Škoda iepazīstina ar jauno krosoveru Kamiq (+ FOTO) 11

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 26.februāris 2019 12:45

Čehijas autobūves kompānija Škoda publicējusi attēlus un informāciju par savu jauno krosoveru Kamiq, kas modeļu piedāvājumā nostāsies pakāpienu zemāk par Kodiaq un Karoq.

Škoda Kamiq izgatavots uz MQB platformas, kas pamatā arī citiem Volkswagen koncerna kompaktiem, piemēram, VW Polo vai Seat Ateca. Škoda Kamiq ir 4241 mm garš, 1793 mm plats un 1531 mm augsts. Riteņu garenbāze – 2651 mm, bagāžas nodalījuma tilpums ir 400 – 1395 litri, bet klīrenss ir par 37 mm lielāks nekā hečbekam Scala.

Automobiļa dizains veidots pēc koncepta Vision X motīviem, izceļas ar salīdzinoši nelieliem priekšējiem lukturiem un virs tiem novietotām diožu dienasgaismām, melnu radiatora režģi, daļēji bagāžnieka vākā iestrādātiem lukturiem, difuzoru un jaunākajiem Škoda modeļiem raksturīgo kompānijas nosaukumu, kas tagad veidots no burtiem.

Krosovera salonā būs 10,25 collu ciparu mērinstrumenti un atkarībā no versijas 6,5 līdz 9,2 collu skārienjutīgs multimediju sistēmas ekrāns. Pircējs varēs izvēlēties salonu, kura apdarei izmantota mikrošķiedra vai materiāls, kas atgādina kristālisku struktūru, bet komforta opciju sarakstā ir tādas ekstras, kā, piemēram, apsildāma stūre, vējstikls vai visi sēdekļi.

 Motoru klāstu veido 1,0 litru trīscilindru benzīna dzinējs ar 95 Zs (175 Nm), kas darbojas kombinācijā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Būs arī šī paša dzinēja 115 Zs (200 Nm) versija savienojumā ar 6MK, bet par piemaksu to varēs komplektēt ar septiņu pakāpju DSG „robotu”.

Dārgākie Kamiq iegūs 1,5 litru TSI benzīna motoru ar 150 Zs (250 Nm), ko var kombinēņet ar 6MK vai 7DSG. Degvielas ekonomijas nolūkā šis dzinējs aprīkots ar Active Cylinder Technology (ACT), kas nelielā noslogojumā atslēdz divus no četriem motora cilindriem. Dīzeļdzinēju cienītājiem sagatavots četru cilindru agregāts ar 1,6 litru tilpumu un 115 Zs (250 Nm) jaudu, bet zaļāka dzīvesveida piekritējiem – dabasgāzes G-Tec 90 Zs modifikācija ar 6MK.

 
Visi komentāri
 
Janeks90 26.februāris 2019 13:06
4 0 Atbildēt

Manuprāt škodas krosoveri no ārpuses jau tagad izskatās novecojuši, lai gan izlaisti ir diezgan nesen. Šis nav izņēmums

tā gan 26.februāris 2019 13:10
2 0 Atbildēt

izskats nav svarīgs, galvenais tagad pasludināts, ka tas ir "krosovers"

Pensionārs 040746 26.februāris 2019 14:02
0 0 Atbildēt

Tam kas izgudro skodas nosaukumus vajag pateikt, ka alfabētā ir arī citi burti bez K un Q.

GTD2 26.februāris 2019 14:07
1 2 Atbildēt

sāk jau palikt garlaicīgi tie krossoveri nāk ,kā no pārpilnības raga nemaz vairs atšķirt nevar. Izskatam domāju ka nav noteicošais ,jo pārsvarā domāts lauku iedzivotājioem kuriem ne vienmēr pamartā ir izskats, un mazās klases auto tomēr noteicošā ir cena. nabaga cilvēki ,kas iegādāsies 1 l nemotorīti,it sevišķi tie ,kas viņu nopirks otreizējā tirgū. Varēs atkal sūdzēties,ka jaunās mašīnas ne cik ilgi nekalpo

imzz 26.februāris 2019 20:05
0 0 Atbildēt

Yeti bija atšķirīgs. Bet tika nomainīts pret Karogu, kurš jau ir visai līdzīgs "visiem pārējiem auto".

Bradypus 26.februāris 2019 14:38
1 0 Atbildēt

Kāmītis

26.februāris 2019 15:04
2 0 Atbildēt

kodaks, karogs, kāmītis - jāatceras tik, kurš lielāks, kurš mazāks

felix65 27.februāris 2019 7:29
0 0 Atbildēt

Delfos raksta, ka būs bremžu rekuperācija. Nezinu kā to var uztaisīt ne hibrīdam, bet jau izklausās dārgi.

imzz 27.februāris 2019 16:04
0 0 Atbildēt

Nehibrīdam to var uztaisīt , piemēram, ar saspiestā gaisa balonu + vienu gaisa turbīnu kaut kur apm. sajūga rajonā.

Conqueror 27.februāris 2019 9:06
0 0 Atbildēt

nu bet tā sarkanā krāsa gan man patīk, un kāmītis ir smuks

Johnny 1.marts 2019 9:57
1 0 Atbildēt

Kas tas par krossoveru, ja viņam pat nav plastmasas aizsarguzlikas uz riteņu arkām? Visiem labi zināms, kā mazie akmentiņi uz grants ceļiem un sāls+sniega putra līdz cinkam noņem laku, vai arī par šādu "ekstru" būs jāpiemaksā?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti