Lielāks bagāžnieks nekā Audi A6 Avant - McLaren piedāvās praktisku varenauto ceļotājiem (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.maijs 2019 5:14

Sportisko varenauto ražotāja McLaren piedāvājumā parādīsies praktiskais modelis bagāžniekiem kuru kopējā ietilpība būs lielāka nekā Audi A6 Avant.

Jaunais modelis ar nosaukumu GT (Grand Tourer) piemērots arī tālākiem pārbraucieniem, tādēļ tas aprīkots ar diviem bagāžniekiem. Lielākais no tiem var uzņemt 420 litrus, kas nozīmē, ka tur bez pūlēm var noglabāt, piemēram,  golfa somu vai slēpju pāri ar zābakiem. Bagāžnieka durvīm ir komforta aizvēršanas funkciju, turklāt tās iespējams aprīkot ar elektropievadu. Priekšpusē atrodas vēl viena novietne ar 150 litru ietilpību, tātad kopējais GT bagāžas nodalījumu tilpums ir 570 litri, kas par pieciem litriem vairāk nekā Audi A6 Avant (565 l).

McLaren GT ir 4,68 m garš, kas padara to par garāko kompānijas modeli (ja neskaita ļoti īpašo un jau izpārdoto Speedtail) un 1530 kg smags, kas par 130 kg mazāk nekā šī segmenta konkurentiem Aston Martin DB11 un Bentley Continental GT.

Salonā iebūvēti divi sēdekļi, kas izstrādāti, lai nodrošinātu braucēju komfortu arī tālākos ceļojumos. Tiem ir elektroregulācija, apsildes funkcija un pastiprināts atbalsts plecu un muguras zonā. Labsajūtu uzlabos arī augstas klases Bowers & Wilkins audio sistēma ar 12 skaļruņiem un sabvūferi kevlara korpusā.

Grandtūrera dzinējspēks ir četru litru Twin-turbo V8 motors, kas attīsta 620 Zs jaudu un 630 Nm griezes momentu. Komplektā ar 7-pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu 100 km/h GT sasniedz 3,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 327 km/h.

Automobilis aprīkots ar adaptīvo piekari un sensoriem, kas skenē ceļa virsmu un noregulē amortizatorus 2 milisekunžu laikā, bet vadītājam atliek vien izvēlēties kādu no trim regulēšanas režīmiem: Comfort, Sport un Track.

Jaunais varenauto jau pieejams pasūtīšanai. Lielbritānijā tā cena ir 163 000 mārciņu.

 
Visi komentāri
 
LMT 16.maijs 2019 10:14
0 0 Atbildēt

Iesaku apceļot Latvijas skaistās āres!

WALA 16.maijs 2019 11:55
1 0 Atbildēt

vineīgi atliek cerēt ka šim nebū tik daudz problēmu kā 12C modelim visa dzīves gaitā, citādi vienīgais ceļojums var notikt starp dažādu valstu dīleru centriem ….

anonimikis 16.maijs 2019 13:05
1 1 Atbildēt

Bildē redzamajā nodalījumā slēpju pāri var iebāzt, bet pēc tam tā būs malka nevis slēpes.

msh 16.maijs 2019 23:52
1 1 Atbildēt

Tas apgalvojums ir interesants. Tik divi mazi sīkumi - pirmais - A6 avantam ir viens liels grabažnieks, te ir divi mazāki, otrais - te salīdzina tos maklarena caurumus pret A6 avanta oficiālo grabažnieka ietilpību, tb ar aizkaru ciet - bet to var arī neiztaisīt un sakrāmēt vēl...

Janeks90 17.maijs 2019 15:31
1 0 Atbildēt

Ideāls auto praktiskajam latvietim. Tagad jāgaida uz LV ielām

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti