Jaunā BMW 4.sērija internetā jau šodien (+ FOTO) 32

 

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 1.jūnijs 2020 15:46

BMW markas cienītāji, kas gaidīja 2.jūniju, lai iepazītos ar 4.sērijas jaunās paaudzes modeli, savu ziņkāri var apmierināt jau šodien, jo “lielāko nāsu” īpašnieks tīmeklī apskatāms jau šodien.

Instagram publicēti BMW 4.sērijas jaunās paaudzes modeļa attēli un, kā jau daudzi paredzēja, pamanāmākās izmaiņas ir milzīgās radiatora restes “nāsis”, ar kurām BMW biedēja (vai sajūsmināja) markas piekritējus jau 2019.gada Concept 4 prezentācijas laikā.

Zināms, ka 4.sērijas kupeja izgatavota uz bavāriešu CLAR platformas un dalīs dzinējus ar 3.sēriju, saglabājot tikai sev raksturīgas piekares regulācijas, labāku aerodinamiku un zemāku smaguma centru.

Tagad jau droši var teikt, ka viens no 4.sērijas motoriem būs trīslitru sešcilindru 374 Zs (500 Nm) agregāts ar divām turbīnām un 48V daļējo hibrīdsistēmu, kas ar neliela elektromotora atbalstu noteiktos brīžos pievienos 11 Zs.

Oficiālo pirmizrādi BMW 4.sērija svinēs rīt, 2.jūnijā.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 1.jūnijs 2020 16:10
2 5 Atbildēt

vienkārši skaists

kvazimodo 1.jūnijs 2020 16:17
4 3 Atbildēt

uz papīra izskatās itin harmonisks, pieradīs un būs ok!

Antons 1.jūnijs 2020 16:27
5 5 Atbildēt

Es ļoti ceru ka tas ir joks

Beha 1.jūnijs 2020 17:05
9 4 Atbildēt

Kāda tev atšķirība? Tāpat nekad nevarēsi tādu atļauties

msh 1.jūnijs 2020 18:08
5 2 Atbildēt

Kāpēc gan nē? Jebkurai behai agrāk vai vēlāk pienāk laiks kad tā maksā dažus simtus - varbūt vienīgi izņemot emkas.

Antons 1.jūnijs 2020 18:43
2 2 Atbildēt

Beha nebūs īstais piemērs, jo rwd. Pirmie kuri maksā kapeikas or golftipa auto un pavisam nokauti lielās klases auto.

Par Antonu vairāk tādēļ, ka viņš ir vecs un stulbs, līdz tam laikam diez vai izvilks...

WALA 2.jūnijs 2020 9:47
0 0 Atbildēt

Par to atļauties, var iznākt reizēm tā kā KIA uz op-līzi nebūs lētāka, ka BMW !

Beha 2.jūnijs 2020 11:43
0 0 Atbildēt

Kāds sakars? Vins jau ari to kiju nevar atļauties...

gunbox 1.jūnijs 2020 16:48
1 0 Atbildēt

Konceptā kaut ko plānoja salaist kopā nāsis. Prieks, ka nav salaiduši.

eidis 1.jūnijs 2020 17:06
1 3 Atbildēt

Salons savukārt bez izmaiņām. T.i. tā vieta, kas apnikusi kā aizpērnais sniegs

WALA 1.jūnijs 2020 17:20
3 1 Atbildēt

Man tikai nav skaidrs, kāpēc būtu jāmaina tas kas labi strādā, nav jau francūži un ķīnieši kas domā ka piebāzot salonu ar fufeļiem tiek panākts labāks efekts. Šitie auto ir labi braukšanai, tur nevajag papildu loriņus "izklaidei" aiz tā kā auto pats kāds nu kuram.

eidis 1.jūnijs 2020 18:26
0 2 Atbildēt

Teslai viss ir krietni mazāk. Skaitam nav īsti nozīmes.

Man liekas tāda nožēlojama haltūra, ja tev jaunā šlipse izskatās tāpat kā vecā, bet vnk ir jauna

Kk 1.jūnijs 2020 18:47
4 0 Atbildēt

Tad jājautā kur tu strādā, un foto ar savu gardarobi arī šeit pievieno

P.s. Kopš kura laika Tesla, būtu etalons auto interjera dizainā?

Ha ha 2.jūnijs 2020 9:06
2 0 Atbildēt

Tieši tā, teslas saules sargi izskatās, kā no Mazda3 izņemti.

eidis 2.jūnijs 2020 9:54
0 4 Atbildēt

Laikam jau vārdu "alegorija" neesi dzirdējis?

Teslas interjers ir SVAIGS, šitai behai VECS. Ar to bieži vien pietiek. Mani tā naftalīna smaka neuzrunā

Kk 2.jūnijs 2020 11:45
0 0 Atbildēt

Pat ja Tevi kaut kas uzrunātu tik un tā nenopirksi, ne šo, ne to "svaigo" teslu. Turklāt, kādēļ būtu jāņem kaut kas tikai tādēļ, ka tas ir kaut kāds jaunums? Ieliks tesla salonu iekš vaza arī skriesi slapjām biksēm slavināt?

eidis 3.jūnijs 2020 9:20
0 5 Atbildēt

Ad homeinum ir nepieņemams diskusijas stils jau vairāk kā 2000. gadu. Arī man ne. Ar to arī beidzam

gunbox 2.jūnijs 2020 16:01
1 4 Atbildēt

Ka tik ne arī. Jauns ir jābūt jauns by default, gan iekšpā, gan ārā. Dizains ir jāmaina modeļa auto vārda pēc, nevis jāiebāž tas pats, ko 10 gadus ir bāzuši. Interjers ir 50% no vērtības. Ja tā pat kā VW Arteon uztaisa tikai jaunu virsbūvi un iemet iekšā Passat salonu, tad tas auto nemaksā vairāk par Passat, katrā ziņā ne 2x dārgāk. VW Arteon gadījumā priekš šofera, tas ir tas pats Passat. BMW jaunā 4.sērija priekš tā pircēja būs tā pati vecā 4. sērija jo neko vairāk par veco viņš sēžot pie stūres neredzēs.

Beha 2.jūnijs 2020 16:17
3 1 Atbildēt

Ar bmw ir jājūt, nevia jāskatās uz salonu, skatīties tu vari uz saviem šķibacainajiem sūdiem...

p0pe 3.jūnijs 2020 0:13
1 3 Atbildēt

Ja runa būtu par M modeļiem, piekrītu. Bet šajā gadījumā, ar parastu BMW neko baigi atšķirīgu no pārējām mašīnām nejutīsi, tāpēc, lielākā daļa cilvēku, pievērš ļoti lielu uzmanību arī salon, IT ĪPAŠI, ja auto ir jaunākā gada izlaidums. Un lai Tu neko nepārprastu, atkārtošos - jājūt ir ar M modeļiem, ne parastiem autiņiem!

Beha 3.jūnijs 2020 7:20
2 1 Atbildēt

Nu nepūt pīlītes piepe.

Minieki protams cita lieta, bet arī citas sērijas beha būs krietni patīkamās, atsaucīgaks par šķībacaino auto.

gunbox 3.jūnijs 2020 9:34
1 4 Atbildēt

Just tu vari tikai kā tavai žurkai dzelži sairst kaut kur nomalē, pārkāpjot CSN. Atradies autosporta eksperts. BMW ir tāds pats auto kā citi, kamēr tu neiebrauc trasē. Ārpus trases ar BMW sajūtas meklē tikai idioti. Tie protams arī nevar atļauties nopirkt neko jaunu.

Beha 3.jūnijs 2020 14:03
1 0 Atbildēt

Labi nemuldi vecais krabi.

Nav jābūt autosportistam, vai ielu huligānam, lai automašīnā justos ērti un būtu patīkami ar to braukt!

Ir viennozīmīgi skaidrs, ka Tu pat braucis ar to bmw neesi. Sarunājam tā, ka tu ievieto šeit sava auto foto, un tad varam turpināt diskusiju.

P.s.

Koptai žurkai nav ne vainas, cena starpcitu par tādu ir ne mazāk par 10k, ja nu kas....

WALA 2.jūnijs 2020 19:09
0 1 Atbildēt

Interesanti ko tu darītu ja tev QWERTY klaviatūras vieta iedotu DVORAK, kas būtu daudz modernāk, progresivak un efektīvāk ... Kā tev tāda ideja ?

eidis 3.jūnijs 2020 9:25
1 4 Atbildēt

Tas būtu kā nomainīt šitentai behai dzinēju uz raķešu. Progresīvāk, jaudīgāk, bet pilnīgi cits žanrs. Salonu izstrādāt pa jaunam tomēr vairāk atbilstu klavieres pogu formas piestrādei

WALA 3.jūnijs 2020 10:11
1 0 Atbildēt

Pie kam visas manis ieteiktās lietas ne tikai teorētiski arī praktiski ir pārākas par parastu QWERTY, bet BMW gadījumā, tieši tāds kāds tas - tas ir pārāks par visiem japāņiem, korejiesiem, ķīniešiem utml. Tas ir pieņemot ka cilvēs brauc, nevis spaida visādus braukšanai pilnīgi nevajadzīgus loriņus ...

WALA 3.jūnijs 2020 10:03
1 0 Atbildēt

Nu ir taču dalītas "klavieres" , tad tas ar izliekumu utml. Pamēģini pastradat ar tādām, tad pateiksi ka patika. BMW jau ilgu laiku salons viens no ergonomiskakajiem, nedomāju ka ir vajadzība kaut ko tur safist. Katrā gadījumā tie modernie korejiešu strunti vēl tikai mēģina tur nokļūt, un arī tikai pateicoties tam ka sapratuši bez cilvēkiem no Eiropas kas pie auto piestrādā, šeit pircēju būs grūti atrast.

eidis 3.jūnijs 2020 13:40
0 4 Atbildēt

Nu šis noteikti nav tas gadījums. Diezgan pasen jau Klārksons atzīmēja, ka ar BMW logo var pārdot arī fekāliju. Un dārgi.

Liekas ka pat VW baznīca nav ar tik pārliecinātu draudzi kā šitie.

Domāju, ka šiem skauž Porsche dizaineru slinkuma panākumi. Mēģina atkārtot

WALA 3.jūnijs 2020 13:52
3 0 Atbildēt

Nez vai tā nu īsti būs, bet Klārksona tāds darbs, kaut diezgan labi saprotu viņa dzīves skatījumu. Man pārsvarā patīk japāņi, bet nu ir modē viņiem uztaisīt savus "Tamagochi" prikolus, tā kā reizēm šķiet, labāk pliku bembi nekā to japāni, bet nu ir patikuši BMW visos laikos izņemot pirmos Bengla dizainētos. Arī Porsche, vienīgi man grūti izprast " atslēgas/ start-stop pogas novietojumu, bet ta laikam nodeva sacīkšu vēsturei.

WALA 1.jūnijs 2020 17:08
1 1 Atbildēt

Īsti tā kā tās lielās nāsis šobrīd neuzrunā, bet nevar teikt arī kā riebtos, pārējais gan tīri labi patik, pat tā planšete šķiet tīri ciešamā, kaut man tas principā nepatīk.

Fyhji 2.jūnijs 2020 7:24
0 0 Atbildēt

Pacientam stipri palielinātas nieres, jāveic padziļināti izmeklējumi.

bezvārds 2.jūnijs 2020 22:56
0 0 Atbildēt

kautkāda micuka un kia hibrīds sanācis. Bee. Ak jā, tagad jau galvenais cik liela planšete salonā. Telefonu glāstītājiem būs jauna rotaļlieta

p.s. kaut gan pirmās e60 bildes arī dadzus bempistus iedzina šausmās

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti