Visi komentāri - Lada aiziet no Eiropas tirgus

Lada aiziet no Eiropas tirgus 12

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 12.aprīlis 2019 12:10

Lada pametīs Eiropas tirgu, vismaz uz kādu laiku, ziņo krievu izdevums Autonews, atsaucoties uz AvtoVAZ preses dienestu. Iemesls – ekoloģiskie normatīvi.

Lēmums saistīts ar stingrākiem vides standartiem, kam ražotājs šobrīd nav gatavs. AvtoVAZ preses dienests skaidro, ka Eiropas tirgu pamet uz laiku – līdz brīdim, kad tiks rasts risinājums. Viens no variantiem ir globāls modelis, kas tiks radīts sadarbībā ar alianses Renault–Nissan–Mitsubishi partneriem.  

Kā precizējis Autonews.ru pie ražotāja, Eiropas Savienībā pieļaujamais CO2 izmešu daudzums nedrīkst pārsniegt 120 gramus uz vienu kilometru. Lada automobiļiem tie ir augstāki, turklāt nākotnē normatīvi kļūs tikai stingrāki un jau no 2020.gada vieglajiem automobiļiem nedrīkstēs pārsniegt 95 g/km.

AvtoVAZ ir viens no lielākajiem Krievijas automobiļu eksportētājiem, kas 2018.gadā kāpinājis tempu par 57,5% un piegādājis saviem partneriem 38 000 Lada automobiļu.

Eiropā Lada automobiļus varēja nopirkt Vācijā, Austrijā, Bulgārijā, Lietuvā un Ungārijā.

 
Visi komentāri
 
a 12.aprīlis 2019 12:28
2 1 Atbildēt

kas ar "Ņivu" būs ?

msh 12.aprīlis 2019 13:01
0 4 Atbildēt

Problēma ir ne jau tajā, ka vidējajam žigulim ir vairāk, bet tajā, ka žigulis neražo elektromobīļus un hibrīdus - tas cipars ir mistisks gada saražoto mašīnu vidējais - neba jauni S600 tajā ciparā ierakstās...

viencexperc 12.aprīlis 2019 14:03
14 5 Atbildēt

Tagad iauto.lv un citi vatņiki jūtas piesmieti. Ar tādu pafosu rakstīja, runāja, ka nu tik būs... bet nekā.

Tikai kārtējo reizi jāatzīmē, ka Lada pieder Renault. Tāpēc arī bija cerība tirgot normālās valstīs. Pārējiem vatņiku brīnumiem nav pat tādas cerības.

iAuto 12.aprīlis 2019 14:16
6 5 Atbildēt

Interesants skatījums, Lada ir slikts auto, turklāt Nissan nav īpaši labāks. Kāpēc, lai mēs justos piesmieti.

Tas ka cilvēki ļoti lasa ziņas par Lada, ir iemesls, kāpēc mēs par to rakstām.

DALJNOBOJS 12.aprīlis 2019 15:28
11 4 Atbildēt

Varu iedomāties viedokli par šo visu Krievijas TV - Eiropieši ļoti nobijās no Lada konkurences, VW gandrīz pat nobankrotēja, jo visi svētie cilvēki grib LADU, bet ļaunie, zilie Eiropas deputāti izdomā kaut kādās mistiskas Eko un drošības normas!

Edža 12.aprīlis 2019 18:57
2 1 Atbildēt

Tagad pastāsti cik mēs tūkstošus auto eksportējam uz pasaules tirgiem?

viencexperc 12.aprīlis 2019 21:10
4 0 Atbildēt

Mēs eksportējam elektroniku, 3 D printerus, bet par to nerakstām uz katra stūra. Nerakstām, kā mūsu droniem, datoriem, darbgaldiem vai 3 D printeriem analogu nav. Redzi, tu pat nezināji.

Lūk, kur atšķirība.

HE 12.aprīlis 2019 15:32
4 3 Atbildēt

Nav pamata satraukumam , to nišu kuru aizņēma Lada ar savu kvalitāti godam aizpilda citi lielražotāji , tikai kāds sīkums cena x 3.

felix65 12.aprīlis 2019 18:57
4 0 Atbildēt

Ar tām normām Eiropa attur citu autoražotāju ienākšanu. Atpalikušie krievi nav konkurenti, bet ja nāktu iekšā ķīnieši, tad gan treknie runči dabūtu trūkties.

topinamburs 12.aprīlis 2019 20:20
0 0 Atbildēt

vienkārši Renault jau tirgo Dacia, un tos lada, ko tāpat ražo uz Reno-Nissan platformām, uz kurām ražo Dacia - tos pērk sliktāk kā Dacia. Ņivu aŗi drīz ražos uz Dustera platformas. No Lada nepaliks ne čušs.

Ols 12.aprīlis 2019 23:16
0 0 Atbildēt

"No Lada nepaliks ne čušs."

Es nezinu kā mēs pārcietīsim šo zaudējumu...

Vairs nebūs īsta Lāda pieejama. Ko lai mēs, viedie komentierleitnanti, darām? Nebūs vairs par ko pamatoti zoboties jopcik.

Targašs 12.aprīlis 2019 23:13
0 0 Atbildēt

Oij oij, tas taču tikai Nīsan-Reno ar krievu bļembu virsū (Vismaz tā viedie saka). Kas ta? Nevar uzmest tos pašu katalizātorus ko visiem šitiem Kviškoš, Kaļeos citiem kroserverkrāmiem un laist tirgū konkurētspējīgo, kvalitatīvo preci?

Nē?

Konspirācija. Gejropa izspieda! Izspieda ka saku! Izspieda ražajot ne-mēslu kuram nevajag valsts dotācijas lai vilktu elpu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti