400 000 vienību gadā – jaunajam VW krosoveram Tharu paredz milzu noietu 5

 
iAuto | 10.maijs 2018 11:16

Pekinas motoršovā Volkswagen nodemonstrēja konceptu Powerful Family SUV. Tagad kļuvis zināms, ka sērijā tas dosies ar nosaukumu Tharu un tiks ražots milzu daudzumā, sasniedzot vismaz 400 000 eksemplāru gadā.

Volkswagen Tharu taps uz VW koncerna universālās MQB platformas un tuvākais radinieks tam ir Škoda Karoq. Tharu komplektēs ar tiem pašiem dzinējiem, ko Karoq, paredzot klientu izvēlei divus benzīna turbo motorus  ar 1,2 un 1,4 litru tilpumu. Pirmajā gadījumā tas attīsta 116, otrā – 150 Zs. Transmisiju sarakstā sešu pakāpju mehāniskā un septiņu pakāpju DSG robotizētā divsajūgu pārnesumkārba. Piedziņa – tikai uz priekšējiem riteņiem.

Ķīnas tirgum Volkswagen-SAIC kopuzņēmums Tharu sāks ražot jau šogad, nākamgad Tharu varētu startēt Krievijas tirgū, 2020.gadā Meksikā sāksies ražošana Ziemeļamerikas reģionam, bet Argentīnā – Dienvidamerikai.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 10.maijs 2018 12:21
2 2 Atbildēt

Eiropā nebūs. Jo kas tad finansēs VW grupu? Kāpēc pa lēto tirgot kaut kādu Tharu, ja var pa dārgo tirgot to pašu Tharu tikai ar citu nosaukumu ( tuareg, tiguan), un raut rekordpeļņu?

msh 10.maijs 2018 17:32
0 0 Atbildēt

Vienīgie iemesli tam lai šis brīnums būtu lētāks būs tas, ka to liks kopā ķīnieši ķīnā, nevis turki vācijā, un tas, ka motori komplektācijā piedāvāti netiks. Citi iemesli tam, lai tā miza būtu lētāka, nav - tomēr tā kaste ir izveidota izmantojot šodienas tehnoloģijas.

Ak jā, ķīniešiem bik atšķiras gaume no eiropiešiem, gan jau šitas brīnums ir ar garāku kāju vietu aizmugurējajiem, kā ķīniešiem iecienīts.

usaexperc 10.maijs 2018 16:57
2 1 Atbildēt

Un kur tad visi Trumpīša draudi par sankcijām pret ražotnēm ārpus štatiem??? Vāciešiem un ķīniešiem-krieviem pie kājas, iepiš trumpītim pa olām un ražo kur un kā grib! Amīšiem atliek sastāties rindā ar nolaistām biksēm, lai tiktu pie tā reģiona etalonauto - VW.

ro 10.maijs 2018 21:56
0 0 Atbildēt

Kārtējā mazlitrāžas miskaste,kas maksās kosmosu...

gk 11.maijs 2018 10:13
1 0 Atbildēt

1.4 TSI ar 150...varēja 2.0l ar vismaz 200...nu tā apmēram, kā 2018.gada VW Polo GTI...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti