Volkswagen uzsācis elektriskā krosovera ID.4 ražošanu 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.augusts 2020 5:45

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi sava pirmā pilnībā elektriskā krosovera ražošanu.

Tas ir kompakts modelis ID.4, kas tāpat kā elektriskais hečbeks ID.3 pierakstījies Cvikavā.

Krosovera pamatā ir MEB platforma, bet dizains veidots balstoties uz agrāk izstrādāto konceptu Crozz. Automašīnai ir atzīstams aerodinamiskās pretestības koeficients (0,28), bet pēc iekštelpas plašuma to varēs salīdzināt ar Tiguan Allspace.

 ID.4 gaitas rezerve ir 500 kilometri. Sākotnēji pārdošanā nonāks krosovers ar aizmugurējo riteņu piedziņu, pēc tam būs pieejamas pilnpiedziņas modifikācijas ar diviem spēka agregātiem, kas uzstādīti uz katras ass. Krosovers varēs izmantot ātras uzlādes sistēmu, kas tikai 30 minūtēs uzlādēs akumulatoru par 80%.

Vēlāk Volkswagen elektrisko automobiļu piedāvājumu papildinās krosovers ID.5 ar kupejas tipa virsbūvi, taču tas nebūt nav viss – līdz 2025.gadam vācu koncerns plāno laist klajā vairāk nekā 20 šādas konstrukcijas modeļu.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 27.augusts 2020 9:54
3 16 Atbildēt

Nākošais raksts būs - "No konveijera noripojis pirmais vw id.4"

tad - "Latvijā nonācis pirmais VW id.4", un tā tālāk.

Komunisti fano par šo lauksaimniecības tehnikas ražotāju. Lai gan, es reiz braucu ar īstu lauksaimniecības tehniku - "John Deere", un es teiktu, ka tas ir 10 soļus tālāk, kā VW.

qwerty 27.augusts 2020 10:19
14 0 Atbildēt

experc nu pastāsti lūdzu, kas tev ir pret to eiropu?

Ko tā tev ir nodarījusi, ka tāds naids?

Ko nodarījuši eiropas auto ražotāji?

Un kādēļ tu citus eiropā dzīvojošos sauc par komunistiem? Kāds sakars mums ar komunistiem? Mēs uzvedamies, kā komunisti? Vai vācu auto izvēle mūs padara par komunities? Ja jā, tad tieši kā?

Izskaidro, savādāk nav saprotams tavs naids un nepamatotā apsaukāšanās.

Tev kāds maksā vai ko tev tas dod?

Nu lai mēs saprotam, kādēļ tu tā uzvedies un neuztraucamies par tevi.

viencexperc 27.augusts 2020 13:28
2 4 Atbildēt

qwerty 27.augusts 2020 21:28
4 0 Atbildēt

Tu gadījumā nejauc terminus?

Sociāldemokrātiem nav nekāda sakara ar komunistiem.

As a system of government, communism tends to center on a one-party state that bans most forms of political dissent.

Kur tu kaut ko šādu esi redzējis eiropā?

Workers build a classless society and an economy based on common ownership.

Kur tu redzi kolhozus eiropā?

WALA 27.augusts 2020 11:18
4 0 Atbildēt

Laikam ta braukšana būs bijusi "ratu pakaļā" , John Deere protams nav tas sliktakais traķis, īpaši cenu ziņā, bet nu par etalonu jebkam ed ar to neliktu .... Pat mazie japāņi ir sakarigāk aprikoti, ka liela daļa JD.

Labdaris 27.augusts 2020 10:40
10 1 Atbildēt

Viencexperts ir vecs kraķis stipri virs 50. Dzimis audzis psrs. Tajā laikā ieaudzinātā demence arī internetā nav noslēpjama.

ZZZZ 27.augusts 2020 11:40
1 0 Atbildēt

Elektro auto jaunie modeļi atīstās jau pa mēnešiem. Tas patīkami, bet cenu kritums lietotiem attiecīgi drausmīgs. Gada laikā izskatās ap 10k ...

msh 27.augusts 2020 18:39
2 2 Atbildēt

Kas tur attīstās, neskaitot lielākus aķus? Kur ir riteņmotori vai vismaz kārbas ar kādiem trīs robiem?

viencexperc 27.augusts 2020 18:46
0 2 Atbildēt

Izlasi, kāpēc vajadzīgi ātrumi. Kāpēc vajag pārslēgt ātrumus. Un tad izlasi kā darbojas elektroauto.

Laaciz 27.augusts 2020 19:20
1 0 Atbildēt

Un tur sākas problēma... E-vāģi būs kā mobīlie. Ik 1-2 gadi prezentēs jaunu modeli ar nelieliem uzlabojumiem pār veco. Vecajam cenas nokritīs zemāk par Marians dziļvagu un nevienam to vairs nevajadzēs, jo redz ir tas jaunais iznācis.

Volx 27.augusts 2020 12:55
1 3 Atbildēt

Ļoti līdzīgs KIA Niro. Žēl ka nav vairāk bilžu

Volx 27.augusts 2020 12:58
1 3 Atbildēt

Bļin pat priekšējās fāres tādas samiegtas kā korejiešiem

kasinsh79 27.augusts 2020 13:47
3 4 Atbildēt

Elektro ir spēks

HE 28.augusts 2020 6:06
3 2 Atbildēt

Ko pa tumsu iebāzi pirkstus kontaktā?

Jumu 29.augusts 2020 8:23
1 0 Atbildēt

Jēga tos būtu reklamēt, ja perspektīvā pazeminātos elektroenerğijas cenas, bet, ja tās paaugstinās ... kā ir tā ir.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti