No 51 800 eiro – Peugeot 508 SW universāla First Edition modelis (+ FOTO) 30

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.oktobris 2018 14:13

Francijas autobūves kompānija Peugeot laidusi klajā 508 saimes SW universāla First Edition modeli. Īpašā modeļa cena sāksies no atzīmes 51 800 eiro par versiju ar benzīna motoru.

Peugeot 508 SW First Edition veidots uz GT modifikācijas bāzes, atšķirsies ar mirdzoši melnu radiatora resti, 19 collu divkrāsu Augusta vieglmetāla riteņu diskiem un būs pieejams divos krāsu variantos: Perlmutt baltā un Amazonite pelēkā.

Automašīnas salonā var būt melni vai sarkani sporta sēdekļi ar ādas apdari un kaparkrāsas diegu nošuvumu, ar ādu apvilkta sporta stūre, melns jumts, alumīnija pedāļu uzlikas uz sliekšņu dekori ar uzrakstu First Edition. Komplektu papildina i-Cockpit digitālie mērinstrumenti, multimediju sistēma ar 10 collu ekrānu, nakts redzamības sistēma, Focal audio iekārta un Zebrano koka bagāžnieka grīda ar iebūvētām sliedēm.

Peugeot 508 SW First Edition būs pieejams ar 225 Zs jaudīgu benzīna motoru un 180 Zs jaudīgu dīzeli. Abos gadījumos kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Benzīna versija maksās 51 800 eiro, bet dīzeļa variants – 52 650 eiro.

Peugeot 508 SW First Edition tiks izlaists ierobežotā daudzumā un piedāvāts 12 Eiropas valstu tirgos.

 
Visi komentāri
 
Dīvāna komentāri 7.oktobris 2018 14:15
24 4 Atbildēt

Nopietni? 50 stukas par francūži?

Ha 7.oktobris 2018 15:03
7 14 Atbildēt

ja Audi var, kāpēc tad Peugeot ne?

kasinsh79 8.oktobris 2018 8:19
14 6 Atbildēt

Jo, tā ir teju vai nesalīdzināma tehnika Totāli nesalīdzināms vērtības kritums utt.

Rallists 8.oktobris 2018 16:53
4 14 Atbildēt

Ķeksīša vilcējam gan jau sanāktu savādāk-pa 50k, sanāks papliks A4, ar ķeksīšiem uzpakojot līdz zvēru karaļa līmenim tur būs jau visas 70-80. Stādies priekšā cik pakas maksātu koka grīda A4 universālam?

Bet visumā šāda auto pircēju būtu grūti apskaust-pēc līzes beigām par līzinga atlikumu viņs nevienam nebūs vajadzīgs. Un vairākus gadus cilvēks būs mierinājis sevi ar domu ka brauc ar Prēmium "pa lēto".

viencexperc 7.oktobris 2018 16:09
6 18 Atbildēt

Tas taču prēmiums. Pagaidām, no eiropas kompānijām, tikai Dacia un Renault nav prēmiums. Bet drīz būs.

HE 7.oktobris 2018 19:40
16 4 Atbildēt

Katram autobraucējam reiz janopērk franču auto ,lai saprastu kas tas ir ? Bet kāpēc tik dārga skola?

kasinsh79 7.oktobris 2018 21:43
7 5 Atbildēt

100% piekritīšu

eidis 8.oktobris 2018 11:31
2 6 Atbildēt

Nav par 100%. Man kādreiz bija pavecs Citrons. Prēmiums. Izturīgākais un mazprasīgākais auto kāds man bijis. Bet tā ir vēsture, kas diezin vai tuvākajā laikā atgriezīsies

407 8.oktobris 2018 21:33
4 6 Atbildēt

To Tu labāk saki par Itāļu mašīnām, sapratīsi īsto skolu!

kasinsh79 8.oktobris 2018 8:23
13 8 Atbildēt

Interesantākais, ka arī es esmu bijis baigais Peugeot aizstāvis, tiesa gan - tad, kad auto tika paņemts ilgtermiņa ekspluatācijai (nomā). Iesākumā viss priecē, gan izskats, gan aprīkojums u.c. Pēc vienas kārtīgas ziemas un 40tkm kopā ar Peugeot, arī uzskatu, tā ir dārga mācība (man bija garantijas auto, ja nebūtu - kaut vai striķi jāņem). Ja vēl tas būtu vienīgais eksemplārs, bet pirms tam ģimenē bijis arī 407 modelis, kurā ielikām ne mazums līdzekļu visu elektronisko ķibeļu dēļ utt. Pē, pilnīgs

407 8.oktobris 2018 21:23
6 13 Atbildēt

Tad iemācies uzturēt auto darba kārtībā un nebūs problēmu, es katru dienu braucu ar 2005g. 407 Peugeot, gadā nobraucu 50-55tkm un braucu jau vairāk kā 2 gadus. Problēma nav mašīnās, bet jūsos.

msh 8.oktobris 2018 22:00
1 1 Atbildēt

Problēma būs kur citur - kasiņam bija zvēru karalis, kurš uzbūvēts +/- kā visas jaunās lamatas - puņķaini tehniskie risinājumi un vairāki desmiti vadības bloku. Tikmēr tavējais zvēru karalis diez vai tehniskās sarežģītības ziņā ir ticis tālāk par kādu ceturto golfu. Teiksim, viena no kasiņa problēmām bija ar elektrisko roceni - mezglu, kas jau savā idejā ir pilnīgs sūds - bet pirmajam braucējam patīk spēlēties ar podziņām, un tā nu tā tur ir - tev tikmēr noteikti ir normāla rocene, kloķis... Tā noteikti varētu paturpināt.

kasinsh79 8.oktobris 2018 22:32
6 6 Atbildēt

Nemuldi. Ja auto nav neviena defekta, bet tad tie rodas viens pēc otra - tos gribas novērst (tie kaitina). Garantijas auto tie ir mūžīgie servisa apmeklējumi. Vecākam auto - ieguldījumi. Pie kam, salabojot šaizes, nekādas garantijas, ka tagad viss būs ok. Tam pašam 407 - 3 x (!!!) mainīju riepu spiediena sensorus, Abs/ASR devēju, izputēja gofrā utt. Par bargu naudu 508 bija kādi 3 nopietni garantijas remonti. Auto bija kā jauns, perfekti kopts utt. Pats saproti, ko runā?

GB12 8.oktobris 2018 10:14
11 1 Atbildēt

Simpātisks auto, bet, nu, jā - noteikti nav tās cenas vērts.

LMT 8.oktobris 2018 11:28
3 1 Atbildēt

Kauns tagad pat saukt par nabagversāli!

650 8.oktobris 2018 22:24
2 0 Atbildēt

Tā kā īstu argumentu te trūkst, tad visdrīzāk, ka tiešām par tiem "saviem" 51 viņu diemžēl reti kurš ņems.Krietni par lielu tā apetīte.Aptuveni tas pats, kas ar to figzin kam domāto Stinger-u.Tie, kam viņš it kā būtu adresēts, drošvien kārtējoreiz izskatīs kko citas markas lietotu pa 30/35, bet ne šo.Turklāt,pegiotam pat tāda normāla atbilstoša motora kā nav tā nav.Tur nav tā jābūt, ka jau pirmais reku testa interesents izbraucot pasaka, ka 225zs motors ne suuda neiet."Neiet" var kaut kāda dacij/fābija pa 15k, bet ne jau par 51k vērtu dzelzsgabalu tā būt normāla tēma ko diskutēt.Lai cik tas skaists nebūtu,pa 51k tomēr būtu vēl kaut kādas intereses jāpaņem vērā.

kasinsh79 8.oktobris 2018 22:46
4 3 Atbildēt

Te es tiešām nesaprotu Peugeot ražotāju. Principā, jābūt neaptēstam izdot tādu naudu par konkrēto sūti. Pēc 3 gadiem tas tik un tā maksās max 15k eur. Tātad, 3 gados pakāsiens veseliem 36k eur

kasinsh79 8.oktobris 2018 22:47
1 2 Atbildēt

Nav pārāk traki zaudēt vērtības kritumā 1k Eur mēnesī?...

Coffe racer 8.oktobris 2018 23:28
5 7 Atbildēt

Muļķības, šis 508 viennozīmīgi ir un būs labāks pirkums par jauno pasātu. Klusāks, komfortablāks, labāk aprīkots un lētāks.

Kas attiecas uz tehnisko izturību, tad sen vairs franči neplīst vairāk par citiem auto, svišķi VAGu.

Nu piemēram:

1. DSG - var nomirt jebkad, jebkurā mirklī arī jaunam auto pēc 10k kilometriem.

2. El. rocene VAGam neplīst? Kā ar vecajiem passat b6? Katram otrajam aizmugurē ķiniešu suporti salikti, tās rocenītes visiem, kā vienam sāka pēc 150k jukt. Tā pati problēma bija audi.

3. Ad blue? Neeplīst? arī katram otrajam jau noglušīta.

3. + tad visi check engine, parking sensori, panorāmas lūku grebēšanas utt., labi, ka to vēl novērš arī pēcgarantijas auto. Ā un nemaz nerunāsim par puņķaino motortelpu, bet nu tas VAGiem normāli, ar sakaltušām blīvēm jau no konveijera noripo

kasinsh79 9.oktobris 2018 6:38
4 1 Atbildēt

Tad tikai pērc nost! Zini, passat nav nevienas elektroniskas kļūdas 35tkm laikā, kamēr Peugeot 508 to bija vesels lērums. Smieklīgs salīdzinājums.

Coffe racer 9.oktobris 2018 11:47
1 0 Atbildēt

Kura gada 508 Tev bija un pie kāda nobraukuma?

Nu 35k jau nekas nav, ap "sotaciņu" sāksies...

kasinsh79 9.oktobris 2018 12:17
0 0 Atbildēt

Ap 30tkm paņēmu, 2015.gada modelis Allure komplektācijā, ar drausmīgu automātu, bet toties 180 zs feinu dīzeļa sirdi.

GTD2 9.oktobris 2018 8:57
0 0 Atbildēt

mums darbaa bija 2000 gada 508 lauva, nabagam griida loti atri saruseeja, cik atceros bija diezgan konfortabls, dzinejs gan izcili gauss, lielakaa probleema bija ar galvu un tas bja auto veel diezgan svaigam pat nebija 200tukst. Salidzinot ar passatu taa ir masina ar kuru mieriigi brauc bez problemmaam 500 un vairaak tukst, ar so diemzeel taa nesanaaks, jo remonti salidzinot loti dargi

Coffe racer 9.oktobris 2018 11:54
2 1 Atbildēt

Atvaino, bet tu izliecies, vai esi neaptēsts?

500k ar VAGu bez problēmām? Nav tāda auto ar kuru var nobraukt 500k bez problēmām. Tavam VAGam jau pēc 200k MAX 250k, būs divreiz labota dsg(ja manuālis, tad 1x mainīts divmasu spararats), izgriezsts pdf noglušits egr, restaurēta turbīna, un sprauslas jau sāks "pilināt", un jā el. rocenei arī droši vien būs beigas + ad blue būs noglušīts, vai 2x remontēts + citi defekti. Bet 500K?? Tu te par vecajiem audi kuriem vēl tika uzstādīti AEL dīzelīši runā? Nu kādi 500k? Marazms!

GTD2 9.oktobris 2018 16:02
0 0 Atbildēt

man ir patlaban 2012 gada superb pari par 450tukst nobraukums, karba gan manualaa, cik dzirdets ar piermiem dsg bija elektronikas problemas jaunakiem neesmu dzirdejis egr ganir noglusiits jo neredzu tam jeegu un uzchipots lai fiksaaks, add blu nav bet zinu kas vinu uzman aar to problemu arii nav, turbina veel normala sperauslas un spararats arii. vienigais suknim salniku mainiju,jo salera pileeja, nav nekaada vaina jamauc. problema ir taa ka tie auto vairums ir no vacijas kuriem parsvaraa nobraukums pari 300tukstosoiem tik smuki sakruķīts

kasinsh79 9.oktobris 2018 8:52
1 2 Atbildēt

Vispār man patīk, ka viedākie prāti spriež nevis pēc savas pieredzes, bet gan no saklausītām pasakām netā, no paziņu paziņām utt. Es vismaz esmu tādus auto lietojis. Pats. Ziniet, ko - 10 gadus vecs BMW E60 arī bija krietni labāks par jaunu Peugeot. Nopietni. Nesalīdzināms prieks braukt, un pat tehniskā uzticamība tādam "vecam" BMW manā gadījumā bija stipri pārāka par jaunu Peugeot.

Par to salīdzinājumu ar Passat. Vācietis francūzi saliek vienos vārtos. Vēl tagad smīnu par savas biroja ēkas vienu dāmu, kura līdz ar mani tika pie identiski balta Peugeot 508 automāta. Viņa turpina sipties, es savukārt jau gadu braucu ar baudu Forum Auto manējo ex Peugeot tirgoja 1,5 gadus - jā, lieliska tehnika, nudien lieliska Viens pluss ir Peugeot - tas ir zagļiem vienaldzīgs auto (varbūt jaunajiem modeļiem kas mainās). OK, arī kluss braucot (bet, noteikti NE klusāks par Passat, ja salīdzinām). Letāks? Nu, nu - super aprīkots Passat man izmaksāja 35k eur, te piedāvā par potenciālu lamatu izdot 51k eur

Lai laimīgi pircēji Peugeot. Never ever

Coffe racer 9.oktobris 2018 12:00
1 0 Atbildēt

Vispār jau es spriežu pēc savas pieredzes.

Esmu "izaudzinājis" divus pilnīgi jaunus VW un vienu audi, ar to man pietiek, lai vismaz pagaidām pat neskatītos uz šo VAG pusi.

Ko tavā uztverē nozīmē bauda braukt? Ar pasātu? Cik noprotu Tev ir b8? Kāda tur bauda?

Par bmw pikrītu labs FL e60 viennozīmīgi ir ērtāks un krietni baudāmāks par b8 pasātu ...

kasinsh79 9.oktobris 2018 12:16
0 0 Atbildēt

Negribas strīdēties, dzīvo ar savu pārliecību, es- ar savu.

Man lietots, bet kopts E60 > jaunu P508, savukārt Passat B8 >> gan par E60, gan vēl vairāk - par P508 Jā, man ar tādas komplektācijas Passat ļoti patīk braukt. Neko vairāk neskaidrojot. Peugeot vairs pat teorētiski nekad vairs neizskatīsim ne darba auto statusā, ne (pasarg, dies') - privāti.

Malaci 9.oktobris 2018 10:51
0 0 Atbildēt

Tikai ar premium cenu lohus var iekustinātĺ

ritens 9.oktobris 2018 13:41
0 0 Atbildēt

Vai paskatījies,kā ražojums elektronikai-vai,,Franču concerna Simens,,?Vismaz cik man nācies saskārties,-pārsvarā elektronika Franču auto,ir vācu arī Boch un citi brendi.

Patīk vai nepatīk ir gaumes lieta un arī vacu mārketinga triks,kas jau pierādījis,cik paties.... Bet tas strādā!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nesavalda 800 Zs - Ferrari 812 Superfast avārija Londonā (+ VIDEO)

Gandrīz 300 000 eiro vērtā varenauto Ferrari 812 Superfast īpašnieks nesavalda savu 800 Zs jaudīgo spēkratu un avarē uz viena no Londonas tiltiem. Lasīt vairāk

 

Latvijas futbola leģenda Kaspars Gorkšs izmēģina jauno BMW 520i MHEV (+ VIDEO) 4

Šodien Tavs Auto TV aplūkosim īpašu auto! Auto, kura dzīves moto ir bauda braukt. Auto, kurš ir uzticīgs klasiskajai riteņu piedziņai. Auto, kura pretizslīdēšanas sistēmu iespējams deaktivizēt ar vienas pogas spiedienu! Auto, kura vēsture aizsākās jau tālajā 1972.gadā. Un – auto, kura vārdu raksta ar lielo B! Lasīt vairāk

 

Gribēja sodīt, taču iekrita pats - Mercedes izraisa avāriju (+ VIDEO) 3

Nepacietīgs Mercedes vadītājs sāk "grūstīties", cenšoties nobīdīt malā priekšā braucošo, taču rezultātā pats nonāk pretējā joslā, izraisot avāriju, kurā iesaistīti vairāki transportlīdzekļi. Lasīt vairāk

 

Jaunā Renault Megane GrandCoupe ar elegantāku un izsmalcinātāku dizainu 4

Mégane Coupé ir iecienījuši tie klienti, kuri meklē prestižu C segmenta sedanu. Kopš šī modeļa nākšanas klājā 2016. gadā, kopumā pārdotas 200 000 vienības. Pieejams aptuveni trīsdesmit valstīs, šis auto veicina Renault starptautisko izaugsmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti