodrošina novatoriskie piekares risinājumi, savukārt jaunā amortizācijas koncepcija rada spēju “nolasīt” ceļu. Palielināts stūrēšanas leņķis, izmantojot dinamisko visu riteņu stūrēšanu, un pilnpiedziņa piešķir privilēģiju jaunajam Audi A6 būt viegli manevrējamam pilsētā, veiklam uz lauku ceļiem, kā arī nosvērtam un ērtam uz lielceļiem. Vēl viens no faktoriem, kas padara patīkamu braukšanu ar jauno A6 ir uzlabotā aerodinamika, kas nodrošina klusumu pat lielā braukšanas ātrumā.

Tāpat kā Audi A8 un Audi A7 Sportback modeļi, A6 ir izteiksmīgs jaunās Audi dizaina valodas vēstnieks. Ar izteiktām līnijām šis biznesa klases sedans, neapšaubāmi, izceļ savu raksturu ‒ sportiska elegance, augstās tehnoloģijas un izsmalcinātība. Eksterjers izceļas ar līdzsvarotām proporcijām ‒ garš pārsegs, gara garenbāze un īsa pārkare. Spēcīgi izteiktās kontūras pār riteņiem liecina par Audi quattro gēniem.

Jaunā Audi A6 centrālais panelis ir vērsts pret vadītāju, tāpat kā augšējais MMI skārienjutīgais displejs. Savukārt salons ir pat lielāks nekā līdzšinējam modelim. Vieta kājām aizmugurē pārspēj līdzšinējo modeli un galvenos konkurentus. Savukārt bagāžas nodalījuma pārsegu iespējams atvērt elektroniski ar kājas kustību.

Jauno Audi A6 ražo Nekarsulmā, Vācijā un 2018. gada jūnijā tas tiks piedāvāts Baltijas tirgum.

 

 
Visi komentāri
 
Zjebra 27.februāris 2018 16:41
4 2 Atbildēt

Izkatas pec vw jettas

Animal 27.februāris 2018 16:44
4 1 Atbildēt

o nē, izskatās pēc Audi, tikai A4, A6 vai A8, to gan nesaprast

Jucis 27.februāris 2018 16:48
3 1 Atbildēt

Kam ir jasaprot tie sapratis

viencexperc 27.februāris 2018 17:09
1 3 Atbildēt

Nē. Nesapratīs.

E.B. 28.februāris 2018 10:05
4 0 Atbildēt

Tad tev jāsāk trenēties ar puzles salikšanu bērniem līdz 3 g vecumam.

LMT 27.februāris 2018 17:25
0 0 Atbildēt

Glīts B4

eidis 27.februāris 2018 18:32
3 1 Atbildēt

... lai arī paliek internetā

Dīvāna komentāri 28.februāris 2018 10:36
1 1 Atbildēt

Tas ir a3

Rallists 28.februāris 2018 12:09
5 0 Atbildēt

Rējēju bari ņemas nolikt, uz ielas ieragot lūrēs baltu aci vai izliksies ka neredz.

Tikmēr iekšā sēdošais apzināsies un jutīs cik lielisks tas auto ir.

eidis 28.februāris 2018 13:23
0 1 Atbildēt

..... un atšķirīgs

Rallists 28.februāris 2018 13:39
4 0 Atbildēt

Ar ko Tu atsķiries no visiem pārējiem cilvēkiem? Lillā mati, sarkana bārda, fiat multipla dzeltenā krāsā un rozā hipsteru kedas? Vai arī džinsa veste un aigariņa kasete deviņdesmito gadu vojādžerī?

eidis 28.februāris 2018 14:27
0 1 Atbildēt

Nu radikāli gluži nē. Bet atšķiros un nemēģinu līdzināties Bredam Pitam / Banderas / ec. T.i. novērtēju savu individualitāti. VAG uzskata, ka tas ir nepareizi.

Rallists 28.februāris 2018 19:57
3 0 Atbildēt

Nu redz, individuālisti pērk Lancia, Alfa, Suzuki.

Diez kāds iespaids rastos par uzņēmumu ja tā vadītājs(ne īpašnieks) brauktu ar zaļu imprezu ar taisno izplūdi, vai uz biznesa tikšanos ierastos cauros džinsos un maikā ar kakla izgriezumu līdz krūtīm un kā būtu ja šis pats cilvēks atbrauktu ar šo pašu A6 ģērbies labā uzvalkā.

Kautkā VAG pārdošanas apjomi neliecina par to ka viņi kautko darītu "nepareizi"

eidis 28.februāris 2018 13:25
0 1 Atbildēt

Reklāmas džinglu bezierunu replicēšana ir slikts ieradums un pazeminās tavu vērtību apkārtējo acīs. Ja nu vienīgi apkārtējie mīt Purčika pagalmos.

Rallists 28.februāris 2018 13:32
6 1 Atbildēt

Vai Tu esi sēdējis/braucis ar Audi/BMW/Mercedes vidējās klases auto jaunākā par pieciem gadiem?

Pārkāpjot no divagdīga A4 iekš divgadīga Golf sajūta ir kā no mašīnas iekāpjot kastē ar riteņiem. Kaut pats par sevi golf nav slikts auto.

Tas ka tur viss juks un bruks pēc 200 tūkstošu sasniegšanas jau tagad ir pilnīgi skaidrs, tāpat ir skaidrs ka jauna A6 pircējam tas ir tikpat nozīmīgi kā zemnieku nemieri Mozambikā.

eidis 28.februāris 2018 14:26
0 3 Atbildēt

Esmu. Tā sajūta jaunā auto ir jebkurā. T.i arī Nissan, Toyota, KIA un Opelī. Jauns auto ir jauns auto, bet citi auto vnk mēģina būt atraktīvāki par VAG. Savukārt VAG taupa uzdizaineriem un mēģina klientiem iestāstīt, ka dizaina neatjaunošana ir kruta.

Rallists 28.februāris 2018 20:07
2 0 Atbildēt

Jābūt pilnīgi tupam lai nejustu starpību starp jaunu Audi un jaunu Toyotu, vai tā sajūtu starpība ir tās cenas vērta katram jālemj pašam.

VAG ir gana labi nostrādāta un pieprasīta modeļu gamma lai pietiktu ar evolūciju lai saglabātu pārdošanas rādītājus, apakšā ir gana liela nauda lai riskētu ar "atraktīvu"dizainu un pazaudēt milzu korporācijas vai Vācijas pensionāru biedrību no klientu saraksta, jo sarkans Golf GTI derēs stilīgam jaunietiem, melns universāls pārdošanas aģentam un sudraba hečbeks sirmam pensionāru pārim.

Parādi man to cilvēku pēc 40, kas izskatītu jauno Honda Civik kā ģimenes auto!

eidis 1.marts 2018 13:14
0 0 Atbildēt

Vienā cenu grupā starpību nejutīsi. Tas VW kas maksās vienādi ar Toyotu arī uz sajūtām būs vienāds. Precīzāk - VAG produkts uz sajūtām būs drusku sliktāks. Toyota unifikācijas pieeja ļauj diezgan būtiski samazināt cenu. VAG individualizācijas pieeja, savukārt, ļauj būtiski samazināt komponentu savietojamību un izturību.

VAG ir pietiekami nostrādāta reklāma un vāči ir pietiekami nacionālisti, lai viss rullētu. Piem LV ir vesela šlaka ļautiņu, kas uzskata, ka VW ir labākais, bet paskaidrot šo nevar

650 28.februāris 2018 15:03
2 0 Atbildēt

Kā gan var atzīt šo te a6 par sliktu- kaut ja paskatās uz blakus rakstā redzamā jaunā Hunjdaja džipa plastmasas interjēru? Tas arī ir stipri diskutējams pieņēmums, ka lūk tieši Vag-am pēc 200k viss tur brūk utt.Kapeikujājējam tak vienmēr un viss bruks un juks.

B4 puikam 1.marts 2018 11:03
1 1 Atbildēt

Skaidrs, ka divgadīgā golfā nēesi gan sēdējis. A6 jau desmit gadus atpakaļ izaida tik plastmasīgu, ka nevienu detaļu nevar noņemt un uzlikt arī atpakaļ veselu.Un motori wv stāv šķērsām, kas dara ekonomiskāku un vienkāršāku ātrumkārbu.

Mazliet greznāks pasāta salons, nekā jauna te nav.

Conqueror 28.februāris 2018 20:22
1 0 Atbildēt

labs auto, krāsa arī smuka

[smiley-beat-up] 1.marts 2018 22:21
0 0 Atbildēt

Audi nokļuvis jau "Kultūr šokā".

[smiley-car] 1.marts 2018 22:23
0 0 Atbildēt

Sociāldemokrāti rullē.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ 1.marts 2018 22:25
0 0 Atbildēt

Rulē §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Elektriskais Peugeot e208 rāda līdera cienīgu sniegumu (+VIDEO) 5

Šis elektrozilais brīnums ir Peugeot e208. Pilnībā elektriska automašīna, kas maksā tikpat cik visiem zināmā Renault Zoe. Izskatās atraktīvāk. Jautājums, vai atraktīvāk arī brauc? Lasīt vairāk

 

Transporta attīstības plāna uzdevumu īstenošanai nākamiem septiņiem gadiem vajadzīgi ap 4,4 miljardi eiro

Transporta attīstības plānā definēto uzdevumu īstenošanai nākamajos septiņos gados tiek lēsta kopējā summa aptuveni 4,4 miljardu eiro apmērā, šodien, prezentējot Transporta attīstības pamatnostādnes 2021.-2027.gadam, stāstīja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece Ligita Austrupe. Lasīt vairāk

 

BMW hibrīdautomobiļi var aizdegties 9

Vairāk nekā 26 000 BMW un Mini automobiļu ar hibrīdiekārtām nāksies iegriezties servisos, lai novērstu defektu, kas var novest pie īssavienojuma. Lasīt vairāk

 

Meistars uzbūvē mocīti (+ FOTO) 15

Vilis no Vidzemes puses pilnveidojis ķīniešu 50 kubikcentimetru mopēdu Wonjan WJ50, pārbūvējot to pēc savas gaumes un radot sev tīkamāku un vairāk piemērotu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti