Globālajā tīmeklī ievietoti septiņvietīgā apvidus auto "Jeep Grand Commander" salona attēli. Tas ir modelis, ko amerikāņu kompānija izstrādājusi Ķīnas tirgum.
Zināms, ka "Jeep Grand Commander" ir 4873 mm garš un apveltīts ar 2800 mm riteņu bāzi. Tādejādi "Grand Commander" ir 45 mm garāks par "Grand Cheroke", savukārt pēc riteņu bāzes izmēriem tas zaudē veselus 115 mm.
Paredzams, ka "Grand Commander" motoru klāstā būs divlitru benzīna turbo motori ar 234 un 265 Zs jaudu, kas varēs strādāt tandēmā ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. "Jeep" jaunums būs pieejams kā priekšējo, tā arī visu riteņu piedziņas versijā un Ķīnas tirgū maksās aptuveni 250 000 juaņu (32 345 eiro).
"Jeep Grand Commander" pirmizrāde notiks aprīļa vidū – Pekinas autoizstādē.
Atkal tāda pati Just 5 multimēdiju sistēma kā citiem jaunajiem amerikāņiem. Kā man tas ir apnicis!!! Labi motori, kārbas un piekares visiem vienādas kopš 70-tajiem gadiem, tās ir paslēptas un neviens neredz. Bet displejs, tas uzreiz lec acīs. Kā lai tagad atšķirās no citiem?
priekš džipa viņš ir daudz par garu, tas diezgan stipri traucē caurgājami'bai bezceļos,kas džipam ir primārais ,nevis multinēdiju sistēma, salons droši tik pat nekvalitatīvs ,kā pārējiem amerikāniem
Džips nekad nevar būt par garu. Par īsu, gan.
tieši otrādāk jo garāks džips jo sliktāka caurgājamība, kas ir džipa galvenais uzdevums, autobuss nevar būt par garu, bet prieks kam autobusu-džipu, ko ar to vedīs ekskursijā sēnēs?