UAZ lūdz novērtēt „Buhanka” jauno dizainu 19

 

Foto: Ekrānbilde no /vk.com/uazrussia

iAuto | 5.septembris 2020 5:14

Šķiet, UAZ nopietni aizdomājies par to, ka kopš 60.gadiem ražotā „Buhanka” furgoniņš varētu iegūt jaunu izskatu.

UAZ-452 jeb tā sauktā „Buhanka” (klaipiņš) praktiski nemainīgā izskatā tiek ražota kopš tālā 1963.gada, taču tagad uzņēmuma sociālo mediju vietnēs ievietoti attēli, kuru autors ir dizaineris Andrejs Davidovs.

Attēlos redzams, ka citkārt tik miermīlīgā „Buhanka” pilnībā pārvērtusies un tagad drīzāk atgādina kādu no Angry Birds varoņiem. Apaļo starmešu vietā automobilis ieguvis šaurus, „piemiegtus” lukturis, zemu stāvu ar platiem riteņiem, riteņu arku uzlikas un agregātus sargājošo bruņu.

Rūpnīca lūdz savus klientus novērtēt speciālista veikumu, piedāvājot četru atbilžu variantus. Šobrīd gandrīz puse lietotāju jauno dizainu novērtē pozitīvi, balsojumā izvēloties opciju “Jā, tas izskatās svaigs un stilīgs”. 27 procenti atbildētāju jauno dizainu uzskata par "pretrunīgu", bet vēl 17 ieteica, lai UAZ klasisko izskatu nemaz nemaina. Gandrīz septiņi procenti aptaujas dalībnieku nopēla jauno izskatu, kritizējot optikas formu un izmēru, kā arī mazo stiklojuma laukumu. Daudzi ieteica automašīnu rūpnīcai nesteigties mainīt dizainu, bet piestrādāt, lai uzlabotu pašreizējā UAZ-452 ražošanas kvalitāti.

Savukārt attēlu autors, dizaineris Andrejs Davidovs savā Instagram kontā atzīmējis, ka jauno dizainu izstrādājis „par godu PSRS simtgadei”.

 

 
Visi komentāri
 
nu nu 5.septembris 2020 9:22
6 2 Atbildēt

Par stiklojumu nezinu,jo sānus neredz,bet lukturi tiešām maziņi priekš tik liela auto. Pat ''vieglajiem'' ir lielāki.

Kanibaals 5.septembris 2020 9:44
2 3 Atbildēt

Pretimbraucēji būs sajūsmā ja tāds pa bedrēm kratoties žilbinās acis ar saviem lāzeriem.

reku 5.septembris 2020 20:59
0 0 Atbildēt

Maziņi tas ir labi,mazāka iespēja noķert akmeni.Galvenais lai viņi būtu efektīvi .

Kanibaals 6.septembris 2020 12:02
0 0 Atbildēt

Nebūs efektīvi.

viencexperc 5.septembris 2020 10:25
21 1 Atbildēt

Priekš krieviem tāds būs pārāk dārgs. Krievijas ekonomika ir Meksikas līmenī, bet dzīves līmenis pat zemāk, jo vidējās algas Meksikā ir 716, Krievijā 540 USD.

Krieviju vislabāk salīdzināt ar Āfriku. Lūk Krievijas reģionu algas salīdzinājumā ar Āfrikas valstīm.

Jumu 5.septembris 2020 20:25
0 3 Atbildēt

Šinī shēmā trūkst cik kādā valstī maksā komunālie, elektrība, autodegviela, produkti un pārējais.

viencexperc 6.septembris 2020 10:03
9 1 Atbildēt

Atklāšu noslēpumu. Ne Āfrikas valstīs, ne Meksikā, cilvēki nemaksā par apkuri. Komunālie stipri lētāki. Bet Krievijā viss ir dārgāks.

Aleks 6.septembris 2020 13:10
0 0 Atbildēt

Nacionāl-neandertālietis par Āfriku var tikai sapņot.

viencexperc 6.septembris 2020 18:36
3 0 Atbildēt

Neandertālieši dzīvoja Eiropā, Homo sapiens Āfrikā. Un pēdējie ieradās Eiropā, un izspieda Neandertāliešus. Tagad ir palikuši tikai Homo sapiens, bet neneandertāliešu, ne "hobitu" ne citu cilvēkveidīgo vairs nav. Lai gan Āfrika savā laikā bija ideāla vieta cilvēkiem, nedomāju, ka Neandertālieši par to sapņoja. Āfrikā kļuva sausāks, Eiropā - bija ledus laikmets. Vairāk sapņoja par tuvajiem Austrumiem Tigras-Eifratas baseinu, jo tur tajā laikā bija ideāli dzīves apstākļi. Tieši tāpēc tur arī radās lielas civilizācijas.

Kondicionieris 7.septembris 2020 9:33
1 0 Atbildēt

Kas nemaksā par apkuri, maksā par kondicieonieri!

WALA 6.septembris 2020 8:20
1 0 Atbildēt

IMHO prieksa izskatas labi, un ta kā špūres platums ir ritigi plats, tad auto varētu būt daudz pārāks par orginālo "klaipiņu" .

Par lukturiem - svariga ir gaismasspēja, bet citādi jo mazaks jo labāks, orģinālie UAZ bija draņķis, un vienīgais to labums - to izplatōba/pieejamība CCCP telpā.

Īsti nepatīk busu dizains, kur vaditājs sēž pie "priekšas bampera', un ja tauta saka ka logi mazi, tad jautajums vai ir laba redzamība, ja nav - tad jēgas no šī izvietojuma nav vispār nekādas.

Tad rietumu analogu slīpais motora parsegs ar motoru priekšā ir daudz pārāks dizains, vismaz visur kur ixzist ārā un saķibināt kaut ko motoram ir patikamak, neka sipties vāģa iekšienē, tikai tādēļ lai nenosaltu. (kaut gan ja pie pasakuma piestrāda, tad motors salonā ar var būt labs, tik neticu ka UAZ uz ko tadu -labu- ur spējīgs ...

imzz 6.septembris 2020 12:52
0 0 Atbildēt

"IMHO prieksa izskatas labi,"

Tā priekša ir visai līdzīga pazīstamu SUV aizmugurei, piem. Hondas CRV uc. :-/

Latvietis 6.septembris 2020 10:25
0 0 Atbildēt

Bulku vāģis ir un paliks tikaibulkuvāģis, bet ptiekš medībām un dzīvnieku vilkšanai no meža ārā noderēs.

Aleks 6.septembris 2020 13:06
1 3 Atbildēt

Tikai negudri cilvēki spriež par dzīves līmeni pec algas lieluma un vēl dollaros. Tādiem līdz Āfrikai četrrāpus pāris tūkstošus gadus jārāpo.

viencexperc 6.septembris 2020 18:42
5 0 Atbildēt

ekonomiku izsaka ciparos, nevis ar vārdiem "analogov ņet". Var izmantot arī citus parametrus, piemēram, - Valsts budžetu.

Meksikas budžets ir 292 miljardi dolāru, bet Krievijas - 273 miljardi. Brazīlijas budžets - 619 miljardi. Gadā saražoto automašīnu skaits - Meksikā 4,1 miljoni auto, Brazīlijā - 2,9 miljoni, Krievijā - 1,8.

Kopējais eksports - Meksika 418 miljardi dolāru, Krievija - 341 miljardi.

un tā tālāk. Krievijas ekonomika atrodas AIZ meksikas.

650 6.septembris 2020 14:04
1 1 Atbildēt

Tel. 6-66-60-022

T40AM TRACTOR 6.septembris 2020 20:34
1 0 Atbildēt

Izskatās normāli varētu pielikt vairāk lukturus

reku 7.septembris 2020 10:58
0 0 Atbildēt

Bet vai vajag! Ja ar esošajiem būs pietiekami.

Arča 7.septembris 2020 9:55
0 1 Atbildēt

Var salīdzinat arī ar Latviju

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti