Visi komentāri - Volkswagen laiž klajā Golf universāla dabasgāzes versiju

Volkswagen laiž klajā Golf universāla dabasgāzes versiju 8

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 20.marts 2019 7:34

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen pievieno kompaktās klases modeļa Golf saimei universāla Variant versiju TGI, kas darbojas ar CNG (compressed natural gas) dabasgāzi.

Golf Variant TGI aprīkots ar 1,5 litru 130 Zs turbomotoru un trīs dabasgāzes tvertnēm agrāko divu vietā, bet deviņus litrus lielā degvielas tvertne kalpo kā reserves variants tad, kad visa gāze iztērēta.

Ražotāja informācija liecina, ka jaunais Golf Variant TGI, pateicoties trīs tvertnēs uzglabātajiem 115 gāzes litriem var nobraukt par 80 km vairāk nekā priekštecis, ar gāzi veicamo distanci palielinot līdz 440 km.

Atgādināsim, ka nesen Volkswagen pircējiem sāka piedāvāt arī Polo TGI un Golf TGI modeļus, bet kopumā vācu koncerna arsenālā ir pat 14 šādi modeļi.

Pēdējā laikā interese par CNG modeļiem atkal palielinās - pašlaik Vācijā reģistrēti 100 000 šādi automobiļi, taču aprēķini liecina, ka līdz 2025.gadam to skaits varētu pieaugt līdz vienam miljonam. Lai tas notiktu, jābūt piedāvājumam no ražotāju puses, bet no otras puses, CNG uzpildes staciju skaitam Eiropā jāpalielinās līdz 2000 vienībām.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 20.marts 2019 8:47
4 12 Atbildēt

VAG gaiteņos mēļo, ka drīzumā iznāks golfs, kurš darbosies uz oglēm, un viens passats, kuru darbinās kūdra.

msh 20.marts 2019 18:49
0 0 Atbildēt

Tikai drīzumā? Nē, sen jau ir iznākuši - attiecīgais golfs saucas eGolf, un passāts saucas Passat GTE - attiecīgais golfs tiek lietots polijā bet passāts vācijā.

eidis 20.marts 2019 10:53
0 1 Atbildēt

Manuprāt CNG ir laba iespēja auto dizaineriem. Gāzes tvertnes visā virsbūvē (faktiski aizstājot virsbūves elementus) ļautu būtiski palielināt bagāžas telpu un pārskatīt virsbūves konstrukciju vienlaikus gūstot ekonomiju no virsbūves elementu neskrūvēsanas. No VAG gan šādu pieeju mēs diezin vai sagaidīsim. Tur cita formula - ņemam parastu Golpu un viena pasažiera sēdekļa vietā ieskrūvējam milzīgu balonu.

msh 20.marts 2019 19:05
0 0 Atbildēt

Šis bija labs joks, es labu brīdi smējos Tu pats vispār saproti, ko tu ierosini? Iztēlosimies ka honda speciāli priekš tādiem jūsmiņiem kā tu uzražotu šādu akordu un tu tādu nopirktu - apskatīsim, ko tu nopirktu. Tātad, labā ziņa - tavs jaunais gāzes akords nesapūtu tik ātri kā esošais benzīna akords - redzot kā izskatās citu gāzu baloni, pieņemu ka CNG tie ir līdzvērtīgi = tavam jaunajam akordam virsbūves detaļas būs ražotas nevis no kolas bundžu skārda, bet gan 3-4-5 milimetrus bieza tērauda - tāda mašīna vēsi pārdzīvos manu golfu, jo tā varēs ļoti iiilgi pūt. Sliktā ziņa - hondas 2.0 nemotors to mašīnu, kas nu noteikti svērs savus 300-500 kilo vairāk par benzīna versiju, pavilks vēl švakāk kā benzīna versiju... Tālāk, nezinu par CNG, bet nebrīnītos ja būtu līdzīgi kā LPG - LPG balonam ir 10 gadu derīguma termiņš - attiecīgi tev būtu tavs gāzes akords pēc 10 gadiem vai nu jāmet zem preses, vai arī jāpāriet uz benzīnu bez gāzes - vai arī jāieliek atsevišķs balons grabažniekā un apskatē pārbaudīs vai tu tiešām neizmanto virsbūves ietilpību. Tā, kas vēl - šāds gāzes akords, protams, būs stipri nestabilāks, jo papildus svars atradīsies jūtami augstāk.

Tikmēr fofāgenam - nu jā, viss ir ļoti slikti, jo pārāk praktiski - baloni ir ielikti bākas vietā; sliktākajā gadījumā rezerves ripulim vairs nav vietas - un viss ērti mainās, remontējas, un vieta arī salīdzinoši droša - karoč viss ir slikti...

imzz 20.marts 2019 21:43
0 0 Atbildēt

"virsbūves detaļas būs ražotas nevis no kolas bundžu skārda, bet gan 3-4-5 milimetrus"

Vairāk gan. Cilindrveida balona sienas ir 8.8 mm. Un šāda forma ( atskaitot lodveida ) deformējas vismazāk. Tiem virsbūves elementiem vajadzētu būt kādus 12 mm bieziem ( no visām pusēm, saprotams ) un svaram pāri par tonnu.

Aivars L. 20.marts 2019 17:00
0 0 Atbildēt

Nu re, cik tālredzīgi es visu esmu sakārtojis! Nebrauks pie mums tādi lūžņi!

Ha-haa - nav nevienas stacijas!

Pļurkt 22.marts 2019 8:02
0 0 Atbildēt

"virsbūves detaļas būs ražotas nevis no kolas bundžu skārda, bet gan 3-4-5 milimetrus"

-------------

Da labi - kolas bundža ir pārtikas alumīnija sakausējums! Pie kam ļoti dārgs sakausējums.

msh 23.marts 2019 12:26
0 0 Atbildēt

Jā, piedod - vajadzēja rakstīt - konservbundžas skārda.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti