Visi komentāri - Pininfarina elektriskais sedans varēs nobraukt 1000 km

Pininfarina elektriskais sedans varēs nobraukt 1000 km 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.aprīlis 2018 13:16

Itālijas dizaina kompānija Pininfarina Pekinas autoizstādē nodemonstrēs divus konceptus, kas izstrādāti sadarbībā ar Honkongas Hybrid Kinetic Group. Viens no tiem ir elektriskās piedziņas sedans H500, kas bez atkārtotas uzlādes spēs nobraukt 1000 kilometrus.

Pagaidām netiek atklāta sīkāka informācija, taču paredzams, ka H500 tehniskais pildījums līdzināsies Pininfarina iepriekšējam konceptam – kupejai HK GT, kas bija aprīkota ar hibrīdiekārtu un mikroturboģeneratoru.

Zināms, ka bez atkārtotas uzlādes H500 sedans varēs nobraukt 1000 kilometrus, iegūs ciparu mērinstrumentu paneli, pret vadītāju pavērstu centrālo displeju un papildu skārienjutīgu virsmu konsoles apakšdaļā, kas varētu kalpot automobiļa galveno funkciju pārvaldīšanai.

Pininfarina un Hybrid Kinetic Group sadarbība sākās 2017.gadā ar sedana H600 projektu. Vēlāk tika izstrādāts dizains krosoveriem K550 un K750, kā arī jau pieminētajai kupejai HK GT.

Visu konceptautomobiļu dzinējspēks bija hibrīdiekārta ar mikroturboģeneratoru, kas tika izmantots akumulatoru strāvas krājumu papildināšanai.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 10.aprīlis 2018 14:42
0 0 Atbildēt

Fake. Multfilmās varbūt arī nobrauc 1000km.

eidis 10.aprīlis 2018 16:26
0 0 Atbildēt

Man jau liekas, ka pieleikot fuel cell ūdeņraža bāku, kko tādu var dabūt. Vienīgi tā bāka būtu back-up, jo grūti uzpildīt.

Kanibaals 11.aprīlis 2018 11:25
0 0 Atbildēt

ūdeņraža bāka padarīs to auto ekonomiski nepanesamu. Visas tās ūdeņraža fantāzijas ir tikai klasisko autoražotāju māņu gājiens, lai tēlotu, ka taisās ražot elektroauto, bet redz tas ir tāls sapnis, taču pērciet mūsu vecos labos auto jau tagad.

Ūdeņraža ekonomika ogļūdeņražu vietā ir nerentabla un nav pašpietiekoša. Tas var darboties tikai Islandē, kur enerģija ir tikpat kā par brīvu. Jebkur citur lētāk ir lādēt akumulatorus nevis mocīties ar ūdeņradi.

eidis 11.aprīlis 2018 13:59
0 0 Atbildēt

Es piekrītu. āpēc saku, ka ūdenraža šūnas = backup. Ja Talsu mežos paliec bez elektrības.

Standartā akumulators. Ūdeņradi notērē tikai ja schaise.

qwerty 11.aprīlis 2018 10:58
3 0 Atbildēt

Visi šitie no nekurienes uzrtadušies superelektromobīļi raksta, ka varēs nobraukt "10 000"km ar vienu uzlādi. Tikai nezin kādēļ tirgū neviens tāds mega aparāts tā arī nav parādijies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti