Itālijas dizaina kompānija Pininfarina Pekinas autoizstādē nodemonstrēs divus konceptus, kas izstrādāti sadarbībā ar Honkongas Hybrid Kinetic Group. Viens no tiem ir elektriskās piedziņas sedans H500, kas bez atkārtotas uzlādes spēs nobraukt 1000 kilometrus.
Pagaidām netiek atklāta sīkāka informācija, taču paredzams, ka H500 tehniskais pildījums līdzināsies Pininfarina iepriekšējam konceptam – kupejai HK GT, kas bija aprīkota ar hibrīdiekārtu un mikroturboģeneratoru.
Zināms, ka bez atkārtotas uzlādes H500 sedans varēs nobraukt 1000 kilometrus, iegūs ciparu mērinstrumentu paneli, pret vadītāju pavērstu centrālo displeju un papildu skārienjutīgu virsmu konsoles apakšdaļā, kas varētu kalpot automobiļa galveno funkciju pārvaldīšanai.
Pininfarina un Hybrid Kinetic Group sadarbība sākās 2017.gadā ar sedana H600 projektu. Vēlāk tika izstrādāts dizains krosoveriem K550 un K750, kā arī jau pieminētajai kupejai HK GT.
Visu konceptautomobiļu dzinējspēks bija hibrīdiekārta ar mikroturboģeneratoru, kas tika izmantots akumulatoru strāvas krājumu papildināšanai.
Fake. Multfilmās varbūt arī nobrauc 1000km.
Man jau liekas, ka pieleikot fuel cell ūdeņraža bāku, kko tādu var dabūt. Vienīgi tā bāka būtu back-up, jo grūti uzpildīt.
ūdeņraža bāka padarīs to auto ekonomiski nepanesamu. Visas tās ūdeņraža fantāzijas ir tikai klasisko autoražotāju māņu gājiens, lai tēlotu, ka taisās ražot elektroauto, bet redz tas ir tāls sapnis, taču pērciet mūsu vecos labos auto jau tagad.
Ūdeņraža ekonomika ogļūdeņražu vietā ir nerentabla un nav pašpietiekoša. Tas var darboties tikai Islandē, kur enerģija ir tikpat kā par brīvu. Jebkur citur lētāk ir lādēt akumulatorus nevis mocīties ar ūdeņradi.
Es piekrītu. āpēc saku, ka ūdenraža šūnas = backup. Ja Talsu mežos paliec bez elektrības.
Standartā akumulators. Ūdeņradi notērē tikai ja schaise.