Tesla varētu radīt vēl lētāku modeli Eiropas tirgum 21

 

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/elonmusk

iAuto | 26.augusts 2020 14:21

Pašlaik cenu ziņā pieejamākais amerikāņu piedāvājums ir Model 3, taču Tesla vadītājs Īlons Masks licis noprast, ka uzņēmums varētu radīt Volkswagen ID.3 konkurentu.

Tikšanās laikā ar investoriem un analītiķiem Masks atzīmējis, ka uzņēmumam neizdosies sasniegt savu misiju, ja mašīnas netiks padarītas pieejamas. Uzņēmuma vadītājs piebildis, ka pārāk augstā elektromobiļu cena ir viena no Tesla galvenajām problēmām.

Citas informācijas par šo jaunumu vēl nav, taču eksperti ior pārliecināti, ka tā pamatā būs nedaudz izmainīta izskata un cenu ziņā pieejamāks automobilis, kas radīts uz Tesla Model 3 bāzes.  To ražotu topošajā Gigafactory 4 rūpnīcā Vācijā, kas jau nākamgad uzsāks Tesla Model 3 un Tesla Model Y elektromobiļu un to sastāvdaļu ražošanu.

Iepriekš Tesla vadītājs runāja par jaunu tehnoloģiju, kas tika raksturota kā "revolūcija autobūvē", un milzu alumīnija liešanas mašīnu, kas tiks ieviesta uzņēmumā. Viņš piebildis, ka šī tehnoloģija samazina atsevišķu transportlīdzekļa rāmja daļu skaitu no 70 līdz divām, padarot ražošanu vieglāku un lētāku. Iespējams, ka jaunā Eiropas "Gigafabrika" un tehnoloģija, kas vienkāršos virsbūvju ražošanu, palīdzēs paātrināt jaunu modeļu izveidi.

 
Visi komentāri
 
haha 26.augusts 2020 14:48
5 0 Atbildēt

Sarkanos šortus dos komplektā?

zinkā 26.augusts 2020 14:49
1 0 Atbildēt

Sadauzi spārnu un nomaini 1 no 2 virsbūves detaļām. Praktiski! Ja dārgi - nepērc tesli.

viencexperc 26.augusts 2020 14:53
2 7 Atbildēt

Tās ir tikai komunistu problēmas.

ASV tādi auto uzreiz marķējas kā salvage, un tie tiek nogādāti mēslainē - eksportam uz komunistiskajām valstīm.

WALA 26.augusts 2020 15:38
11 0 Atbildēt

Mazak jau nu tu tukši dirstu par tirgu kuru nezini abbsooluti neko. Joprojam ir štati kuros netiks registrets salvage auto kurs ir princciipa norakstams, un tapat ir dažada salvage gradacija (kas ar nav visur), taja skaita ir "parts only" patvtadieem auto kuriem virsbuvei nekait nekas. Tesla BTW gan rupejas par to lai jebkadā avarija iekļuvis auto vairs netiktu izmantots. Tikko ka viniem ir infa par too ka auto apdauzits - Fast charge tiek disablēts utml.

msh 26.augusts 2020 18:48
7 0 Atbildēt

Nevis tesla rūpējas par to lai pēc avārijas netiktu izmantots, bet par to lai remontētos pie viņiem - atslēgšanas iemesls ir nesankcionēts remonts.

WALA 26.augusts 2020 17:00
8 0 Atbildēt

Un vēl varu piebilst tikai to ka visiem auto (izņemot moš ķīniešus) eksistē "factory repair" instrukcijas virsbūves paneļu aizvietošanai, tajā skaitā pārmetināšanai - tādu konkrēti esmu redzējis Porsche 911 !

aizejošais 26.augusts 2020 14:58
0 0 Atbildēt

spārni un buferi, tāpat kā durvis un iesp';ejams jumts ir tikai uzkarināti uz virsbūves.

Arī tgad, ja virsbūves ģeometrija ir izmainīta, ir modeļi, ko pēc ražotāja domām, nevar/neatmaksājas remontēt

viencexperc 26.augusts 2020 14:51
4 9 Atbildēt

2010. gadā 1 KW/h batereju bloks maksāja 1000 usd, bet jau 2019.gadā 150 USD par 1 kw.

Pirmajiem elektroauto puse cenas izmaksāja baterejas, turklāt, kurām bija mazāka kapacitāte.

Ja grib samazināt cenu, pietiek 100kw batereju vietā iebāzt 60kw, un cena kļūs lētāka par 6000 usd.

Bet mans viedoklis, nav ko sacensties ar to lauksaimniecības tehniku. Atstāsim visus folksvāgenus - id.3, etronus, taycanus un citus komunistiem. Lai viņi tur brauc no Liepajas līdz Daugavpilij, pa ceļam lādējoties un lādējoties cik elektroauto ir lieli sūdi...

Tezaurs 26.augusts 2020 23:41
6 0 Atbildēt

BATEREJA - Baterija!

nu 26.augusts 2020 15:14
10 3 Atbildēt

Teslai ir masīvas problēmas, kas attiecas uz Vācijas tirgu - pēdējie dati liecina, ka Model 3 pēc vētraina sākuma, atkritis uz 10.vietu pieprasītāko elektroauto reitingā. Kaut kas jau viņiem būs jādomā, jo vācieši stājas rindā pēc Volkswagen ID.3, par kuru nemaz tik daudz labu ziņu nav - ražošanas starta aizkavēšanās, problēmas ar soft utt.

topinamburs 26.augusts 2020 16:43
9 0 Atbildēt

vācietis ir taupīgs patriots

viencexperc 26.augusts 2020 19:03
2 7 Atbildēt

Nevajag melot. Nevis 10. bet trešā vieta.

Un otrkārt, tikai latviešu strēlnieki domā, ka Vācijas tirgus tas ir ūberliels.

Patiesībā, viss Vācijas autotirgus ir tik pat liels, kā Kalifornijas štats. Neviens auto ražotājs neražos tikai Vācijai. Teslu interesē VISA EIROPA.

tu nemelo 26.augusts 2020 19:14
6 1 Atbildēt
viencexperc 26.augusts 2020 20:39
1 6 Atbildēt

Tu lasīt nemāki?

Kāds cipars ir lielāks - 703 vai 520 vai 590? Vai par pus gadu - 4367 vai trīs tūkstoši?

Un vē l ir tāds - nosaukums - TOP 5, kas nozīmē - pirmais piecinieks.

Elektroauto Neuzulassungen Top 5 Juni 2020

Modellreihe Juni 2020 Jan.- Juni 2020

Audi E-Tron 520 3.233

VW E-Up 590 3.043

Tesla Model 3 703 4.367

VW E-Golf 1.310 7.320

Renault Zoe 1.448 7.066

un tālāk tas pats.

Elektroauto Neuzulassungen Top 10 erstes Halbjahr

Modellreihe Jan.- Juni 2020

Porsche Taycan 1.080

Skoda Citigo 1.357

Smart Fortwo 1.870

Hyundai Kona 1.999

BMW I3 2.526

VW E-Up 3.043

Audi E-Tron 3.233

!!!!!!!!! Tesla Model 3 - 4.367 (!!!!!!)

Renault Zoe 7.066

VW E-Golf 7.320

WALA 26.augusts 2020 15:22
14 2 Atbildēt

Nabaga viencexperc, pat Tesla redz ka jāpiemerojas Vacijas tirgum un tās "lauksaimniecības tehnikai" .

Misterss 26.augusts 2020 17:57
6 0 Atbildēt

Ja Latvija ražotu VW un ienāktu šeit Tesla. Vai mēs skrietu pakaļ Teslai vai pirktu VW? Drīzāk, ka paliktu pie savējā, cik ilgi vien var.

khmmm 26.augusts 2020 18:51
4 2 Atbildēt

Tad jau Latvijā nevarētu pārdot ne leišu, ne poļu sviestu, gaļu vai šķīstošo kafiju. Jo to visu ražo uz vietas. Mūsdienās pircējs pērk izdevīgāko, nevis vietējo.

Savulaik vācieši sāka pirkt japāņu auto, kas vismaz neslimoja ar elektronikas vainām un bija aprīkoti jau bāzē ar to, par ko vietējie ņēma papildus naudu. Nekā personīga, tikai bizness.

Volx 26.augusts 2020 19:00
0 3 Atbildēt

"eksperti ior pārliecināti"

=======

Un ko es teicu

Maisinš vajg? 26.augusts 2020 23:50
5 0 Atbildēt

iAuto arī ir BATEREJAS. iAuto portāls bieži publicē šņagu, fake news (kā tajā divu kuģu sadursmē un vēl sazin ko) un nezin, ka baterejas ir baterijas. Neesi tak Bolderājā uzaudzis, iAuto? Arī naratīvs, ko iAuto bīda ir diezgan tizls.

Maisinš vajg? 26.augusts 2020 23:52
7 0 Atbildēt

Man liekas, ka Viencexperc ir iAuto - abi lieto "Baterejas".

Īlons 27.augusts 2020 15:18
3 0 Atbildēt

Ja jau Īlons saka, ka jātaisa ID 3 konkurents, tad Īlons atzīst, ka ID3 ir spēcīgs konkurents!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti