Riepu ražotājs Pirelli paplašinājis Collezione riepu piedāvājumu, izlaižot jaunu piedāvājumu Stelvio Corsa, kas paredzētas pasaulē dārgākajai automašīnai Ferrari 250 GTO.
Vizuāli Stelvio Corsa līdzinās oriģinālajām 50, 60.gadu Ferrari riepām, bet to sastāvā ir mūsdienīgi materiāli, kas nodrošina labāku saķeri ar ceļa virsmu un augstu nodilumizsturību. Riepas izmērs ir 215/70 R15 priekšējai asij un 225/70 R15 aizmugurei.
Gatavojoties retro riepas ražošanai, Pirelli rūpīgi izpētīja arhīvu fotogrāfijas, oriģinālās specifikācijas un autosacīkšu tehnoloģijas.
Pirelli riepas ar nosaukumu Stelvio tika ražotas 50.gados un tika montētas Ferrari 500 formulas bolīdam ar kuru Alberto Askari divas reizes izcīnīja čempiona titulu.
Ferrari 250 GTO ir viens no dārgākajiem klasisko automobiļu modeļiem. 2014.gadā 1962.gada eksemplārs tika pārdots par 38 miljoniem dolāru, bet 2016.gadā kāds cits Ferrari 250 GTO tika pārdots par rekordlielu summu – 62,5 miljoniem dolāru.
Tiešām, lieliska ziņa. Ferarri 250 GTO īpašnieki izlasīs šo ziņu iauto.lv un ies pasūtīt.
...
Bet ja nopietni, tad mēs visi zinām, kāds ir šī raksta un šīs uztaisītās riepas mērķis.
Reklāma. Kāpēc maksāt kaut kādam reklamu kantorim, pasūtīt dārgu reklāmu, to visur publicēt, ja var uzbūvēt 4 riepas, un iedot šo ziņu žurnaļugiem. Tie visu izdarīs par velti.
Man gan liekas, ka specifiskas / individuālas riepas izgatavot ir stipri dārgāk kā noalgot to robotu, kas uzburs tekstu par VAG izstrādājumiem, piebārstot to ar "vienreizējs", "neticams", "pārsteidzošs", "labākais savā klasē", utt
Jā, bet pēc tam tos: "vienreizējs", "neticams", "pārsteidzošs", "labākais savā klasē", utt vajag kaut kur publicēt. Kurš tev par velti reklamēs. Autoražotājiem vieglāk - viņi parāda bamperi, uzbrauc kaut kādā kalnā un žurnaļugi raksta.
Nevar taču riepu ražotājs aizlīmēt protektoru un braukt pa pilsētu, lai visi min - kāds tad būs jaunais protektors? Vai nopublicēt gabalu gumijas, kā tīzeri...