Jaunais Renault Talisman ar modernām tehnoloģijām un vēl izsmalcinātāku būtību 18

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 26.februāris 2020 16:01

Jaunais “Renault Talisman” tiks izlaists 2020. gada jūnijā.

Pašapzinīgs ārējais izskats

Jau kopš modeļa pirmsākumiem “Talisman” mēdz iegādāties tieši izskata dēļ. Jaunajam “Talisman” veiktie pēdējie pārveidojumi vēl vairāk pastiprina tā eleganci un pievilcību.

Auto priekšpusē ir pilnveidots ar jaunu režģi, ko tagad šķērso hromēta apdare, un pārveidotu bufera profilu. Turklāt visai jaunajai “Talisman” saimei ir pilni LED lukturi. Adaptīvajiem priekšējiem lukturiem ir izmantota tehnoloģija “LED MATRIX” un uzstādīti dinamiskie LED indikatori. Automobiļa eleganto burvību izceļ “Renault” klāstam raksturīgā C formas lukturu konstrukcija.

Auto aizmugurē jaunā “Talisman” tīro un izsmalcināto stilu pastiprina pilnie LED lukturi, kurus ierāmē hromēta apdare un kas ietver dinamiskos indikatorus. Aizmugurē uzstādītā haizivs spuras formas antena uzlabo jaunā “Talisman” multivides sistēmas kvalitāti, vienlaikus piešķirot modernu, sportisku izskatu.

Jaunā “Talisman” piedāvājumā ir ietvertas arī vairākas jaunas, neparastas krāsas, tostarp „Baltic Grey” pelēkais, „Vintage Red” sarkanais un „Highland Grey” pelēkais tonis. Jaunākās pārmaiņas vainago jaunie riteņu diski „Pierre” (17 collu), „Stellar” (18 collu) un „Sato” (19 collu).

Kad autovadītājs tuvojas automobilim, tiek iedarbināta priekšējo lukturu un durvju rokturu gaismekļu gaismas signālu virkne, kuras paraugam seko salona apgaismojums, kad autovadītājs iekāpj automobilī.

Rūpīgi izstrādāts salona iekārtojums

Īpaša uzmanība pievērsta jaunā “Talisman” salonam. Jaunā hromētā apdare izceļ viduskonsoles formu, kurā tagad ir ietvers dekoratīvais apgaismojums, savukārt komplektācijai “INITIALE PARIS” papildu eleganci piešķir ierīču paneļa un durvju jaunā patinētās koksnes apdare. Izmantojot “MULTI-SENSE” iestatījumus, gan autovadītājs, gan pasažieri tagad var izvēlēties kādu no astoņiem iepriekš iestatītiem dekoratīvā apgaismojuma režīmiem, lai papildus personalizētu salonu.

“Talisman” ierīču paneļa aplūkošanu atvieglo regulējamais 10,2 collu ekrāns, kas ir ietverts standartaprīkojumā, sākot no komplektācijas „Intens”. “MULTI-SENSE” iestatījumi nodrošina pilnīgu pielāgošanu ar GPS navigācijas attēlošanu, lai atvieglotu braukšanu.

Ar elektrohromatisko atpakaļskata spoguli bez apmales un lielākiem krūzīšu turētājiem, kam tagad ir hromēta apdare un izgaismojums, jaunais “Talisman” ir komfortablāks un ergonomiskāks nekā līdz šim. Viduskonsole ir papildināta ar tālruņa bezvadu uzlādes dokstaciju, savukārt ventilācijas regulatoriem tagad ir digitāls displejs temperatūras regulēšanai. Visbeidzot, jaunā poga „Auto-Hold” neļauj automobilim izkustēties, kad nav iedarbināta stāvbremze. Lai lietotājam būtu ērtāk, kruīzkontrole tagad atrodas uz stūres.

Jaunais “Talisman” priekšplānā izvirza komfortu un stilu. Sākumlīmeņa apdares komplekts ietver jaunu apšuvumu, un ādas apdare ir iekļauta jau otrā līmeņa komplektācijas „Intens” papildaprīkojumā. „Riviera” āda ir vienā no trim krāsām: „Light Sand-Grey” smilškrāsā, „Castenyera Brown” brūnā krāsā vai „Titanium Black” melnā tonī. “INITIALE PARIS” apdare piedāvā izvēli no divu veidu ekskluzīva polsterēta napas apšuvuma „Black Titanium” melnā krāsā vai „Light Sand-Grey” smilškrāsā ar nesen pievienotajām konjaka krāsas nošuvēm. Visbeidzot, sākot no komplektācijas „Intens”, klienti var izvēlēties melnu vai gaišpelēku salona krāsu gammu.

Jaunas tehnoloģiskās inovācijas, kas palielina komfortu un drošību

Lai nodrošinātu īstas pirmās klases izjūtas, jaunajā “Talisman” ir ietverti “Renault” aktuālākie tehnoloģiskie sasniegumi.

Komfortablāka un drošāka braukšana naktī

Pēc jaunākā “Espace”, jaunais “Talisman” ir “Renault” otrais modelis, kurā ir izmantota tehnoloģija “LED MATRIX VISION”. Adaptīvā apgaismojuma sistēma uzlabo drošību, jo darbojas labāk par parastajām LED sistēmām. Salīdzinājumā ar vecākiem modeļiem ir par 50 % vairāk gaismas, un redzamības tālums sasniedz 220 m, salīdzinājumā ar 175 m iepriekš. Staru kūlis nepārtraukti pielāgojas, ņemot vērā satiksmes apstākļus un citus satiksmes dalībniekus.

Braukšana ir vairāk satīklota nekā līdz šim

Jaunajā “Talisman” ir ieviesta “Renault” ekosistēma “EASY CONNECT”, kas apvieno vairākas lietotnes, piemēram, „MY Renault”, “Renault” jauno multivides sistēmu “EASY LINK” un citus satīklotos pakalpojumus, piemēram, automātiskos atjauninājumus un automobiļa tālvadību.

“Renault” multivides sistēma “EASY LINK” piedāvā lietotājam draudzīgu un pielāgojamu saskarni. 9,3 collu vertikālais ekrāns piešķir salonam mūsdienīgu izskatu. “Renault EASY LINK” ietver digitālās skaņas apraides radiouztvērēju, multividi un tālruņa sistēmu, kas ir saderīga ar „Android Auto” un „Apple CarPlay”, kā arī satelītnavigācijas sistēmu ar „Google” adrešu meklēšanu, degvielas cenām un reāllaika satiksmes informāciju. “Renault” sistēma “EASY LINK” ar 7 collu ekrānu un saderību ar „Android Auto” vai „Apple CarPlay” ir rūpnīcā uzstādīts standartaprīkojums pamatlīmeņa komplektācijā „Zen”.

Ir pārstrādāti arī 13 augstākās klases „Bose”® skaļruņi, kas ir iekļauti “INITIALE PARIS” piedāvājumā, lai ar pieciem iepriekš iestatītiem režīmiem nodrošinātu telpiskāku skanējumu.

Drošāka braukšana

Jaunais “Talisman” ir papildināts ar vismodernākajām uzlabotajām autovadītāja palīgsistēmām (ADAS), līdz pat 2. līmeņa autonomajai braukšanai.

Palīgs braukšanai pa automaģistrāli un satiksmes sastrēgumos apvieno adaptīvo ātruma regulēšanu ar centrēšanas braukšanas joslā palīgsistēmu, kas darbojas pat līkumos. Šī funkcija regulē ātrumu no 0 līdz 160 km/h, ieturot drošu atstatumu līdz transportlīdzekļiem priekšā. Sistēma var automātiski trīs sekunžu laikā apturēt un iedarbināt automobili bez nepieciešamības ko darīt autovadītājam.

Aktīvajā avārijas bremzēšanas sistēmā (AEBS) tagad ietilpst gājēju un riteņbraucēju noteikšana.

Līdztekus šiem nesenajiem papildinājumiem, jaunā “Talisman” saime joprojām ir apgādāta ar autovadītāja palīgtehnoloģijām, kas nodrošina drošāku un komfortablāku braukšanu, piemēram, ar brīdinājumu par izbraukšanu no joslas, braukšanas joslas ievērošanas palīgsistēmu, autovadītāja miegainības noteikšanu, aklās zonas brīdinājumu, kas tagad izmanto divus radara sensorus, kuri atrodas abās pusēs automobiļa aizmugurē, un brīdinājumu par šķērsvirziena satiksmi aizmugurē.

Atsaucīgāks un ērtāks

Jaunais “Talisman” ir vienīgais automobilis savā kategorijā ar “4CONTROL” šasiju (rūpnīcā uzstādīts standartaprīkojums komplektācijā “INITIALE PARIS”). Četru stūrējamo riteņu sistēma “4CONTROL” vienmēr ir aktivizēta un automātiski kontrolē abus aizmugurējo riteņu stūrēšanas virzienus. “4CONTROL” šasija garantē jaunā “Talisman” vienreizīgu braukšanas precizitāti šāda lieluma automobilim un nodrošina autovadītājam mierīgu braukšanu pa pilsētu.

Jaunā “Talisman” “4CONTROL” šasija ir apvienota ar regulējamu amortizāciju, lai nodrošinātu optimālu stabilitāti un komfortu, nepārtraukti pielāgojot amortizatoru reaģētspēju. Sistēma tika optimizēta, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti un virsbūves stabilitāti, braucot pāri šķēršļiem.

Mūsdienīgi motori

Jaunais “Talisman” lepojas ar “Renault” klāsta jaunākajiem “WLTP” atbilstīgiem benzīna motoriem un dīzeļmotoriem, kas ir tīrāki un efektīvāki. Abi veidi ir videi draudzīgi: “TCe” benzīna motoram ir uzstādīts cietdaļiņu filtrs, savukārt “Blue dCi” dīzeļmotoram ir piesārņojuma kontroles tehnoloģija “SCR” (selektīva katalītiskā reducēšana) un iesmidzināšanas sistēma „AdBlue”®, lai samazinātu slāpekļa oksīdu izplūdi.

“TCe 160 EDC FAP”

“Talisman” saimes nesenais papildinājums “TCe 160 EDC FAP” ir 1,3 litru četrcilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna turbomotors. Tā jauda ir 160 ZS un griezes moments 270 Nm ar 1800 apgr./min. Tas tiek uzstādīts kopā ar septiņpakāpju divsajūgu automātisko “EDC” transmisiju. Klusais un žirgtais motors ir taupīgs (6,2 l/100 km), turklāt “WLTP” ciklā tā CO2 izplūde ir tikai 140 g/km. Tas ir interesanta alternatīva uzņēmumu/autoparku dīzeļautomobiļiem.

“TCe 225 EDC FAP”

“TCe 225 EDC FAP” ir domāts prasīgākiem klientiem, kam vajag vairāk jaudas. 1,8 litru četrcilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna turbomotoram ir šķirtais turbokompresors un maināma gāzu sadales sistēma ar trim stāvokļiem, kas nodrošina 225 ZS jaudu. Tas ir apvienots ar septiņpakāpju divsajūgu automātisko “EDC” transmisiju. Ar 300 Nm griezes momentu, sākot no 2000 apgr./min, tas nodrošina gan satriecošu veiktspēju, gan patiešām patīkamas braukšanas izjūtas. Ar degvielas patēriņu 7,4 l/100 km kombinētajā ciklā tā CO2 izplūde ir 166 g/km.

“Blue dCi 120 & 150 BVM6” un “Blue dCi 160 & 200 EDC”

Dīzeļmotoru klāsts ir visplašākais tirgū. Jaunajam “Talisman”, atkarībā no valsts, ir uzstādīts 120 ZS vai 150 ZS 1,7 litru četrcilindru “Blue dCi” dīzeļmotors un sešpakāpju manuālā transmisija. Ar ļoti mazu kombinēto degvielas patēriņu — 4,9 l/100 km (CO2 128 g/km) — tas ir ideāls automobilis klientiem ar autoparku. Tāpat klāstā ietilpst 160 ZS vai 200 ZS 2,0 litru “Blue dCi” motors apvienojumā ar sešpakāpju divsajūgu “EDC” transmisiju. 200 ZS modelis garantē izteiktu un stabilu paātrinājumu. Tas ir ideāls modelis tiem, kas meklē pirmšķirīgu veiktspēju un pieņemamu degvielas patēriņu — 5,6 l/100 km (CO2 146 g/km).

 

 
Visi komentāri
 
Antons 26.februāris 2020 16:18
3 5 Atbildēt

Diemžēl Latvijā auto skaistums vai elegance nevienu neinteresē, savādāk mums būtu pilnās ielas ar frančiem, itāļiem, spāņiem...

msh 26.februāris 2020 19:37
5 4 Atbildēt

Protams. Latvijā interesē praktiskums un mašīnas fiziskā izturība. Franču sūdu nelielais daudzums vecuma grupā virs 10 gadiem, un praktiska neesamība virs 15 gadiem ir ļoti zīmīgi - jaunas tās mizas tak kaut cik pērk, bet kur tās paliek?

aigi 27.februāris 2020 8:59
2 5 Atbildēt

Vienkārši, tie, kas pērk franču automašīnas ir pirktspējīgi un nav nepieciešams braukt 15 gadus ar vienu. Pēc 5-7 gadiem atdod atpakaļ salonam, kas tos par par labam naudām pārdod atpakaļ Eiropā.

msh 27.februāris 2020 12:26
4 1 Atbildēt

Pirktspējīgi? Pats fakts ka tu esi nopircis lētu mizu ar apšaubāmu prestižu ir diezgan spēcīgi pretrunā ar šo apgalvojumu... Bet tas ka mašīnu atdod atpakaļ pēc 5 gadiem diezgan bieži parāda to pašu, švaku rocību - reku tepat jauno tačku tofikā, pārāk bieži lasāmi teksti "beidzās garantija, jāmaina mašīna", kāpēc jāmaina? Jo pastāv risks ka kaut kas izbeigsies, bet pēc garantijas beigām par remontiem būs jāmaksā pašam, nevis ražotājam - kas tas ir ja ne vāja pirktspēja?

P.N. Vai tu esi savu scēniku nopircis? Vai tikai esi bankas īpašuma turētājs?

felix65 27.februāris 2020 9:03
1 0 Atbildēt

Vai nu tik traki? Paskat cik dacīšu pa Latvijas laukiem braukā un īpašnieki nesūdzas. Iepriekšējais talismans šķiet bija maskēts samsungs. Nez kā ar šo?

msh 27.februāris 2020 12:31
2 1 Atbildēt

Nu, kas man jāskatās? Pasaki labāk kur ir palikuši visi pirmās paaudzes logani - treknajos gados viņu bija diezgan daudz, bet nu jau diezgan maz; ieraugot pretī braucošu pelēku lokano dacīti, varu jau sagatavoties sava mācītāja sveicināšanai... Iepazīstoties ar viņējo, man nav jābrīnās kur tās visas lokanās dacītes ir pazudušas - viņējais eksemplārs, ap 11 gadus vecs, pirkts jauns, šausmīgi pūst - es šaubos ka pārējie pūst mazāk.

Antons 27.februāris 2020 10:36
1 0 Atbildēt

Neesamība? Visa Eiropa pilna ar tām atšķirībā no, piemēram, Lexus vai Jeep.

msh 27.februāris 2020 12:29
3 2 Atbildēt

Rietumos tos sūdus vienkārši vairāk pērk - un kaut kādā francijā vai itālijā tās mizas tik ātri nesapūst. Ja tajos mašīnu izstrādājumos būtu kaut kas labs - mūsējie tak ar visām četrām turētos pie tiem, lāpītu un dragātu līdz vismaz 30 gadu vecumam. Realitātē vienīgie franču mašīnu izstrādājumi kas ir ar iespējamību piedzīvot 20 gadus, ar dažiem izņēmumiem, ir visādi bulku vāģi - kurus cilvēki pērk tikai tāpēc ka lēti.

core 27.februāris 2020 20:18
2 1 Atbildēt

Vispār jau renault pēc 2000. ir viena no nepūstošākajām mašīnām. Bet tev kā parasti tik pavaukšķēt.

msh 27.februāris 2020 23:43
1 0 Atbildēt

Bet kur viņi ir, "vaukšķētāj"? Kāpēc vienīgā divdesmitgadīgā mašīna ar Maksts motoru kuru reāli var ieraudzīt uz mūsu ceļiem ir "volvo" S/V40? Kur ir palikušas visas otrās paaudzes megānes, tās, kas bija uzkrītošas, jo ar to modeli cepisti braukāja?

Antons 28.februāris 2020 9:39
0 1 Atbildēt

Vai tad var saskatīt loģiku LV pircēju ierādumos? Vēl pirms 15 gadiem Toyota bija retums uz LV ceļiem. Tagad, kad Toyota ražo sūdus - pilnie ceļi ar tiem. Volvo arī sen neražo 240, 850 līmeņa auto, bet LV iecienīta.

aigi 28.februāris 2020 9:15
1 0 Atbildēt

Tu tak neizbrauc no sava ciema, tāpēc arī neredzi. Scenic ir otrā populārākā taxi izvēle. 2.Megane ir pilns uz ceļiem un izskatās, kā no rūpnīcas, jo lielākā daļa virsbūves no platmasas kamēr tavs 15.g golfs jau 5 pārmetināts.

msh 28.februāris 2020 12:46
0 0 Atbildēt

Neizbraucu nemaz - tik kaut kā pamanos golfam bik uzgriezt kilometrāžu. Tev par godu šovakar braucot uz dižo pilsētu, centīšos ieraudzīt 15 gadus vecus šī ražotāja mašīnu izstrādājumus - ceru ka vismaz vienu ieraudzīšu, bet šaubos

Attiecībā par 15 gadus veciem fofāgeniem - nebaidies, fofāgens arī ir apguvis visādas plastmasas uzlikas; kad tās noņem, jā, tur metāla apakšā mēdz nebūt...

core 28.februāris 2020 7:06
1 0 Atbildēt

Nezinu ko tu nevari ieraudzīt, es gan otrās paaudzes meganes, gan lagunas redzu diezgan daudz. Arī ss paskatoties viņu nav maz. Un lai nebūtu tukša muldēšana, parādi tajā pašā ss, piemēram, sapuvušas otrās paaudzes lagunas.

es 26.februāris 2020 16:25
3 0 Atbildēt

Šis jau velk uz premuim luksus! Volvo konkurents...

msh 26.februāris 2020 19:35
2 1 Atbildēt

Eu, kas Makstij noticis - nesen vēl izskatījās ka šiem drīz lielākais ķīseļ-nemotoriņš būs 1.6 dCi, bet nu jau ir gan 1.7 gan 2.0...

viedoklis 27.februāris 2020 10:56
0 0 Atbildēt

ļoti smuks auto, bet cena piedod atvaino ir pārāk augsta priekš tā morāli novecojuša salona. līdz 30k ņemtu jaudīgāko versiju, bet pie tā cenu piedāvājumā labāk ņemtu mondeo.

wons 27.februāris 2020 13:15
0 0 Atbildēt

Espace. Renault Espace.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 6

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 1

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti