Drīz pēc tam, kad Škoda paziņoja par Karoq paaugstinātas pārgājības modeli Scout, kompaktā krosovera saime papildināta ar sportisko modifikāciju Sportline.
Škoda Karoq Sportline atšķiras ar melnas krāsas sportiska stila virsbūves detaļām, 18 vai 19 collu riteņu diskiem, sporta stūri un sēdekļiem, alumīnija pedāļu uzlikām un salona fona izgaismojumu.
Neskaitot bāzes agregātus – 1,5 TSI benzīna un 2,0 litru TDI dīzeļdzinēju, Sportline modifikācijai, ko varēs pasūtīt priekšpiedziņas vai visu riteņu piedziņas variantā, būs pieejams divlitru benzīna turbo dzinējs ar 190 Zs. Atkarībā no izvēlētā motora, agregāti būs kombinēti ar sešu pakāpju mehānisko vai septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu.
Agrāk prezentētais Škoda Karoq Scout atšķiras ar pilnpiedziņu jau bāzes versijā, 18 collu riteņu diskiem un sudrabkrāsas eksterjera dekoriem.
Aiz matiem pievilkts Sports tur būtu ja tas divlitru benzīns tiktu montēts 252Zs versijā.
Mārketinga departamentā tapis modelis, kad viena detaļa tiek aivietota ar citu, drusku dārgāku bet par cenu kas dubultā nosedz gan "noņemtās" gan "uzliktās" detaļas izmaksas.
Pērciet, pērciet!
Bet vai tu ražotāja vietā tā nedarītu? - recepte jau baigi vienkārša: ir plastmasas uzlikas un drusciņ lielākas riepas - apvidnieks, ir sporta stūre un pedāļi - versija Sport