Pekinas motoršovā Volkswagen nodemonstrēja konceptu Powerful Family SUV. Tagad kļuvis zināms, ka sērijā tas dosies ar nosaukumu Tharu un tiks ražots milzu daudzumā, sasniedzot vismaz 400 000 eksemplāru gadā.
Volkswagen Tharu taps uz VW koncerna universālās MQB platformas un tuvākais radinieks tam ir Škoda Karoq. Tharu komplektēs ar tiem pašiem dzinējiem, ko Karoq, paredzot klientu izvēlei divus benzīna turbo motorus ar 1,2 un 1,4 litru tilpumu. Pirmajā gadījumā tas attīsta 116, otrā – 150 Zs. Transmisiju sarakstā sešu pakāpju mehāniskā un septiņu pakāpju DSG robotizētā divsajūgu pārnesumkārba. Piedziņa – tikai uz priekšējiem riteņiem.
Ķīnas tirgum Volkswagen-SAIC kopuzņēmums Tharu sāks ražot jau šogad, nākamgad Tharu varētu startēt Krievijas tirgū, 2020.gadā Meksikā sāksies ražošana Ziemeļamerikas reģionam, bet Argentīnā – Dienvidamerikai.
Eiropā nebūs. Jo kas tad finansēs VW grupu? Kāpēc pa lēto tirgot kaut kādu Tharu, ja var pa dārgo tirgot to pašu Tharu tikai ar citu nosaukumu ( tuareg, tiguan), un raut rekordpeļņu?
Vienīgie iemesli tam lai šis brīnums būtu lētāks būs tas, ka to liks kopā ķīnieši ķīnā, nevis turki vācijā, un tas, ka motori komplektācijā piedāvāti netiks. Citi iemesli tam, lai tā miza būtu lētāka, nav - tomēr tā kaste ir izveidota izmantojot šodienas tehnoloģijas.
Ak jā, ķīniešiem bik atšķiras gaume no eiropiešiem, gan jau šitas brīnums ir ar garāku kāju vietu aizmugurējajiem, kā ķīniešiem iecienīts.