Jaunums automobiļu tirgū - Peugeot uzlādējamie hibrīddzinēji (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 27.septembris 2018 13:04

Drīz tirgū parādīsies Peugeot jaunie uzlādējamie (plug-in) hibrīddzinēji, no kuriem četru riteņu piedziņas HYBRID4 ir paredzēts krosoveram Peugeot 3008, bet priekšējās piedziņas HYBRID pavisam jaunajiem modeļiem kupejai-sedanam Peugeot 508 un universālim 508 SW. Modeļi ar jaunajiem hibrīddzinējiem būs pieejami sākot no 2019. gada 4. ceturkšņa.

Pateicoties elektrodzinēja nulles emisijai (ZEV), četru riteņu piedziņas HYBRID4 efektivitātei un sporta režīma jaudīgumam, kā arī hibrīdrežīma daudzpusībai, Peugeot plug-in hibrīdu vadīšana kļūs par patīkamu pārdzīvojumu. Atkarībā no automobiļa izmantošanas apstākļiem (pārvietošanās pa lielceļiem, pilsētu vai laukiem), varēs izvēlēties priekšējo vai četru riteņu piedziņas shēmu, 225 vai 300 Zs dzinēju, universāli vai krosoveru.

Kā HYBRID tā arī HYBRID4 automobiļu elektriskie dzinēji ir uzlādējami un aprīkoti ar 1,6 litru PureTech benzīna dzinēju, papildu starteri, ģeneratoru un īpašu dzesēšanas sistēmu. HYBRID benzīna dzinēja jauda ir 180 Zs, HYBRID4 – 225 Zs.

PureTech dzinējs ir savienots ar jaunu e-EAT8 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas ir tieši paredzēta Peugeot PLUG-IN HYBRID dzinējiem. Ar pārnesumkārbu savienotais 110Zs / 80 kW elektromotors savu jaudu pārnes uz priekšējo tiltu. Lai elektriskā un iekšdedzes dzinēja piedziņas pārslēgšana notiktu laideni un nemanāmi, pārnesumu kārbā hidrotransformatora vietā tiek izmantots daudzdisku slapjais sajūgs. Šāds risinājums paaugstina spēkrata maksimālo griezes momentu par 60 Nm, uzlabojot automobiļa veiktspēju.

HYBRID4 versijām aizmugurējā daudzsviru piekare ir integrēta ar 110 Zs / 80 kW elektrodzinēju. Aizmugurējā piedziņa neietekmē automobiļa vadīšanas īpašības un bagāžas nodalījuma izmantošanu.

Neatkarīgi no dzinēju versijas zem aizmugures sēdekļiem ir novietots augstsprieguma litija akumulators ar kapacitāti 11,8 KWh HYBRID dzinējam un 13,2 KWh – HYBRID4 dzinējam. Saskaņā ar WLTP testa metodes rezultātiem ar akumulatoru var nobraukt līdz 50 kilometriem (60 kilometri saskaņā ar NEDC testa metodes rezultātiem). Lai dzinējs darbotos iespējami klusāk, noklusējot iestatīts nulles emisijas elektromotora režīms, ja to atļauj akumulatora uzlādēšanas līmenis. Pirms darbu pārņem benzīna dzinējs, ar elektromotoru var attīstīt ātrumu līdz 135 km/h.

Autovadītājs var aktivēt jauno bremzēšanas funkciju, kas ļauj samazināt ātrumu bez bremžu pedāļa nospiešanas. Piemēram, ja dzinējs nobraucienā no kalna bremzē vai autovadītājs nospiež bremžu pedāli, augstas energoefektivitātes i-Booster bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru.

Jaunā e-SAVE funkcija ļauj saglabāt elektroenerģiju, piemēram 10 vai 20 kilometru nobraukšanai vai visa akumulatora tilpuma apmērā. Šī funkcija ir vienkārši aktivizējama uz skārienjutīgā ekrāna.

Ar parasto 3,3 kilovatu un 8 ampēru lādētāju akumulatoru var uzlādēt 8 stundās, ar 14 ampēru lādētāju, kam ir pastiprināta Green'up® kontaktdakša – 4 stundās, un ar 6,6 kilovatu 32 ampēru Wallbox lādētāju – mazāk nekā 2 stundās. Par uzlādēšanās līmeni ziņo krāsainās indikatora gaismas ap kontaktligzdu. Pati kontaktligzda atrodas nemanāmā vietā kreisajā aizmugurējā spārnā.

Peugeot PLUG-IN HYBRID dzinēji piedāvā dažādus braukšanas režīmus, piemēram, klusu un 100 % uz elektrības pamatotu Zero Emission, elpu aizraujošu un jaudīgu Sport, daudzpusīgu Hybrid, četru riteņu piedziņas 4WD (Peugeot 3008 HYBRID4) kā arī Hybrid režīmu un elektroniski piekari kontrolējamu Comfort (jauns Peugeot 508 HYBRID). Atkarībā no akumulatora uzlādēšanas pakāpes ar elektromotoru var braukt visos režīmos.

Jaunajiem hibrīddzinējiem ir pielāgots arī Peugeot i-Cockpit® skārienjutīgais ekrāns un numuru taustiņi, tā ka autovadītājam ir redzams braukšanas režīms, akumulatora uzlādes līmenis, attālums, ko iespējams paveikt ar elektromotoru un cita vajadzīga informācija. Protams, ka tiek parādīts arī degvielas līmenis un maksimāli nobraucamais attālums ar benzīna dzinēju. Uz skārienjutīgā ekrāna redzama hibrīddzinēja izvēlne, kurā redzama enerģijas plūsma, degvielas un enerģijas patēriņš, tuvākās degvielas uzpildes un uzlādēšanas stacijas utt.

HYBRID4 dzinējs ātrumu 100 km stundā attīsta 6,5 sekundēs. Četru riteņu piedziņas režīmā būs patīkamāk braukt pa laukiem un pa dubļainu, apsnigušu vai līkumotu lielceļu. 300 Zs dzinēja CO2 izmešu rādītāji ir vieni no labākajiem automobiļu tirgū, pēc WLTP testa rezultātiem nepārsniedzot 49 gramus uz kilometru. Tikpat zems izmešu līmenis ir arī HYBRID versijai.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 28.septembris 2018 3:25
1 0 Atbildēt

Ir acīmredzami galvu jāsaspiež, lai pirktu PEUGEOT hibrīdu Ar garantiju, ka tam ik pa laikam kaut kāda ķibele notiks, dīlerim apgalvojot ar smaidu, ka PEUGEOT tā vienkārši esot...

GTD2 28.septembris 2018 8:11
1 1 Atbildēt

līdzīgi man teica arī Toyotas servissā, uz jautājumu kāpēc slikti slēdzās ātrumkārba, bija atbilde,'' ko tad Tu gribi tā taču Toyota''

kasinsh79 28.septembris 2018 11:35
1 1 Atbildēt

Vēl Mazda dīleris teica "ko tad gribi, tā taču Mazda", kad par salona akustisko problēmu taujāju

wu 28.septembris 2018 18:10
1 0 Atbildēt

Man atkal VW dīlers ieteica uzreiz paņemt evukuatora abonomentu, jo vw tā vienkārši esot, kārba var nojukt jeb kurā momentā...

kasinsh79 28.septembris 2018 21:29
0 0 Atbildēt

Varbūt. Manam passat nupat gads un 34tkm. Nekādu evakuatoru nevajag

msh 28.septembris 2018 12:30
1 0 Atbildēt

Labi ka jauna fofāgena kārbas parodijai dīleris saka nevis "ko tu gribi, tas ir DSG", bet gan "uzliksim programmatūras atjauninājumu", tas nekas ka ideāli nebūs nekad...

GTD2 28.septembris 2018 14:09
1 0 Atbildēt

bet labi ,ka vismaz mēģina kaut ko glābt, no braukšanas viedokļa ļoti patīk dsg, vienkārši ekselanti, salidzinot ar parastiem automatiem ,kas vairumaa ļoti lēni parslēdfzās dēļ tā automāti pārsvarā nepatīk, bet dsg ir ok

x 28.septembris 2018 18:11
2 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā bmw zf kārbu nespēj pārsist neviens, ne ātruma/ilgmūžības ziņā!

GTD2 28.septembris 2018 13:59
0 0 Atbildēt

ta visi vienaadi tikai kad iegadajaas pie viņiem auto tad slavē, ka nekas nav labākspar šo

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti