Ar 1200 km gaitas rezervi - vācu inženieris izstrādā elektrisku varenauto Ķīnas jaunuzņēmumam 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.aprīlis 2018 12:01

Vācu inženieris Rolands Gumperts – 2013.gadā bankrotējušās kompānijas Gumpert īpašnieks – izstrādā elektriskās piedziņas varenauto RG Ķīnas jaunuzņēmumam Aiways.

Pagaidām gan par jauno projektu nav sevišķi daudz informācijas – zināms vien, ka RG ir elektriskās piedziņas kupeja, kas līdz 100 km/h paātrinās 2,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums pārsniedz 300 km/h.  Pārsteidz elektriskā auto gaitas rezerve – 1200 km, taču kādā veidā inženieri to panāks, netiek ziņots.

Toties uzņēmums labprāt dalās ar saviem nākotnes plāniem, atklājot, ka tiek celta rūpnīca, kas pirmajā attīstības posmā spēs saražot 150 000, bet pēc tam – arī 300 000 automobiļu gadā. Acīmredzot, galvenais uzsvars tiks likts nevis uz jau pieminēto varenauto RG, bet gan uz krosoveriem, sedaniem un miniveniem, kuru izstrāde ietilpst Aiways kompānijas tuvākajos plānos.

Vācu inženieris Rolans Gumperts, kas ilgus gadus vadīja Audi Sport nodaļu, savu kompāniju Gumpert nodibināja 2001.gadā. Uzņēmums radīja varenauto Apollo – vienu no tā laika pasaules ātrākajiem automobiļiem, taču globālā ekonomikas krīze salīdzinoši nelielo kolektīvu iedragāja pārāk spēcīgi un 2013.gadā tas savu darbību pārtrauca.   

 
Visi komentāri
 
eidis 5.aprīlis 2018 12:33
0 1 Atbildēt

Princiā jau tos elektroauto varētu nodrošināt ar papildus degvielas šūnu rezervi - teiksim ūdeņraža rezervuāru piem 200 km. Līdz ar to elektro auto būtu teiksim 300km + 200km rezerve. Ikdienā lieto max 300 km, pa nakti uzlādē. Forsmažorā izlieto tos +200 un tad kkur uzpildi atpakaļ jeb mājās pa dārgo darbini reaktoru.

šādā veidā principā arī tos ikdienā nevajadzīgos 1200km var panākt - vnk paliela ūdeņraža bāka + akumulatori.

ezis71 6.aprīlis 2018 23:20
0 0 Atbildēt

Tirgus bābu līmenis,auto nav ir tikai ideja vai murgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti