Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi sava pirmā pilnībā elektriskā krosovera ražošanu.
Tas ir kompakts modelis ID.4, kas tāpat kā elektriskais hečbeks ID.3 pierakstījies Cvikavā.
Krosovera pamatā ir MEB platforma, bet dizains veidots balstoties uz agrāk izstrādāto konceptu Crozz. Automašīnai ir atzīstams aerodinamiskās pretestības koeficients (0,28), bet pēc iekštelpas plašuma to varēs salīdzināt ar Tiguan Allspace.
ID.4 gaitas rezerve ir 500 kilometri. Sākotnēji pārdošanā nonāks krosovers ar aizmugurējo riteņu piedziņu, pēc tam būs pieejamas pilnpiedziņas modifikācijas ar diviem spēka agregātiem, kas uzstādīti uz katras ass. Krosovers varēs izmantot ātras uzlādes sistēmu, kas tikai 30 minūtēs uzlādēs akumulatoru par 80%.
Vēlāk Volkswagen elektrisko automobiļu piedāvājumu papildinās krosovers ID.5 ar kupejas tipa virsbūvi, taču tas nebūt nav viss – līdz 2025.gadam vācu koncerns plāno laist klajā vairāk nekā 20 šādas konstrukcijas modeļu.
Nākošais raksts būs - "No konveijera noripojis pirmais vw id.4"
tad - "Latvijā nonācis pirmais VW id.4", un tā tālāk.
Komunisti fano par šo lauksaimniecības tehnikas ražotāju. Lai gan, es reiz braucu ar īstu lauksaimniecības tehniku - "John Deere", un es teiktu, ka tas ir 10 soļus tālāk, kā VW.
experc nu pastāsti lūdzu, kas tev ir pret to eiropu?
Ko tā tev ir nodarījusi, ka tāds naids?
Ko nodarījuši eiropas auto ražotāji?
Un kādēļ tu citus eiropā dzīvojošos sauc par komunistiem? Kāds sakars mums ar komunistiem? Mēs uzvedamies, kā komunisti? Vai vācu auto izvēle mūs padara par komunities? Ja jā, tad tieši kā?
Izskaidro, savādāk nav saprotams tavs naids un nepamatotā apsaukāšanās.
Tev kāds maksā vai ko tev tas dod?
Nu lai mēs saprotam, kādēļ tu tā uzvedies un neuztraucamies par tevi.
Tu gadījumā nejauc terminus?
Sociāldemokrātiem nav nekāda sakara ar komunistiem.
As a system of government, communism tends to center on a one-party state that bans most forms of political dissent.
Kur tu kaut ko šādu esi redzējis eiropā?
Workers build a classless society and an economy based on common ownership.
Kur tu redzi kolhozus eiropā?
Laikam ta braukšana būs bijusi "ratu pakaļā" , John Deere protams nav tas sliktakais traķis, īpaši cenu ziņā, bet nu par etalonu jebkam ed ar to neliktu .... Pat mazie japāņi ir sakarigāk aprikoti, ka liela daļa JD.