Toyota atteiksies no V8 motora 26

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.aprīlis 2020 8:49

Dažu tuvāko gadu laikā Toyota atteiksies no V8 atmosfēriskā motora, tā vietā piedāvājot 3,4 litru V6 turbomotoru.

Japānas autobūves kompānija nākamo trīs gadu laikā pakāpeniski atteiksies no astoņcilindru atmosfēriskā motora, kas pašlaik tiek izmantots Land Cruiser 200, Lexus GX 460 un LX 570 vairāku citu modeļu konstrukcijās, nomainot to pret sešcilindru turboagregātu ar 3,4 litru darba tilpumu, kas pagaidām redzams vien zem Lexus LS 500 motora pārsega vāka.

Žurnālisti noskaidrojuši, ka autoražotājs pārtrauks V8 ražošanu divās dzinēju rūpnīcās ASV un Japānā. Jau nākamā gada beigās astoņcilindru motoru ražošana tiks pārtraukta Toyota rūpnīcā Alabamā, ASV, bet pēc tam tas pats notiks arī Taharas rūpnīcā Japānā. Pēc tam, kad tiks pārkārtots konveijers, rūpnīcas uzsāks sešcilindru motora ražošanu.

Neskaitot jau pieminētos modeļus, astoņcilindru motors tiek iebūvēts Toyota Sequoia, Tundra un Century, kā arī Lexus LX 570, RC F, GS F un LC 500.

 

 
Visi komentāri
 
Motorolers 26.aprīlis 2020 9:15
6 3 Atbildēt

Tad jau zaudēs daļu USA tirgu, tur tomēr V8 vēl cieņā, ņemot vērā viņu degvielas cenas! Eiropai jau sen bezjēdzīgs motors, 3.0L dīzelis gan dinamiskās, gan daudz ekonomiskāks! (Toyota dīzeļi gan nav tajā sarakstā)

X 26.aprīlis 2020 9:41
3 1 Atbildēt

Nu v8 dīzeli jau kādus divus gadus eiropā nepiedāvā, bija doma par 200 kruzaku, bet tos var tikai Krievījā iegādāties, cik sapratu viņiem tur tās izmešu regulas citas. Kā man teica toyotas pārstāvji, tad šie nevarēja iekļauties izmešu normās un nēvēlējās ieguldīt naudu jauna dzinēja izstrādē.

msh 26.aprīlis 2020 10:54
1 4 Atbildēt

Jāsaka "smagi vīlēts trīslitrīgs BMW turbodīzelis", nevis "trīslitrīgs dīzelis", un par ko tad tas ir dinamiskāks - BMW N63, kurš tikai ar divām turbīnām izpuļķē BMW kuļmašīnu kurai ir četras, vienos vārtos? Ekonomijas ziņā V8 eiropā ir tikpat saistošs kā pirms 30, 40 vai 50 gadiem - motors tiem, kas to var atļauties, nekas tur nav mainījies.

Attiecībā par ASV tirgu - jāskatās kā tur klājas fordam ar tā 3,5l ecoboost - iespējams ka neslikti, jo tie pietiekami ieguldīja PR.

X 26.aprīlis 2020 12:31
3 1 Atbildēt

Nu tu arī salīdzi benzīna 4.4 litru v8 ar divām turbīnām, pret 3litru i6 dīzeli ar četrām mini turbīnām.

Bet piekrītu par to, ka v8 nav nekāds bezjēdzīgs motors, tā var pateikt tikai tie kuti v8 pat blakus nav stāvējuši kur nu vel braukuši ar to. Turklāt būsim atklāti, ja degviela būtu bez maksas, 90% tagadējo dīzelistu brauktu ar benzīna motoriem...

msh 26.aprīlis 2020 13:36
0 1 Atbildēt

Kas tev nepatīk salīdzinājumam? Reku te viens salīdzināja tādu pašu dīzeli ar atmosfērisku V8. Vēl vairāk - priekš pirksta un krāna salīdzināšanas ideāls gadījums, tā četru turbīnu kuļmašīna vienā punktā izdod tieši tikpat daudz ņūtonu cik tas V8...

Tavs pēdējais pieņēmums ir smagi kļūdains - pat ja degviela būtu bez maksas, ar V8 viņi nebrauktu - dīzeļu masa un V6 un V8 trūkums ir dēļ ekofašistu normām; ražotājs vienkārši nedrīkst tos V8 ražot tik, cik pēc tiem būtu pieprasījums. Bet ja arī nebūtu tādas normas - vienalga nebrauktu - V8 ir prestižs produkts ar attiecīgu cenu, cilvēks, kurš pāris litru uz simtu dēļ ir gatavs pieciest trīslitrīgu kuļmašīnu, to starpību diez vai gribēs piemaksāt.

core 26.aprīlis 2020 16:47
7 0 Atbildēt

Trīslitrīgu kuļmašīnu nav jāpiecieš, jāpiecieš ir otrais golfs, vienalga vai ar kuļmašīnu vai nabagu nosu.

msh 27.aprīlis 2020 19:13
0 3 Atbildēt

Nav jāpiecieš? Kur tad ir redzami trīslitrīgo kuļmašīnu braucēji kuri izbauda braucienu pa pilsētu ar vaļējiem logiem, baudot patīkamo tarkšķēšanu? Ā, pareizi, logi ir ciet lai to tarkšķi nedzirdētu, un vēl uzgriezta mūzika, lai bum bum pārmāktu kādu labi nopakotajā salonā iemaldījušos tarkšķi.

Reku te ir viģiks, kurā BMW brauc ar vaļējiem logiem, bet nu jā - tur ir BMW ar BMW cienīgu motoru, nevis trīslitrīgu kapeikpisli...

core 27.aprīlis 2020 21:38
2 0 Atbildēt

Visiem jau nav kondicioniera ielikšana piecgades projekts, es logu neturu vaļā ne braucot ar dīzeli, ne benzīnu

msh 28.aprīlis 2020 1:36
1 2 Atbildēt

Kāds sakars ar kondišu, ja drīkst zināt? Vienīgais iemesls tam, lai es nākamreiz aizbraucot uz liepāju, neatrautu vaļā visus četrus logus un neizbaudītu pavasari un braukšanu [protams, pabakstot klimatu lai tas kompensētu vēsā gaisa pieplūdumu] varētu būt sievas klātbūtne mašīnā, kurai tāds gājiens nepatīk...

core 28.aprīlis 2020 6:38
1 0 Atbildēt

Sakars tāds, ka pēc tā vai logs ir vaļā, vai ciet, 90% gadījumu var noteikt vai auto ir kondicionieris, vai nē, nevis kāda degviela bākā

[protams, pabakstot klimatu lai tas kompensētu vēsā gaisa pieplūdumu]

Bet es, kad gribu baudīt pavasari, braucu ar kabrio

X 26.aprīlis 2020 19:43
0 0 Atbildēt

Par ekofašistiem piekrītu, par tiem dīzelistiem un v8niekiem gan nē. Kā piemērs bmw m550d ir 3litru i6 dīzelis (vecajam 3 turbīnas jaunajam 4 turbīnas), cena jauniem (arī lietotiem) ir nedaudz zemāka par m5 4.4 litru v8 divtūrbīnnieku, savukārt teiksim tāds pats 550i (nav svarīgi viena, vai divas turbīnas), būs lētāks par m550d! Tādēļ lūdzu nākošreiz paņem palīgā googli pirms runā par cenām...

msh 27.aprīlis 2020 19:05
0 1 Atbildēt

Kas man tur jāgūglē? M550d ir emka, kurā ir ielikts traktormotors - attiecīgi cena lielāka nekā "parastam" piecsimtajam, kurā atrodas V8 bīdelis.

X 27.aprīlis 2020 19:45
1 0 Atbildēt

Kas tajā m550d ir no emkas, ja neskaita visrbūvi un salonu?

Bremzes, kārba, difs, amji? Kas?

Turklāt tavai zināšanai tolaik jauns 535d (nevis m550d) maksāja teju tik pat cik 550i v8. Un ko tagad teiksi atkal emka? Izbeidz šeit vienreiz savas stulbības runāt, tik un tā tas i6 dīzelis skan labāk par i4 golf šujmašinu.

Kas attiecas uz kapeikpišanu, kā tu to nepārtraukti piesauc tad jā, noteikti cilvēks kurš pirka jaunu to 535d, vai 550d gribēja ie*ist kādu kapeiku, lai nedod dievs būtu tā jātērējas, ka savs šujmašīn golfs būtu jāprīko ar lpg.

Ko tad pats savam veiglajam mazmotor golfam uzliki lpg? tas i6 dīzelis tērē vairāk nekā tavs golfs uz benzīna, turklāt ja nemaldos tu gadā knapi 10k varēji nobraukt, kādēl tur vispār būtu nepieciešma lpg?

Kad reiz beigsi svešu naudu skaitīt?

msh 28.aprīlis 2020 1:33
0 2 Atbildēt

Un vispār - sākotnējais apgalvojums bija - trīslitrīgs dīzelis esot aizvietojis V8 un ejot labāk par V8. Tas, protams, ir muļķības - tā cilvēku suga, kura šodien pērk tos trīslitrīgos dīzeļus, pirms 30 gadiem tāpat nebūtu pirkuši V8 - būtu pirkuši kādu 525i vai 524tds, ar tiem pašiem argumentiem, ar ko šodien to dīzeli - "V8 par daudz patērē". Vienīgais kas ir mainījies - tā kā šodien mašīnas taisa garantijas periodam, tad no tā dīzeļa ir izžmiegts tik daudz, ka tā pircējs var mēģināt sev iestāstīt ka tas dīzelis ejot kā V8.

core 28.aprīlis 2020 6:41
0 0 Atbildēt

Ar kuru tu esi braucis? ar m550 vai 550i, lai vispār te kaut ko apgalvotu?

msh 27.aprīlis 2020 21:17
0 1 Atbildēt

"tik un tā tas i6 dīzelis skan labāk par i4 golf šujmašinu" - ja "skaļāka motora skaņa" = labāk, pilnīgi piekrītu. Jo tas arī pa lielam ir viss ko tur var dzirdēt - sešu spriguļu klaudzieni.

"Ko tad pats savam veiglajam mazmotor golfam uzliki lpg?" - es braucu ar mašīnu kuras tirgus vērtība varētu būt ap 1k eiru; šis apstāklis laikam parāda ka man varētu arī nauda kokos neaugt. Bet es kaut kā nespēju saprast kā cilvēkam, kurš spējīgs izbraukt no salona mašīnu kas maksā 50 pakas un uz augšu, var nepietikt naudas ieliet dažus litrus bākā vairāk - kas tad tur īsti ir, lepnajam BMW sanāca bet degvielai nesanāk jo bez līzes vēl jāmaksā purčika deviņstāvenes dzīvokļa komunālie? Tad varbūt nevajag pirkt tik krutu mašīnu?

Attiecībā par tavu vēlmi paskaitīt manas kapeikas - nebaidies, mani nobraukumi ir lielāki un pamatā šoseja.

X 28.aprīlis 2020 6:38
0 0 Atbildēt

Manuprāt tu kaut ko jauc. Es protams nerunāju par purvčika pacaniem, tie arī reti kad brauc 2012+ gada 5ser, un tml. Vācu auto. Turklāt tava neizpratne par to kādēļ cilvēki šādos auto izvēlas dīzeli nevis v8 arī daļēji ir rezultāts tam kādēļ Tu brauc ar to otro golfu un lpg. Redz piemeram man tā rupji rēķino divu gadu laikā, braucot ar 3.0i6 biturbo dīzeli nevis v8 benzīnu sanāk ietaupīt ~ ap ~5k. Nu netērē tas v8 nedaudz mazāk, draugam, paziņām ir gan 740i, gan 550i, gan m5, neviens no šiem auto nav vecāks par 2013 gadu. Tas v8 (550i) pilsētā tērē ap 18litriem uz 100km, kas ir vidēji par 6+ litriem vairāk uz 100km. Tā atšķirība varētu teikt, ka ir pat lielāka, viss atkarīgs no tā kur brac, pa kurieni utt. Es nedaudz mazāk par mēnesi braukāju ar to 550i un tā atšķirība ir milzīga. Turklāt, ja cilvēks vēlas vidējās klases sedanu, vai universāli, ko viņam darīt, ņemt v8 benzīnu? Priekškam? Man nepieciešams komfortabls ikdienas auto ar pietiekoši labām braukšanas īpašībām, nesaprotu ko tu te brēc par tiem kuri brauc ar dīzeli, ja pats nevari "nobarot" savu šujmašīnas izmēra golfu ar benzīnu.

V8 ir v8, ne katram tas ir nepieciešams, tādēļ jau tiek ražoti dažādi auto.

Tas par tiem atvērtajiem logiem arī smieklīgi, nu ko tu tur izbaudi atverot tam golfam logus, tāda sajūta, ka tu esi dzirdējis tikai vecu, nobrauktu dīzeļu klaboņu. Nu paņem kaut to pašu 7to golfu ar 2.0d, pabrauc ar atvērtiem logiem, nu un kāda atšķirība tur būs salīdzinot ar tavu golfu?

msh 28.aprīlis 2020 13:09
0 0 Atbildēt

Atceries ka V8 benzīns ir vienu plauktiņu augstāks produkts; varēji vēl salīdzināt ietaupījumu kāds tev rodas dēļ tā ka tu nebrauc ar S600 Savu ietaupījumu rēķini pret 3.0 benzīnu.

Kāda būs starpība izbraucot ar to mk7? Smalks, spalgs tarkšķītis pret dobju atmosfēras motora neierobežotas ieplūdes skaņu. Vienīgais četru katlu ķīselis ar patīkamu skaņu, ko man līdz šim ir gadījies dzirdēt, ir JuMZ traktoram, tāda zema patīkama skaņa - bet nu jā, tur viens cilindrs ir vismaz litrs, nevis puslitrs, kā kuļmašīnām, un netiešā iesmidze...

X 28.aprīlis 2020 15:46
0 0 Atbildēt

Tas tika vairāk tēmēts uz to, ka tu šeit visus apvaino, un sauc par lohiem, jo redz nepērk v8 5sēriju, bet dīzeli. Un cik tas esot slikts, trokšņo vairāk par tavu lpg golfu utt. Skaidrs es arī esmu priecīgs, ka "mūsdienu" 3l dīzelis iet labāk par atmosvēriskajiem v8 benzīnniekiem, un tas ir tikai labi. Bet tu te sāc runāt par kapeikupišanu, kur tad ir tā kapeiku pišana?? Tas la cilvēks vēlas komfortablu auto, kurš arī kust uz priekšu kaut nedaudz? Labi motorolers tur ar savu komentāru sabrauca auzās, savukārt es nesaprotu kuru tu šeit dēvē par kapeikpisēju?

P.s. dobja atmosvēriskā motora neierobežotas izplūdes skaņa. Nu nemuldi, tur nav nekā baudāma un kur nu vel, lai būtu vērts atvērt logus

P.s.s

Ietaupījums ir pietiekoši liels, lai divu līdz trīs gadu laiku iegādātos vel.kādu interesantu auto, vai nodarbotos ar amatieru autosportu, bet tev to nesaprast, tādēļ esi tur kur esi...

Lx 26.aprīlis 2020 13:26
9 6 Atbildēt

Pilnīgs lupārs esi jeb Lupo fans, brauc ar saviem vw lūžņiem un nepiesārņo komentāru sadaļu.

Man ir 3 V8 Lexus mašīnas, ir gan ekonomija gan jauda un nesmird kā tavs sūds.

imzz 26.aprīlis 2020 12:56
0 0 Atbildēt

Degvielas cenas ASV patlaban. $1.78 par galonu. ( 3.8 l ), tātad par litru $ 0.47 jeb 0.43 EUR

Nelej 27.aprīlis 2020 14:16
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag, pirms 2 mēneši Kalifornijā pildīju Premium benzīnu par 3,30 Galonā. Tagad bišķi sašūpojās naftas tirgus, bet normālos apstākļos nav arī ASV benzīns tik lēts kā Emirātos vai Venecuēlā

Jojo 26.aprīlis 2020 23:10
1 0 Atbildēt

Mīkstie, neizturēja kāda spiedienu

VW Golf 27.aprīlis 2020 14:18
2 0 Atbildēt

Da kam interesē tās tojotas ar saviem v8. Golf2 ir pats labākais auto ar pareizāko motoru!Viss pārējais nekam neder.

mcqwfmxc 27.aprīlis 2020 20:15
1 0 Atbildēt

LOL. Pirmais golfiš i smukāks i labāks, Mk2 ir ne šis ne tas.

Pohujs 27.aprīlis 2020 22:56
0 0 Atbildēt

Tas viss ir sūds V10 tas ir spēks tuaregs landsk geljiks ir zoo auto

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Japāņu auto par 100 EUR mēnesī (+VIDEO) 6

Par 109 eiro mēnesī tagad var braukt ar pilnīgi jaunu Mitsubishi Space Star, kas ir ne īsti mazā, ne īsti kompaktā automašīna ar normālu aprīkojumu un piecu gadu garantiju. Lasīt vairāk

 

Uzbraucot tranšeju drošības konstrukcijām, Jelgavā gājis bojā motociklists 6

Trešdien Jelgavā, uzbraucot tranšeju drošības konstrukcijām, gājis bojā motociklists, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Sākusies reģistrācija šīs sezonas jaunumam – minirallijam Ropaži

29. augustā norisināsies līdz šim nebijis minirallija posms "Ropaži", kas būs šīs sezonas trešais posms. Sacensības norisināsies Ropažu apkaimes ceļos, kur dalībniekiem būs iespēja izmēģināt jaunus ātrumposmus. Lasīt vairāk

 

Austrālijā pārdod Ferrari limuzīnu (+ FOTO) 4

Austrālijā pārdod limuzīnu uz Ferrari 360 Modena bāzes. Pārdevējs prasa par to 400 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti