No 28 200 eiro - BMW laiž klajā 1.sērijas jauno paaudzi; turpmāk ar priekšējo riteņu piedziņu (+ FOTO) 20

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 27.maijs 2019 11:32

BMW iepazīstinājis ar 1.sērijas hečbeka trešās paaudzes paaudzi, kas nomainījis platformu un pārgājis uz priekšējo riteņu piedziņu.

Jaunā modeļa pamatā tagad FAAR platforma ar šķērsām iebūvētu motoru un priekšējo riteņu piedziņu, kas aizstājusi iepriekš izmantoto shēmu ar gareniski novietotu motoru un klasisko piedziņu. Šobrīd šāds risinājums tiek izmantots arī BMW krosoveriem X1 un X2, kā arī britu krosoveram MINI Countryman.

Jaunajā paaudzē 1.sērijas hečbeka garums samazinājās par 5 mm - līdz 4319 mm, platums pieaudzis par 34 mm līdz 1799 mm, un augstumam pielikti 13 mm, sasniedzot 1434 mm. Riteņu garenbāze tagad 2670 mm, kas ir par 20 mm mazāk nekā tā priekštecim.  Bagāžas nodalījuma tilpums ir 380 litri, bet ja nolaistas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, tas pieaug līdz 1200 litriem. Neraugoties uz mazāko riteņu bāzi, vietas aizmugures pasažieriem būs vairāk, it īpaši kāju un galvas rajonā.

Standarta aprīkojumā ietilpst multimediju komplekss ar 8,8 collu displeju, ko par papildu samaksu varat nomainīt pret 10,25 collu skārienekrānu un pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli ar tāda paša izmēra ekrānu.

Hečbeka bāzes versiju komplektēs ar 1,5 litru 140 Zs turbomotoru un sešu pakāpju mehānisko vai septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu, bet topmodelim būs M135i xDrive sagatavots BMW vēsturē jaudīgākais četrcilindru agregāts - divlitru kompresormotors, kas attīsta 306 Zs jaudu un 450 Nm griezes momentu. Jaudīgais motors strādās kombinācijā ar 8AK un pilnpiedziņu, 100 km/h ļaujot sasniegt 4,8 vai 4,7 sekundēs (ar Performance paketi). Maksimālais ātrums 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Pircēju izvēlei arī trīs dīzeļi: trīscilindru motors ar 116 Zs un 1,5 litru tilpumu, kā arī divlitru motors ar 150 un 191 Zs. Pirmo varēs kombinēt ar 6MK vai 7DKG (robotizētā divsajūgu), stiprāko dīzeļdzinēju ar 6MK vai 8AK, bet jaudīgākais dīzeļdzinējs strādā kopā ar pilnpiedziņu un 8AK.

Aprīkojuma versijās četri varianti: Advantage, Sport Line, Luxury Line un M Sport, kas aptver plašu izvēli sākot ar 16 – 19 collu riteņu diskiem un beidzot ar dažādu apgaismes tehniku, ieskaitot halogēnus, LED un adaptīvos LED ar aizmugures diožu lukturiem. Piekares varianti trīs: sērijveida, M-Sport (par 10 mm zemāka) un adaptīvā ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem.

Elektronisko palīgu klāstā automātiskās bremzes ar City funkciju, joslas pārkāpšanas brīdinājums ar aktīvo iejaukšanos, kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju un ceļazīmju atpazīšanu (līdz 160 km/h), Driving Assistant (ietver joslas pārkāpšanas brīdinājumu ar aktīvo stūres impulsu 20-250 km/h), Park Distance Control ar parkošanās palīgiem automašīnas novietošanai stāvvietā šķērsām un paralēli, kā arī atpakaļgaitā braukšanas palīgs, kas var patstāvīgi izmanevrēt automobili no šauras stāvvietas līdz pat 50 m attālumam.  

Pieteikumus 1.sērijas hečbeka iegādei BMW uzsāks pieņemt tuvākajā laikā, bet pirmos pasūtītos automobiļus kompānija sāks piegādāt septembrī.

1.sērijas jaunā modeļa cena sāksies no 28 200 eiro (Vācijā), bet 306 Zs jaudīgais modelis maksās vismaz 48 900 eiro.

 
Visi komentāri
 
WALA 27.maijs 2019 14:57
3 0 Atbildēt

Izskatās jau tīri smuki, vienīgi vai vajadzēja vēl vienu Mazda 3 ?!?!?

GB12 27.maijs 2019 15:22
1 1 Atbildēt

Ja sākot no 28, tad normālā komplektācijā būs 35-40... nezinu, vai ir tās cenas vērts...

viencexperc 27.maijs 2019 15:25
6 3 Atbildēt

kārtējais nabagu golfs. Pagaidām dzinēja apjoms turās virs 1 litra atzīmes, bet domāju, ka nākotnē komunistiem būs bmw 0.5 sērija kura būs vēl lētāka, jo mazāka, ar 0.5 litru kvaturbo motoru.

GTD2 27.maijs 2019 16:01
6 0 Atbildēt

kāpēc tad virs 1litra atzīmes ir taču raks'tīts ka būs arī ar divlirtu motoru un pilnpiedziņu, ja gandrīz 50 tūkst par mazato Tev liekās nabagauto tad nav komentāru. Sakrāj tik naudiņu šādam nabagauto un tad sauc to par nabagauto

msh 27.maijs 2019 20:21
3 0 Atbildēt

Vispār jau otrādi - bagāto golfs. Un nu tiešām golfs, nevis tikai trīssimtā beha ar nozāģētu pakaļu.

kasinsh79 27.maijs 2019 16:08
2 2 Atbildēt

Bet, piekrītat taču - ļoti glīts modelis Salīdzinot ar pirmo partiju 1-serie, īpaši.

topinamburs 27.maijs 2019 17:10
2 3 Atbildēt

nepiekrītu, neglīts. Pirmais 'pirmais' glītāks.

kasinsh79 27.maijs 2019 17:30
0 3 Atbildēt

Omg

topinamburs 27.maijs 2019 19:14
6 0 Atbildēt

zinu zinu, tev viss, kas jauns un spīdīgs, ir 'glītāks' par iepriekšējo. Mārketinga upurītis...

msh 27.maijs 2019 20:20
4 0 Atbildēt

Šitas novērojums ir precīzs

kasinsh79 28.maijs 2019 8:25
0 1 Atbildēt

Par to nemaz neļaunojos, jā - patīk man jaunie BMW modeļi, tiešām līmenī. Tā kā man ir 5 gadu pieredze ar sākotnējo 1-serie, laikam būšu gana kompetents spriest, kāds izskatās labāk.

msh 28.maijs 2019 12:52
1 0 Atbildēt

Cilvēki kas lieto ilgāku laiku šo forumu, mani ieskaitot, ir pamanījuši tavu jūsmināšanos par visādu jaunu mašīnu izskatu, un tāpēc būs kompetenti spriest par šo tavu īpatnību. Es vēl neesmu piefiksējis ka tev 10 vai 20 gadus vecas mašīnas izskats patiktu labāk nekā esošā modeļa izskats

kasinsh79 28.maijs 2019 15:29
0 1 Atbildēt

Un kas tajā slikts? Jā, man patīk mūsdienu autobūve. Tomēr patīk arī vecāku gadu ražojumi. Piemēram, manā rajonā ir viena izcila konča BMW 5-serie ~1985.gada modelis koši oranžā metalika krāsā Vai patīk, piemēram, klasiskie Jaguar modeļi utt.

msh 28.maijs 2019 17:26
0 0 Atbildēt

Kas tajā slikts? Tas ka mašīna, kas agrāk bija ahūni skaista, iznākot jaunam modelim paliek neglīta...

Janeks90 27.maijs 2019 22:30
0 0 Atbildēt

M paku vel varetu nemt

Chankaishi 28.maijs 2019 9:19
1 0 Atbildēt

Esmu BMW fans, bet shitie negliitie piileeni ar strupajaam pakaljaam vairs nav BMW!

kasinsh79 28.maijs 2019 11:41
0 1 Atbildēt

Ir BMW fani, kuriem sirds apstājas, uzzinot, ka būs arī FWD viņa iecienītajai markai. Kas konkrētajam modelim, principā, teju vienīgais loģiskais risinājums - tāds mazais 1-serie ar RWD ziemā teju vispār nav normāli braucams Stumj tādu visur, kur citi aizbrauc smiedamies. Tikai FWD vai X-drive.

msh 28.maijs 2019 12:56
0 1 Atbildēt

Nu jā, tik jautājums - nah šādu BMW? Ar ko šis BMW ir labāks un/vai savādāks par golfu, A3, A klasi utt?

P.N. Piemirsi vēl vienu iztrūkumu - sešu katlu te arī nav.

kasinsh79 28.maijs 2019 15:31
0 0 Atbildēt

Labāks tas nav ne ar ko. Taisnība. Varbūt vienīgi marka kā tāda aizraus daļu gribētāju pirkt tieši BMW.

Rexx 28.maijs 2019 15:44
0 0 Atbildēt

Nu re, arī BMW patarakstijās uz priekšpiedziņas kropli.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 16

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti