Tesla Model Y tirdzniecībā jau nākammēnes 40

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.janvāris 2020 14:39

Tesla kompaktais krosovers Model Y tirdzniecībā dodas krietni ātrāk par noteikto laiku, kas nozīmē, ka ASV pircēji to ieraudzīs jau februārī.

ASV elektroautomobiļu ražotājam Tesla izdevies kas tāds, ko pēdējo gadu laikā reti kad iznācis dzirdēt, proti – jaunais modelis pie pircējiem dodas nevis ar novēlošanos, kā tas bija parasti, bet gan krietni ātrāk par nolikto laiku.

Kā vēsta izdevums Teslarati, pirmos krosovera Model Y eksemplārus kompānija klientiem sāks piegādāt jau pēc dažām nedēļām, patīkami pārsteidzot tos, kas pēc Tesla iepriekšējiem paziņojumiem savus pasūtītos automobiļus cerēja saņemt vien vasaras vidū.

Vispirms pie savām mašīnām tiks tie pircēji, kas pieteicās 61 000 dolāru (cena ASV) vērtajai Model Y Performance, kas kļūs par dārgāko šī modeļa versiju. Vēlāk sāksies arī cenu ziņā vispievilcīgākās un ar mazāk ietilpīgu akumulatoru apgādātās Model Y Standard (no 39 000 dolāru) piegādes.

Tirgus eksperti prognozē, ka līdz ar Model Y ienākšanu tirgū nedaudz saruks pieprasījums pēc tehniski līdzīgā un Tesla populārākā modeļa - sedana Model 3.

 

 
Visi komentāri
 
Laaciz 27.janvāris 2020 15:41
7 7 Atbildēt

Izskatās pēc izstieptas jaunās Ford Puma. Un šītā mazākas baterijas pārdošana (līdz ar to mazāka attāluma) par mazāku naudu ir smieklīga. Baterijai jābūt ir vienādai. Tas ir tā pat kā pārdot Golfu pa 30K ar 50L tanku, bet pa 25K pārdot ar 35L tanku. Golfa gadījumā tas būtu absurds un smaga finansiāla neveiksme, bet elektro gadījumā visi fani čurā karstu.

Janeks90 27.janvāris 2020 16:30
8 1 Atbildēt

Tāpēc arī cenas atšķirās, jo baterija ir dārgākā komponente elektroauto. Tiem kuriem nevajag lielo dārgo bateriju pērk mazo par mazāku naudu. Loģiski

Laaciz 28.janvāris 2020 7:56
2 1 Atbildēt

Es to labi zinu, bet tas nav nekāds attaisnojums. Ja nespēj nodrošināt par vienādu cenu vienādu nobraukumu, tad tas ir absurds. Bet, kā jau teicu, elektrofani ķer kaifu no tā, ka šos apčakarē.

DEPO 27.janvāris 2020 16:54
3 0 Atbildēt

Ja neesi pamanījis, tad pat elektriskajam skrūvgriezim cena atšķiras no akumulatora ietilpības. Bet, ja skrūvgriezi tirgo par limonādi, tad viņam nav baterijas un tā jāpērk atsevišķi!

msh 27.janvāris 2020 18:31
4 6 Atbildēt

Ja neesi pamanījis, tad elektriskajai mašīnītei, jo mazāks akumulators, jo bezjēdzīgāka tā ir. Tikmēr skrūvpistolei tas ir daudz mazsvarīgāk - ar to tu nepaliksi uz ceļa, vienkārši vajadzēs biežāk likt lādēties aķi.

Kanibaals 27.janvāris 2020 21:54
8 0 Atbildēt

Kā teica Timrots, ja tev uz ceļa beidzas degviela tad tu esi lohs. Tas pats ir arī ar elektro.

msh 27.janvāris 2020 22:30
2 3 Atbildēt

Tu neticēsi - ir daudz patīkamāk ka no punkta A līdz punktam B var aizbraukt bez apstājas, nevis ik pēc 100km tupēt pie lādētāja. Te pat nav runa par kaut kā izbeigšanos, bet par elementāru drošības sajūtu. Vai neesi pamanījis ka elektrozēniem patīk ka uz ekrāna stāv elektrības patēriņa statistika?

Frontera 28.janvāris 2020 16:59
0 0 Atbildēt

Ai nu utopija..viennozīmīgi izvēlos Dz/Bndz..smidzinu virsū tai elektrībai.Savairosies tās mikrenes uz lv ceļiem kaudzēm,būs cirtieni pa nodokļiem un BUMS!!,atkritīs visi atpakaļ kurp bija..man patreiz nav nepieciešamība pēc elektro tazika..nevēlos palikt tizls.

Damn 28.janvāris 2020 9:04
4 1 Atbildēt

Elektrozaļie uzskata, ka braukt bez apstājas nobraukt posmu no Rīgas līdz Liepājai ir slikti. vajag uz vismaz 30-40min apstāties, lai kaut ko apēstu, izlocītu kājas un uzlādētu savu auto

Retu reizi ir gribējies apstāties pusceļā - iedzert kafiju vai apmeklēt tualeti, bet tās nekādīgi nav 30-40 minūtes. Maksimums desmit. Cik daudz var uzlādēt desmit minūtēs? Ko darīt, ja kāds jau aizņēmis lādētāju?

Frontera 28.janvāris 2020 17:14
1 2 Atbildēt

Njā..bet apstājoties,tu pamīz,piedirs mežu,apēd hamburgeri,papīru izmet mežā ..kur zaļais skats uz dzīvi?????Vai neizklausās pēc liekulības????

DD 28.janvāris 2020 10:12
4 0 Atbildēt

Ko darīt, ko darīt - to, ko visi cilvēki dara uzpildes stacijās, apēst kādu burgeri, pa virsu apēdot saldējumu ar augu taukiem un uzdzert pārsaldinātu kafiju ar pienu. Tādā veidā, uzlabojot auto izplūdes, tiks nodarīts pāri cilvēku veselībai, lai gan pirmajā brīdī izskatās, ka iegūst ekonomika.

Jābūvē dabas takas pie lādētavām - noliec auto uz stundu lādēties un pats tikmēr noej piecīti pa apkārtni, vai paminies ar nomas riteni, vai paairējies pa tuvējo dīķi ar namoas laivu. Kaut kā tā.

Frontera 28.janvāris 2020 17:16
1 0 Atbildēt

Ekonomiju aizmirsti..visi sāks lietot elektroskapjus,momentā būs nodokļi augšā,,te nekāda ekonomija nebūs,te darbojas makšķerēšans princips,tik pamesta ēsma,lai nākotnē var pelnīt uz lošarām;).

Asaris 29.janvāris 2020 7:58
0 1 Atbildēt

Un tu sponsorējot putinu un arābu šeihus sevi par lošaru neuzskati?

msh 29.janvāris 2020 12:51
0 0 Atbildēt

Izskatās ka tev tā putina sponsorēšana liekas pievilcīga - savādāk tu par elektromašīnītēm nefanotu

Krotow 28.janvāris 2020 13:51
1 0 Atbildēt

Jā, jā, mūsu novembros un ziemās pļeku pļeku pa dubļainām dabas takām, pustumsā un aukstam lietum pilot aiz kakla

DD 28.janvāris 2020 17:46
0 0 Atbildēt

Nav sliktu laika apstākļu, ir nepiemērots apģērbs))

Frontera 28.janvāris 2020 17:06
1 0 Atbildēt

Nu jā,bet tas līdz laikam..tad,kad būs jāmaina baterijas,tad apkakāsies pie sava elektroskapja un kasīs pauri,vai nemainīs un tirgos prom,nākamais saimnieks turpinās kasīt pauri.

didzisk 28.janvāris 2020 10:52
2 2 Atbildēt

Long Range iet 480 km, Standard (ar to mazo bateriju) iet 370. Tas nebūt nav maz. Un pretēji tam kā te viens otrs izsakās, līdz Liepājai pilnīgi pietiek.

Liepāja - Daugavpils gan būtu pa ceļam jālādē, bet tajās 5-6 stundās droši vien gribēsies apstāties vienu reizi. Ar 20 minūšu lādēšanu tad var tikt līdz galam.

Janeks90 28.janvāris 2020 11:31
3 0 Atbildēt

Tieši tā. Tie kuri runā, ka pa maz un nav jēgas, lai nepērk. Brīva izvēle.

Man pilnībā pietiktu ar mazo bateriju. Aptuveni 300 dienas gadā es stūrēju pa pilsētu. Domāju, ka tāda ir lielākā daļa tautas.

msh 28.janvāris 2020 17:27
0 0 Atbildēt

Cik gadiem pietiks? Ļauj es minēšu - pēc kādiem 5 sāktu kost pirkstos.

Frontera 28.janvāris 2020 17:11
2 0 Atbildēt

Long Range iet 480 km

__________________________

Pirmo gadu ,gan jau...un nez vai pēc gada tur vairs būs 480 km;)

DD 27.janvāris 2020 22:13
0 1 Atbildēt

Model Why

Krotow 28.janvāris 2020 13:56
2 1 Atbildēt

Jautrība ar mazām baterijām sāksies brīvdienās un svētkos. Ja biežāk brauc garām Juglas statoilam, pavēro apmeklējumu darba dienās un sestdienu rītos. Un tad domās pieskaiti 20min lādēšanas laiku katram auto. Juglā vien būs trakāki korķi kā vasarā pie Jūrmalas iebrauktuves.

Krotow 28.janvāris 2020 13:57
0 0 Atbildēt

Šis bija domāts atbildei Janekam90 augstāk.

topinamburs 28.janvāris 2020 14:35
4 0 Atbildēt

elektro pērk/pirks tie, kas lādēs mājās. Ātrie lādētāji ir/būs pirmkārt dārgāki, otrkārt - paredzēti tām retajām reizēm, kad vajag vai sagribas breauk t\ālāk. Simples

Asaris 28.janvāris 2020 15:32
1 3 Atbildēt

To tu vari stāstīt, bet nedalec jau daudziem.

Un tie kas dzīvokļos dzīvo, bez uzlādes iespējas, visdrīzāk brauks ar ūdeņradi. PĒC 20 GADIEM KAD DĪZELI VAIRS NEVARĒS PIEREĢISTRĒT (tas arī daudziem te nedalec)

msh 28.janvāris 2020 17:21
2 0 Atbildēt

Jā, tieši tā - esošajiem autobraucējiem nedalec ka mašīna paliks par luksusa preci turīgiem cilvēkiem. Toties par to dīzeļu reģistrāciju tev kaut kas nedalec - 20 gadi ir šausmīgi tāls laiks - šībrīža arbūzi var viskautko dirst, bet ja līdz tam laikam viņi tiks kārtīgi pie šprices, tad pie vajadzības stums tos dīzeļus kaut vai līdz gadsimta beigām. Bez tam, tu piemirsti par demogrāfijas procesiem - pēc 20 gadiem lielākā daļa no tām valstīm, kuras šobrīd sola šitādus pseido eko mērķus, būs dakolonizēta līdz trešās pasaules valstu līmenim...

Frontera 28.janvāris 2020 17:37
0 0 Atbildēt

loģiski..dīzeļdzinēji vel būs un ui ka būs..nevajag tiešām fantazēt ,ja neko nasaprot no lietām kās NAv domātas šādām smadzenēm.Dīzels un bendzīns,vel būs IIIILLLGGIII!!!!Pamēģini aizklapē kādu Dubajas prinča platformu ciet un patteikt,ka nevar pumpēt naftu...9mm pierē uzreiz dabūs.

didzisk 28.janvāris 2020 15:32
2 2 Atbildēt

Atšķirībā no bendžas, ko mājā iepildīt grūti (ja neskaita krīzes laikus 90-to sākumā, kad 10 reizes stāvēja rindā, lai pielietu dažas 200 litru mucas garāžā), elektrību ir dabiski pildīt mājās, lietojot ātro lādētāju tikai gara brauciena laikā.

Un zinot, cik elektroauto šobrīd ir Latvijā, līdz garām rindām vēl tālu, ja vien visas masīnas vienlaicīgi nesabrauc pie viena lādētāja. Ja sāks parādīties vairāk mašīnu, droši ka parādīsies arī vairāk lādētāju.

Asaris 28.janvāris 2020 15:34
1 0 Atbildēt

Norvēģijā jau sāk Staķikos mainīt degvielas sūkņus pret uzlādes stacijām

msh 28.janvāris 2020 17:29
0 0 Atbildēt

Nu un kas tur ir tāds īpašs? Mums arī valstij piederošs kantoris uzstāda lādētājus - vienīgi šiem agrāk nekad nav bijuši un nebūs benzīna sūkņi, tāpēc tos nevar aizvietot.

Tad kad to sāks darīt firmas, kas pelna naudu - tad jau paliks interesantāk

Asaris 28.janvāris 2020 20:29
0 0 Atbildēt

Nekas īpašs. Tik nekādas rindas neveidosies, būs tāpat kā ar bendzīntankiem, būs lādētāji aizņemti pabrauksi simts metrus līdz nākamajai uzlādes vietai.

msh 29.janvāris 2020 12:54
0 0 Atbildēt

Tiešām? Padomā ar galvu - cik daudzus lādētājus un cik lielu stāvēšanas platību vajag lai nodrošinātu to mašīnu plūsmu, kuru nodrošina tipiskie četri divpusīgie sūkņi. Labākajā gadījumā vismaz 2x vairāk - realitātē gan jau 4x un vēl vairāk...

Frontera 28.janvāris 2020 17:04
0 0 Atbildēt

Nopirki jau TESLU??

msh 28.janvāris 2020 17:26
0 0 Atbildēt

Nūū... Vispār jau abus pildīt mājās ir vienlīdz grūti - vienkārši benzīnu nevajag, jo to var ērti un ātri pildīt benzīntankā. Ja degvielu lejot mājās, legāli, varētu iepist kapeiku tā kā to dara elektrozēni lādējot mājās, noteikti pie katras otrās mājas būtu benzīna cisterna, no kuras tad ar sūkni pildītu mašīnu.

Un kad tu runā par grūtumu "kura dēļ nepilda", neaizmirsti ka diezgan liels procents dīzeļu braucēju brauc ar zagto, kontrabasu vai lauksaimniecības degvielu, lej no kannām un nesūdzas par grūtumu...

Frontera 28.janvāris 2020 17:03
0 0 Atbildēt

PS:nesaprotu dažus komentētājus,kapēc tiek uzspiesta ideja iegādāties elektroauto citam????Paši jau esat iegādājājušies???Piemēram ,par TESLU vai vel hvz ko,esat????man darbā arī visi dirš,O!!Jāpērk untt!!Nu bet pērkat ,braucat un esat laimīgi,novēlu jums veiksmi.šitā diršana ir apnikusi jau.

Kanibaals 28.janvāris 2020 23:34
0 0 Atbildēt

Toč tos nrsaprotu, mazāk reklamētu mazākas rindas pie uzlādes.

Bet par to kur lādēt ne jau mums galva jālauza.

Frontera 28.janvāris 2020 17:30
0 0 Atbildēt

Elektromobilis zaudē savu vērtību pēc apmēram desmit gadiem, bet, veicot samērā nelielas investīcijas (7 500 – 13 000 eiro apmērā) un aprīkojot to ar jaunu bateriju, ir iespējams automašīnas mūžu pagarināt un atkal celt tās vērtību.Kam ir 7-13 pakas uz sitiena???oky,ar tām nav problēmu, bet pie mīnus grādiem nav iespējams akumulatoru uzlādēt ar to pašu kapacitāti, kādu vasarā. Līdz ar to, tā kā nav akumulatora apsildes, ziemā zemā temperatūrā tās var nobraukt maz.Tā ka...

DD 28.janvāris 2020 17:50
0 0 Atbildēt

ssiešos sludinājumi "šujam vateņus auto baterijām, ātri un izdevīgi" jau ir redzēti? ja nav, tad būs!

msh 29.janvāris 2020 12:55
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka tas elektromobīlis, neskaitot spēka agregātu, ir tipiska mūsdienu mašīna - desmitgadīgam droši vien vajadzēs ne tikai jaunu aķi, bet arī jaunus sliekšņus un jaunus spārnus...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti