Audi vēlās katru desmito autostāvvietu aprīkot ar uzlādes iekārtu (+ FOTO) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.janvāris 2020 13:18

Vācijas autobūves kompānija Audi investēs 100 miljonus eiro, lai tuvāko divarpus gadu laikā izveidotu vairāk nekā 4500 elektrisko transportlīdzekļu uzlādes punktu.

Audi izbūvēs vairāk nekā 4500 uzlādes punktu Vācijā, Beļģijā un Ungārijā, turklāt vairums no tiem būs publiski pieejami. Projekta investīciju apjoms ir aptuveni 100 miljoni eiro, un tas ir vienīgais šāda veida projekts Vācijā.

Ja projekts tiks realizēts, katra desmitā Audi autostāvvieta iegūs savu elektromobiļu uzlādes punktu. Kad tas noslēgsies, tikai Ingolštates apkaimē vien būs pieejami 3500 uzlādes punkti, Nekārsulmē - 1000, bet Briselē un Ģērā - gandrīz 100.

Uzlādes infrastruktūra tiek veidota arī Audi Meksikas rūpnīcā Sanhosē Čiapa. Tam jāpieskaita arī mācību centra kapacitāte Minhenes lidostā.

Briseles, Ingolštates un Nekarsulmas apvidū uzņēmuma rīcībā jau ir uzlādes infrastruktūra ar kopējo savienoto slodzi 21 megavats, kas atbilst 14 000 iedzīvotāju pilsētas iedzīvotāju elektrības patēriņam. Tajos ietilpst 600 uzlādes punkti ar jaudu līdz 22 kilovatiem un 60 līdzstrāvas savienojumi ar jaudu no 50 līdz 350 kW.

 
Visi komentāri
 
Tramvajs aizgājis 18.janvāris 2020 15:20
1 0 Atbildēt

Audi gatavojās monopolizēt autostāvietas saviem e auto? VAGs ir auto būves vēsture, paskatieties uz Ķīniešu NIO ES 6 mūža garantija cena 60k, tehnoloģijas pie kurām pat Masks atpūšas...

Krotow 18.janvāris 2020 16:37
0 1 Atbildēt

Pilnīgs sviests. Oriģinālajā preses relīzē rakstīja ka Audi taisoties aprīkot auto stāvvietas ap savām rūpnīcām (t.i. pamatā saviem darbiniekiem) ar iespēju lādēt elektriskos auto. Un ļaušot tur lādēties arī citiem. Par monopolizēšanu Tesla Supercharger tīkla izskatā tur nekas nav teikts.

Nja 18.janvāris 2020 17:14
4 0 Atbildēt

Dīvaini gan, visi nodirš to elektrību DD forever utt. Tad jau sanāk, ka Audi naudu nogrūdīs renstelē...

Frontera 18.janvāris 2020 18:38
0 1 Atbildēt

Tā sanāk,iepriekšējā rakstā bija rakstīts,ka ..baigo ekonomiju negaidat,drāzīs tāpat,jo nekas šajā pasaulē nebūs par BRĪVU!!!

Nja 18.janvāris 2020 18:43
2 0 Atbildēt

Pa velti neprasu, bet kad izlīdzināsies auto cenas, būs interesanta situācija. Cilvēks varēs izvēlēties sev vēlamāko, būs valstis kas izvēlēsies elektrību, jo lētāk, bet citas tiēši otrādi. Kas paliek LV? Teikšu ka dirsā, elektrība mums dārga ar visu OIK, a degvielu neražojam. Ieguvēji būs tie, kas pratīs lēti ražot enerģiju.

WALA 19.janvāris 2020 16:09
0 0 Atbildēt

Tās gan ir muļķības ka LV enerģija būs dārga, to protams vienmēr var mākslīgi uztaisīt izdomājot kārtējo afēru, taču par savām tiesībām cīnīties ar atklātu cūcību pret tautu ( un patiesībā arī ekoloģiju) neviens tev nevar liegt ! Cits jautājums - ja paši kļūsim tik dumji ka dzenoties pēc mirkļa labuma visi aiziesim prom no Latvenergo - tad gan visādi var gadīties, t.i. ja mūsējo vietējo - stratēģiski svarīgo- energokompāniju noraksim ...

Frontera 19.janvāris 2020 17:08
0 1 Atbildēt

nē nu jā..patreiz vel īsti nevar prognozēt,bet kaut kāds baigais lētums jau nu nebūs,tas točna.

Red-bull 18.janvāris 2020 21:17
2 0 Atbildēt

Lv.drīz ar zirgiem varēs braukt!????????????

Frontera 19.janvāris 2020 17:11
0 1 Atbildēt

Liecies mierā..arī tur būs nodokļi ..zirgs jābaro,zirgs dirsīs..tāka.. .Nu pa lielam ir viens vienīgs variants te..pist prom uz ..pat nezinu kur..pa lielam jau nekur nav labi

WALA 19.janvāris 2020 16:15
1 1 Atbildēt

Un vēl saprotot ka ir tirgus arī dažādiem EV - ražotāji tagad mēģina ķert cik var no tā visa. Tehniski var jau būt ka baterijas izdarīs nepieciešamo tehnoloģisko lēcienu un viss būs baigi skaisti, un iespējams tādēļ tagad lielāka daļa gatava ieguldīt EV virzienā. Bet nu apsipiens tas ir tik un tā - auto kam viss ir tehnoloģiski vienkāršāks utt. - tiek tirgots par cenu kas pārspļauj tādu pašu DD auto - nav īsti smieklīgi.

Krotow 19.janvāris 2020 16:21
0 0 Atbildēt

Paskatīsimies, kas ar elektrisko auto cenu notiks, kad baterijas kļūs lētākas un ietilpīgākas. Paredzu ka auto cena samazināsies, taču apsipiens nāks no valdību puses lielāku elektrības nodokļu izskatā dēļ degvielas akcīzes ieņēmumu zaudēšanas.

WALA 21.janvāris 2020 10:18
0 0 Atbildēt

Domāju ka nav pat īsti "uz ko skatīties", budžeta deficīts skaidri parāda virzienu - nekas šajā mirstīgajā pasaulē nav par brīvu. Valstīs kurās nav budžeta deficīta tas protams izskatās savādāk. teiksim pa savam pozitīvi pārsteidz tāda Īrija - jamie ir izdomājuši, un jau realizējuši dzīvē, ka vējš u.c, alternatīvās enerģijas ieguves veidi ir ļavuši jau 2017. gadā ekonomēt ap 300-400 Mio EUR attiecībā pret fosilo "kurināmo" importu iepriekšējos kaut kādos gados ( kurš tieši gads salīdzinājumā tik skatīts neatceros vairs). Tā kā jēdzīgi būvējot stratēģiju un skatoties līdz kas kur un kā notiek - to var izdarīt, protams ka gan jau ka viņiem arī savu "kasjaku" netrūkst, un tomēr ...

Bradypus 22.janvāris 2020 10:17
0 0 Atbildēt

Baterijas nekādi nekļūs lētākas un ietilpībākas bez radikāli jaunām tehnoloģijām. Konkrētu ķīmisko elementu aizstāšana ar citiem, kas ir vienīgais līdzšinējo ķīmisko bateriju progress, nedod lielas cerības - visticamāk, abstrakti skatoties uz Pareto principu, šobrīd esam kaut kur pie 90%. Nekādu jaunu iestrāžu šajā jomā nav. Elektrības ražošanā ir reāla nākotnes vīzija - kodolsintēze, ar skaidru vīziju, ka reālas produkcijas termiņš vēl ir mērāms gadu desmitos.

Pašlaik papildus elektropatēriņu var nosegt tikai ar oglēm vai sajājot vidi ar "nekaitīgajiem" saules, vēja un hidro ģeneratoriem. Un tas viss - neaizmirstot, ka lielākā daļa pasaules iedzīvotāju dzīvo elektrības trūkumā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti