Nepilni 37 000 eiro – jauno Volkswagen Multivan jau var pasūtīt 13

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 21.oktobris 2019 11:40

Vācijas tirgū atklāta pasūtījumu pieņemšana no klientiem, kas vēlētos iegādāties modernizēto Volkswagen Multivan 6.1. Cenas startē no atzīmes 36 890 eiro, kamēr lepnākā versija maksās vismaz 59 900 eiro.

Sestās paaudzes Mutivan modernizētais modelis kļuvis pieejams pasūtīšanai. Klienti varēs izvēlēties kādu no Trendline, Comfortline, Highline vai Edition versijām, kā arī divus īpašos modeļus: Family un Generation Six. Tikai paši pirmie pircēji varēs pretendēt uz ekskluzīvo modifikāciju Cruise.

Modernizētā Mutivan T6 konstrukcijā galvenais uzsvars likts uz funkcionalitāti, savietojamību un braukšanas asistentu tālāku attīstību. Motoru piedāvājumā TDI dīzelis 110, 150 un 199 Zs versijās, turklāt abi jaudīgākie variant pieejami apvienojumā ar pilnpiedziņu.

Bāzes versijas cenas sākas no atzīmes 36 890 eiro, bet par ekskluzīvo Cruise prasīs vismaz 59 990 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
ha 21.oktobris 2019 11:56
1 0 Atbildēt

Pēc statistiķu rēķina cik saņem parastais strādnieks,tad šis vāģis maksā kapeikas!

Slinkais 21.oktobris 2019 13:12
7 7 Atbildēt

joprojām būs "baudāmie" dzinēji, no bēdu ielejas?

HA 21.oktobris 2019 14:49
0 0 Atbildēt

Ar divām ''baudāmām'' turbīnām

Slinkais 21.oktobris 2019 23:26
0 0 Atbildēt

gliemežu skaits nesatrauc. tos var mainīt ja vajag. bet pašu bloku un galvu gribētos kaut cik uzticamu, ko vag sen vairs nepiedāvā ar 4cyl.

nomiks 21.oktobris 2019 13:13
2 2 Atbildēt

Papētīju internetā sīkāku info. Var teikt, ka nekādas būtiskas atškirības starp šo un to, kas man stāv pagalmā (2016.gada T6), nav. Bet smieklīgi liekas modeļa nosaukums - T 6.1. Pēc šādas shēmas domāju, ka VW Multivan tālāk par T6 nemaz nebūtu ticis. Šis modelis būtu droši vien T 4.3, jo vizuāli daudz neatškiras no T4.

HA 21.oktobris 2019 14:53
5 0 Atbildēt

Labāk paskatamies jauno T7 , kas reāli būs cits auto uz citas platformas. Šitais ir tāds pavājš feislifts, patiesībā auto no tālā 2003.gada decembra, ar izmainītu priekšējo paneli un motoru no pastētes

Motorolers 21.oktobris 2019 21:16
0 0 Atbildēt

Kādēļ viņi nevar ielikt tur normālu motoru beidzot, ok, lai ir tie 2L dīzeļi, bet nu vismaz top versiju ar 3L?

HA 21.oktobris 2019 21:53
1 0 Atbildēt

Pie visa vainīga ir ekoloģija , nevar iekļauties izmešos, Crafterim tagad arī 2l dīzelis, pilno piekraujot velkās kā gliemezis.

msh 22.oktobris 2019 0:08
0 0 Atbildēt

1) kur tu dabūsi trīslitrīgu motoru ko tajā busā iebāzt? Fofāgena grupai tāda nav - savulaik vēl T5 pirmsfeisliftā bija 2.5, kas jau tāpat bija nereāli kruta, tomēr pieci katli, jopcik... 2) Neaizmirsti ka ražotāju ikgadu saražotajām mašīnām jāierakstās xx oglekļa dioksīda gramos; mazie nemotori uz papīra izdala mazāk - tavas sievas pseidodžipam tas trīslitrīgais sport-traktormotors var būt tikai tāpēc ka VAG tāpat pamatā pārdod divlitrīgos un vēl mazākus - ja tas Q5 būtu liela apjoma modelis, tad tavas sievas SQ5 būtu kaut kāds 2.0 TDI ar četrām turbīnām... Tikmēr T6 ir apjoma modelis - ja piedāvās tur kaut ko lielāku, pastāv risks ka diezgan liela daļa pircēju to arī paņems un ražotāja centieni ierakstīties savās normās būs vējā... Tas ka tu vari nopirkt A6 ar V6 motoru vai A8 kurā pat ir V8 ir tikai tādēļ, ka to mašīnu uz VAG saražotās produkcijas fona ir salīdzinoši maz.

Šī pati dabas parādība ir novērojama visiem ražotājiem - nu reku piemēram dacīte 1.6 ar četriem katliem aizvietojusi ar 1.0 turbo, bez iespējas tomēr paņemt to 1.6...

seller 22.oktobris 2019 10:10
0 0 Atbildēt

nu tā nav, ka nav, lai ņem no Amarok, vai Toaureg, tur ir rinda ar V6 CR TDI, kas tad tiem vainas?

Ekoinženieris 22.oktobris 2019 10:22
0 0 Atbildēt

Esam jau sen pielāgojuši bundžu Eiropas divlitru ierobežojumam un T6 motortelpā normālu motoru vairs nevar iebāzt.

msh 22.oktobris 2019 12:42
0 0 Atbildēt

T6 motortelpā noteikti joprojām varētu iebāzt T5 2.5 motoru vai VR6.

msh 22.oktobris 2019 12:41
0 0 Atbildēt

Kas vainas? Fiziski neielien motortelpā! Tu vispār esi kādam VW haubi kādreiz pacēlis? Fofāgenam kas bāzēts uz fofāgena platformas [ = motors šķērsvirzienā] zem haubes var atrast četrus katlus, piecus katlus ar speciālu, saīsināt motoru, vai VR6. Par četriem katliem komentāri nav vajadzīgi - par pieciem katliem - nezinu kā VW iekš T4 varēja iebāzt audī motoru, T5 pirmsfeisliftam nākošais 2.5 TDI ir saīsināts; motoram nav nevienas pašas siksnas, visu - sadaleni, tandēmsūkni un agregātus - piedzen 11 zobrati motora aizmugures galā, motora priekšgals ir līdz ar lanžeriem - iekš mk5 jeņķiem nāca 2.5 20v benzīnnieks, atkal speciāli uztaisīts priekš VW, ar ķēdi aizmugurē, kā tam ir ar agregātu piedziņu, to gan nezinu - nu un VR6 ir speciāls astoņdesmito gadu VW izgudrojums kā iedabūt sešus katlus tik šaurā un īsā motortelpā, diemžēl dīzeļiem vienkāršības un lētuma dēļ vienkārši grieza pūtienu augšā, nevis uztaisīja VR6 TDI.

To V6 varētu vienīgi mēģināt krafterī iestūķēt - pirmajā paaudzē gan jau merša versijām nāca V6 ķīselis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 7

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti