Seat noņem no ražošanas minivenu Alhambra 21

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.marts 2020 10:49

Spānijas autobūves kompānija Seat nolēmusi atteikties no sava vienīgā minivena.

Seat pārtrauks minivena  Alhambra ražošanu, lai novirzītu resursus jaunu krosoveru projektiem.

Alhambra Seat piedāvājumā ienāca 1996.gadā, taču pēdējos gados pieprasījums pastāvīgi kritās un modelis, kas Eiropas tirgū konkurēja ar Ford S-Max un Renault Espace neglābjami virzījās pretī paredzamam finālam.

Seat paziņojis, ka ražošana beigsies martā (tā jau apstājusies Covid-19 dēļ) un modeļa pēctecis netiek plānots.

Seat Alhambra varēja nopirkt ar 1,4 litru benzīna turbomotoru, kas attīstīja 150 Zs vai divlitru dīzeli 150 un 177 Zs versijās.

2019.gadā tika realizēti 23 500 Seat alhambra eksemplāri, kas ir aptuveni par trešdaļu mazāk nekā gadu iepriekš.

Pēc Alhambra aiziešanas no tirgus šādu izmēru minivenu cienītājiem atliek vien vērsties pie Volkswagen, kas savā piedāvājumā saglabā tehniski līdzīgo Sharan.

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
feciic 30.marts 2020 10:58
1 0 Atbildēt

Pēdējo paaudžu Sharan/Alhambra/S-max/Galaxy/Espace izcēlās ar nesamērīgām cenām, jo ražotāji tos stūma tirgū kā premium produktus.

Ja pirmās paaudzes S-max labi komplektēts sanāca ap 30k eur tad otrajā paaudzē par to naudu sanāk plika bāzīte.

kasinsh79 30.marts 2020 11:04
11 1 Atbildēt

Vispār žēl, ka miniveni pazūd ražotāju piedāvājumos. Kuri ar tādiem braukuši, mani sapratīs.

alternatīva 30.marts 2020 11:21
0 6 Atbildēt

7-vietīgs krosovers

msh 30.marts 2020 13:00
12 2 Atbildēt

Protams - tieši to arī ražotājs vēlas - lai tu par 5 cm augstāku piekari, un sūdīgāku aerodinamiku, samaksātu 5 pakas vairāk...

scope 30.marts 2020 23:29
4 0 Atbildēt

Dabon, lūdzu, krosoveru ar pilnām 7 vietām.

Īpašu uzmanību pievērs 2. rindas vidējai vietai, tā parasti ir no sērijas "ta kā ira, ta kā nava", atšķirībā no tā paša Sharan vai Alhambras, kur 2. rindā ir 3 vienāda izmēra beņķi, kuros mierīgi blakus var nolikt 2 lielos ERF bērnu krēsliņus un vēl pieaugušajam blakus vieta paliek.

Plus vēl super ērtās bīdāmās durvis, šaurās vietās ļoti novērtēju šo fīču.

eidis 30.marts 2020 11:42
2 3 Atbildēt

Nu nu? Braucu, nepatika. Gāzelīgs, neietilpīgs (pamēģiniet VAG minivenos iebāzt piem reģipša loksni - tie baigie m3 ir uz priekšējā paneļa un virs galvas), Sharan ļoti neergonomiski beņķi, vertikāla kravas novietne ir īpaši neparocīga ceļojot (īpaši ar maziem bērniem). Visu šo marasmu gan skaisti turpina SUV

Slinkais 30.marts 2020 12:41
10 6 Atbildēt

normāli cilvēki nebāž masīna reģipša loksni. tam ir domāta piekabe

kasinsh79 30.marts 2020 13:16
4 0 Atbildēt

Man ļoti patika Mazda5 - lielisks auto ar identisku vadāmību kā vieglajam Ceļojumiem - ideāls braucamais. Trešā sēdekļu rinda nav parodija, bet arī (īpaši jau bērniem) gan ērti, gan sajūsminoši utt. Iekāpšana pa slīdošajām durvīm - superērta utt.

Zemesgramata 30.marts 2020 21:31
0 0 Atbildēt

Kāpēc neņem jauno Mazda 5?

kasinsh79 30.marts 2020 22:28
0 0 Atbildēt

Nav taču vairs. Kādu brīdi tiešām domāju to darīt. Šobrīd pilnībā apmierina abi darba

Zemesgramata 31.marts 2020 21:25
0 0 Atbildēt

Nu jā.. Es domāju to, kas pēc 2010 gada. Ogrē tāds viens balts vizinās.

ZZZZ 30.marts 2020 12:03
0 0 Atbildēt

Pēdējie šī segmenta miniveni kaut kā nesaista. Iepriekšējie ļoti patika. Patika tieši, ka nevajadzīgos krēslus var atstāt mājās. Arī pats auto eksterjers kā tāds bija, manā uztverē, iepriekšējam modelim praktiskāks. Pēdējais Sharan konkurē ar Touran.

kontradmiral 30.marts 2020 15:37
4 0 Atbildēt

Nu es šādu pēdējās paaudzes 7vietīgu SEATu nobraukāju dažus gadus un pēc tam ar 6vietīgu Sharānu. Kopumā ģimenei lielisks auto. 3 rinda visnotaļ normāla. Touran ir daudz bēdīgāk. bieži izmantoju krēslu ielaišanu grīdā,jo bieži bija jāvadā lielākas mantas vai velo. Krēslu izņemšana ir daudz čakarīgāka opcija, vienīgais pluss, ka lielāks bagāžnieks. Nolaid beņķus un guli laimīgs. Pietiekami stabili sēdēja uz ceļa. Jaunam Sharānam cenas vispār kosmoss. Tagad viņus no tirgus ēd ārā Proace, Traveller, Spacetoureri un kas tur vēl, lai gan īsti nav viens un tas pats, bet laikam tad pircēji ņems lielāku busu ar pilnāku paku par to pašu naudu. Vai nu atkal ietaupa un ņem mazākos Berlingo, Rifter un toyotai arī laikam tagad iznāca kaut kāds.

ZZZZ 30.marts 2020 19:51
0 0 Atbildēt

Iepriekšējās paaudzes sharāni bija ietilpīgāki. Bet garenbāzē pat īsāki nekā passat universāl. Piekare stingrāka un kravnesība, ietilpība lielāka kā passat universal.

kontradmiral 31.marts 2020 0:48
2 0 Atbildēt

Pēdējā paaudze ir uz Passat bāzes, nezinu kā iepriekšējās. Atkarīgs no vajadzībām un ieradumiem. Man bieži sanāca, ka vienā virzienā beņķi nolaisti, jo pilns ar mantām. Galapunktā izkrāmē mantas, uzloki beņķus augšā un ved famīliju mājās. Man liekas beņķu izņemšana ir labs risinājums, ja vajag reti, bet mega ietilpību un ir kur nobāzt tos beņķus. Man nebija tādas vajadzības.

Par ietilpīgu nekad nesanāca pasūdzēties, jo reģipšus nevadāju Nu kad braucām trijatā ar trim veļukiem salonā, tad bija nedaudz jāpačakarējas.

scope 31.marts 2020 8:20
2 1 Atbildēt

Žēl, nāksies pirkt dārgāko VW Sharan, Fordus diemžēl neizskatu kā variantu.

Pats šobrīd braukāju ar 2012. gada Alhambru.

7 vietas, 2. rindā, kur ir 3 pilna izmēra sēdekļi, kā jau te minēju, varu ielikt 2 ERF bērnu krēsliņus, zinātāji sapratīs, un vēl sievai vietas pieteik + arī priekšā ir vieta 3. bērnam lielajā boosterī (citos auto ir vai nu bērnu beņķis 2. rindā, vai lietojama priekšējā pasažiera vieta).

Ļoti patīk DSG un ņiprais motors (170 Hp pret 140 Hp standarta Sharan širpotrebam), ietilpīgais bagāžnieks, plašais salons, dažas sīkās ekstras, kas VW gadījumā nez kāpēc maksā kosmosu un otreizējā tirgū esošajiem auto reti sastopamas, piemēram, atpakaļskata kamera.

P.S. Uz to jau vilka, Auto Brava nesen arī savu demo Alhambru tirgoja nost, un tā jaulikās, ka vai nu būs jauns modelis, vai arī esošo izbeigs.

P.P.S. Krosoveri jau arī universāļus daļēji ir iznīcinājuši. Nevarētu teikt, ka tie ir ļoti ietilpīgi, kā te daži fano.

Jo 31.marts 2020 12:27
0 0 Atbildēt

Nevar zināt, kas vēl ar Sharan notiks, tāpat jau no 2010. gadā neko būtiski nav mainījuši, salīdzinot ar krosoveru fīčām un apgreidiem. Bēdīgi.

GB12 31.marts 2020 13:05
0 0 Atbildēt

Par to jau stāsts... man arī ir čujs, ka Sharan arī tiks izslēgts no piedāvājuma un jaunas paaudzes vairs nebūs. Iepriekšējo Golfu iesāka ražot daudz vēlāk un re, jau jaunā paaudze klāt. Ar Toareg, Amarok u.c. tas pats.

anoagask 31.marts 2020 13:43
0 0 Atbildēt

vai tad tagad viss VAG nav noņemts no ražošanas?

DidzisF 31.marts 2020 18:55
0 0 Atbildēt

Minives ir ērts arī vecākiem cilvēkiem un daudzbērnu ģimeņu. Tam nemaz nav jābūt kā celnieku darba busam. Mūsdienu unversāli paliek zemāki un zemu sēdvietu. Tie nav ērti pilsētas auto.

Jautājums ir cits vai katrai firmai vajag izgatavot visu izmēru modeļu klāstu. Globalizācijais Laikā Seat alhambra tad pats VW Sharan vien bija. Nedaudz mainītu dizainu. Kāpēc ražot ražošanas pēc

HE 1.aprīlis 2020 14:28
0 0 Atbildēt

Tagad visi ražo SUV visos iespējamos izmēros

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti